Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det bare meg eller minner Benedicte fryktelig mye om Andrea i Hotell Cæsar. Blir helt forvirra jeg. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Margrethe var der, men fikk ikke velge hvem hun ville stå bak. Det ble avgjort da Mats valgte Petter, så da var det vel ikke noen grunn til å sende henne frem tenkte de.

I den danske så fikk jentene i oppdrag å finne ut hva de har til felles - alle har vært sammen med han Gleger-typen, eller hva han nå heter.

Skrevet

Ikke tekst her heller. Bla bla bla bla bla sier de. Kanskje det er en del av spillet!?

Til slutt kommer Ida og vinner hele skiten, og danskene fatter ingenting... Hehe!

Skrevet
Jeg sendte en mail til tv3 og klagde på manglende tekst :plystre:

Bra:) Jeg vurderer det samme, kanskje det skjer noe hvis de får flere klager?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg sendte en mail til tv3 og klagde på manglende tekst :plystre:

Flinke deg :):enig::enig: Håper de hører på klagen din..

Skrevet
Seriøst? Jeg ser henne ikke noen steder.. hun er ikke bak på bildet når de klemmer etter at Petter vant?...

Hun var der. Man så at hun stod bak petter og benedikte, men hun valgte dem etter mats, og det ble derfor ikke vist. Hun var der resten av kvelden også.

Skrevet
Margrethe var der, men fikk ikke velge hvem hun ville stå bak. Det ble avgjort da Mats valgte Petter, så da var det vel ikke noen grunn til å sende henne frem tenkte de.

Tror nok margrethe valgte petter og benedikte, men at de ikke viste det når det allerede var avgjort. Kevin sa at han syns det var dårlig at han og lene bare fikk to av syv stemmer.

Skrevet

Å, det er Gleager fra forrige sesong! Han er deeeeilig!

Gjest dalieo
Skrevet
Å, det er Gleager fra forrige sesong! Han er deeeeilig!

SIGNERER :lur:

Gjest Wacmoc
Skrevet

" Vi beklager midlertidige problemer med teksten"

Jævla tv3!

Skrevet
SIGNERER :lur:

Han kan godt lure meg :lur:

Skrevet

Liker egentlig ingen av de der... Altfor unge! Hehe!

Skrevet

wow det skjer jo mer i de 20 første minuttene på danske paradise hotell,enn det har gjort i hele den norske sesongen..!!

Gjest Wacmoc
Skrevet
wow det skjer jo mer i de 20 første minuttene på danske paradise hotell,enn det har gjort i hele den norske sesongen..!!

Det er å ta i litt altså..

Skrevet

Norge har ennå tilgode å lage et skikkelig bra reality show... Okei, BB1 var faktisk veldig spennende... Resten har vært mye dårligere enn de utenlandske versjonene!

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner ingen ting jeg :( Dårlig start.. tror tv3 mister mange seere pga den tekninsk feilen

Skrevet

Grrr!!! De kunne like godt snakket gresk altså... Hadde det enda vært den svenske versjonen!

Skrevet
Liker egentlig ingen av de der... Altfor unge! Hehe!

Gleager er ikke så ung ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...