Pjukset Skrevet 14. mai 2009 #1922 Skrevet 14. mai 2009 Gammel er han da? Han var 26 i forrige sesong. yes, de sender episoden om igjen på mandag - med tekst
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1923 Skrevet 14. mai 2009 Tror nok margrethe valgte petter og benedikte, men at de ikke viste det når det allerede var avgjort. Kevin sa at han syns det var dårlig at han og lene bare fikk to av syv stemmer. sorry altså, mulig jeg er litt treig...men hvorfor i all verden fikk ikke margrethe velge hvor hun skulle stille seg? :-/
Gjest yaya Skrevet 14. mai 2009 #1925 Skrevet 14. mai 2009 sorry altså, mulig jeg er litt treig...men hvorfor i all verden fikk ikke margrethe velge hvor hun skulle stille seg? :-/ fordi sånn er d
CeeCee Skrevet 14. mai 2009 #1926 Skrevet 14. mai 2009 (endret) sorry altså, mulig jeg er litt treig...men hvorfor i all verden fikk ikke margrethe velge hvor hun skulle stille seg? :-/ Fordi det allerede var avgjort hvem som vant.... Edit: m.a.o.: Ingen vits... Endret 14. mai 2009 av CeeCee
Pjukset Skrevet 14. mai 2009 #1927 Skrevet 14. mai 2009 27... Litt ung ja! Ikke i forhold til gjennomsnittsalderen på PH.
CeeCee Skrevet 14. mai 2009 #1928 Skrevet 14. mai 2009 Ikke i forhold til gjennomsnittsalderen på PH. Nei, men i fht. gjennomsnittsalderen min... :D
Pjukset Skrevet 14. mai 2009 #1929 Skrevet 14. mai 2009 Nei, men i fht. gjennomsnittsalderen min... :D
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 14. mai 2009 #1930 Skrevet 14. mai 2009 Seriøst? Jeg ser henne ikke noen steder.. hun er ikke bak på bildet når de klemmer etter at Petter vant?... Hun fikk ikke velge hvem hun villle stå bak, hvis hun hadde fått velge hadde hun gått til Kevin og Lene, det ville ikke tv3 ha noe av, så hun bare sto der uten å gå til noen. Hadde hun fått lov til å velge hun også, så hadde det blitt 3/3. Det er det som irriterer meg med Petter og Benedicte seiern.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1931 Skrevet 14. mai 2009 Noor må ha en intelligens på linje med en pissemaur. Snakk om å syte og grine som ei hore bare fordi hu ble stemt ut. Tenk om alle som hadde blitt stemt ut hadde klikka like mye som idioten Noor. Da hadde det blitt show der inne. Hun hadde drukket? Ja, og så? "Dessuten var det ikke det at hu ble stemt ut som gjorde henne frustrert." Lol, det må være dagens vits. Du høres akkurat like blåst ut som Noor.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1932 Skrevet 14. mai 2009 Lene = direkte og grov mobber Petter = sleip og morsom mobber Kevin = snill og sleip Benedicte = ??? hun har ikke vært der lenge nok til å vise sine dårlige sider Benedicte har ikke vært der lenge nok til å vise sine dårlige sider? Hva med å drikke seg drita full og spy utover hele soverommet, søppelbøtta og utover halve balkongen? Eller hva med å dele på å runke William i 5-minutters-intervaller med Therese? Hvis ikke det er dårlige sider så lurer jeg på hvor du legger lista...
Sunshine Skrevet 14. mai 2009 #1934 Skrevet 14. mai 2009 Hun fikk ikke velge hvem hun villle stå bak, hvis hun hadde fått velge hadde hun gått til Kevin og Lene, det ville ikke tv3 ha noe av, så hun bare sto der uten å gå til noen. Hadde hun fått lov til å velge hun også, så hadde det blitt 3/3. Det er det som irriterer meg med Petter og Benedicte seiern. Hvor er mattekunnskapene dine? Det var 7 som skulle avgi stemmer
Gjest Christabelle Skrevet 14. mai 2009 #1935 Skrevet 14. mai 2009 Er den danske PH på web-tv? Glemte hele driten, vi så på Grand Prix Stemmer at det kommer i reprise på mandag med tekst? Jeg skjønner ikke dansk, det er bare en masse rare lyder ..
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1936 Skrevet 14. mai 2009 Lol, Petter skulle til Las Vegas og kjøpe horer?
Gjest Tinkerbell87 Skrevet 15. mai 2009 #1937 Skrevet 15. mai 2009 Hvor er mattekunnskapene dine? Det var 7 som skulle avgi stemmer Jeg så på det nå igjen, glemte helt at Therese var med, beklager. Har egentlig ikke noe med mattekunnskapene mine å gjøre, men det var sikkert deilig for deg å kunne slenge med leppa. Men unasett så mener jeg at vinnern var bestemt av tv3 og ikke juryen.
Brukernavn Skrevet 15. mai 2009 #1938 Skrevet 15. mai 2009 Hm... Ida kommer nok i neste episode... TV3 bare later som at serien er over, men de har en tvist til på lur. Hi hi... Til slutt kommer Ida og vinner hele skiten, og danskene fatter ingenting... Hehe! Noen venter fortsatt på Ida tvisten skjønner jeg
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1939 Skrevet 15. mai 2009 Benedicte har ikke vært der lenge nok til å vise sine dårlige sider? Hva med å drikke seg drita full og spy utover hele soverommet, søppelbøtta og utover halve balkongen? Eller hva med å dele på å runke William i 5-minutters-intervaller med Therese? Hvis ikke det er dårlige sider så lurer jeg på hvor du legger lista... Du kan drikke deg hvor full du vil og runke hvem du vil så lenge de vil, plager ikke det meg synes ikke det å drikke seg full eller å ha et sexliv er negatvit nei! Gjøre seg morsom på andre folks bekostning derimot er lavmål.....
Pjukset Skrevet 15. mai 2009 #1940 Skrevet 15. mai 2009 Er den danske PH på web-tv? Glemte hele driten, vi så på Grand Prix Stemmer at det kommer i reprise på mandag med tekst? Jeg skjønner ikke dansk, det er bare en masse rare lyder .. Episoden vises på nytt mandag kl 2230 pga manglende teksting i går
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå