Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi TV3 sikkert har spurt alle hvem de ville stemt på, og så har de plukket ut deltagere etter det icon_rolleyes.gif

Det forundrer meg ikke :riste:

Gjest Christabelle
Skrevet
Å herregud! Det der var blåst ja...

Jeg forventet ikke noe annet, nei :ler:

Skrevet
Men hvem av de gamle deltakerne kom inn igjen? Var Karita den "eldste" som kom tilbake? La noen forresten merke til om Margrethe var der?

Margrethe var der.

Jeg så etter Margrethe, men så henne ikke.

Trodde de hadde disset henne jeg, og tatt med Karita istedenfor... (For hun liker jo ikke Lene og Petter, og vil mest sannsynlig stemme på Kevin...)

Eller så kan det jo være at hun bare ikke gadd å stille opp mer i serien etter den idiotiske behandlingen hun har fått. Det er jo ikke akkurat som om hun har blitt behandlet pent av TV3 heller... De lot mobbingen gå utrolig langt, og så overprøver de avgjørelsen hennes når hun gjør noe de ikke ventet...

Men supert om Margrethe var der.

Skrevet

Herregud, den bloggen var helt idiotisk.. BLÆBLÆBLÆÆ, jeg digger fansen min, ur the BÆST<3 smaskesmaske.. Jeg og mitt platinablonde håår! Hohoho :fnise:

Grøss.. :spy:

Skrevet

Margrethe var der. Jeg så henne også :)

Skrevet
Petter hadde stått sterkere i morgen hvis han hadde stått for det han har gjort i steden for å fortsette å lyve og skyve det over på andre.

KANSKJE petter ikke husker å ha sagt det ????

Gjest Gjest
Skrevet
Hun hadde drukket.

Dessuten var det ikke det at hu ble stemt ut som gjorde henne frustrert.

Hun har skrevet om det i bloggen sin.

Trur ikke en dritt på det Noor sier jeg.. hu er bare et stort syte hue som har jugi siden hu kom inn på paradise.. hu er et kvalmt menneske rett og slett!

Gjest emmeline
Skrevet
Å herregud! Det der var blåst ja...

Jøss har hun fått seg blogg..? Hun sa jo i et intervju for en stund tilbake at hun ikke trengte sånt for å markedsføre seg selv, hun fikk jo så masse jobber uten å gjøre noe. :skratte:

Men mye "morsom" lesing der, hva i all verden er den lange remsa med pjatt helt i hverandre? Snakk om struktur og intelligens!

Gjest emmeline
Skrevet
Den er nesten for dum til å være sann...kan det være fake?

Ja jeg tror faktisk den er det.

Gjest Gjest
Skrevet

...Men det er jo bilde av Ida når hun sitter foran pc-skjermen med bloggen oppe?

Gjest emmeline
Skrevet
...Men det er jo bilde av Ida når hun sitter foran pc-skjermen med bloggen oppe?

Ja det er det... men kan liksom ikke tro at det er seriøst det hun har skrevet om seg selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja det er det... men kan liksom ikke tro at det er seriøst det hun har skrevet om seg selv.

Det er jeg egentlig enig med deg i. Det virker bare FOR dumt. Jeg synes Ida virket ganske oppegående!

Skrevet

Grunnen til at de deltagerene som har vært lengst ute ikke kom tilbake, er vel rett og slett at det ble for lenge å vente i Mexico i 10 uker på finalen. Ikke så vanskelig å forstå igrunn.

Skrevet

"Ida" trenger et retteprogram!!!

Offcorse (of course), enkli (egentlig), neddi (nede i), bedere (bedre)...

Tror ikke det er hun som har skrevet bloggen jeg. Må være en vill 14is... Synes ikke det ligner på hun på det bildet foran PCen heller.

Men jeg kan ta feil!

Skrevet

"Jeg og Rune var hos et vennepar.. blabla" Høres ikke helt ut som ho, men om det er det er hun utrolig fjortis i oppførselen.

Skrevet

Kan ikke huske at hun snakket så 14is når hun var på PH... Men jeg så ikke hun i begynnelsen...

Gjest Gjest_Tara_*
Skrevet
Trur ikke en dritt på det Noor sier jeg.. hu er bare et stort syte hue som har jugi siden hu kom inn på paradise.. hu er et kvalmt menneske rett og slett!

Enig :jepp:

Skrevet

Hvem tror dere vinner i kveld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...