Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er helt enig med deg. Hun fortjener ikke plassen sin syns jeg. Hun er der kun for at hun står sammen med Petter. Jeg la også merke til at under middagen de 4 hadde, mens de satt å mimret, så kom hun med kommentarer om hvor god salaten var og hvor fin solnedgangen var... Nesten som hun ikke ville høre på de andre!

Jeg vet, hun vet ingenting om hvem som har vært der, hun har bare hatt flaks og fordi Petter skulle ha ut Noor kunne hun stå bak han.

Men jeg håper at kevin vinner, men det er vell for mye å håpe på :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er bare en person som vinner jeg, hehe! :) Håper på Kevin!

Gjest Kråkaa
Skrevet (endret)

Kanskje noen mister finaleplassen sin i siste sek. slik som da Petter ble redda av Andrè da han sa at om han kunne så ville han ha dratt istedenfor Petter?

Og tadda; inn kommer f.eks Ida.

Har hengt meg opp i det at Ida skulle komme tilbake jeg..

Edit; skriveleif.

Endret av Kråkaa
Skrevet

Hvis bare en vinner frykter jeg det blir Petter.

Det er jo tross alt ikke deltakerne som bestemmer, men TV3 ;o)

Skrevet

Jeg tipper den personen som ville ha det litt moro og skrev inn på alle forum, fangrupper på facebook og lignende at Ida og Petter vant har hatt det fryktelig moro når har fant ut at folk faktisk trodde på han. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

herregud.. hadde jeg vært Noor hadde jeg blitt flau over meg selv under dagens episode.. går det ann å bli så jævlig barnslig.. hu er like teit som a var når hu kom inn.. æsj azz!!

Jeg trur kanskje Petter får flest stemmer forde jeg azz i morra selv om han står med Benedicte.. trur det er så mange som digger han så han får det forde..:) Håper det.. Om han ikke sa sanneheten om det Noor greien så gjøkke det noe.. di andre har vel gjort verre ting enn det eller jugd mange flere ganger..

Gjest Gjest
Skrevet

Men hvem av de gamle deltakerne kom inn igjen? Var Karita den "eldste" som kom tilbake? La noen forresten merke til om Margrethe var der?

Gjest Christabelle
Skrevet
Men hvem av de gamle deltakerne kom inn igjen? Var Karita den "eldste" som kom tilbake? La noen forresten merke til om Margrethe var der?

Margrethe var der.

Gjest Gjest
Skrevet

Håper Kevin vinner, selv om jeg ikke liker Lene.

Gjest Gjest
Skrevet
Så teit at det bare er noen av de gamle deltagerne som kommer tilbake for å avgjøre hvem som vinner. Hvorfor ikke alle?

De deltakerne som gikk ut først (Yvonne blant annet), har vel aldri truffet Benedicte, og kanskje produsentene synes det blir feil at utstemte deltakere liksom skal vurdere å stemme på noen de aldri har møtt... Så verken Nanna eller Øystein på den "gjenforeningsfesten" onsdag, og de har vel heller ikke vært der samtidig med Benedicte?

Men TV3 har sikkert en eller annen twist, så det kan jo hende de dukker opp alle sammen likevel...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Syns det er teit av de gamle å si ting som at Bendicte ikke fortjener å stå i finalen.

Jeg mener hvorfor ikke, spillet baser seg på at det skal komme nye deltagere, skal ikke de som kommer inn sist "fortjene" være der helt fram til finalen?

Bendicte er vel den eneste der som ikke har brukt mye tid og krefter på å snakke stygt bak ryggen til andre.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tipper den personen som ville ha det litt moro og skrev inn på alle forum, fangrupper på facebook og lignende at Ida og Petter vant har hatt det fryktelig moro når har fant ut at folk faktisk trodde på han. :ler:

Du driter deg ut. Ida kan fortsatt vinne. Det er faktisk fullt mulig at de erstatter Benedicte eller Lene med Ida, som en ny twist.

Gjest Gjest
Skrevet

Noor må ha en intelligens på linje med en pissemaur. Snakk om å syte og grine som ei hore bare fordi hu ble stemt ut.

Tenk om alle som hadde blitt stemt ut hadde klikka like mye som idioten Noor. Da hadde det blitt show der inne.

Gjest Gjest_Linni_*
Skrevet

Noor har jo skrevet på bloggen sin at hun ble flau over seg selv etter å ha sett dagens episode. Tror egentlig at alle ville ha reagert på samme måte. Bendicte fortjener ikke å vinne, Kevin burde vinne.

Heia Kevin :danse:

Gjest Gjest
Skrevet
Noor må ha en intelligens på linje med en pissemaur. Snakk om å syte og grine som ei hore bare fordi hu ble stemt ut.

Tenk om alle som hadde blitt stemt ut hadde klikka like mye som idioten Noor. Da hadde det blitt show der inne.

Hun hadde drukket.

Dessuten var det ikke det at hu ble stemt ut som gjorde henne frustrert.

Hun har skrevet om det i bloggen sin.

Gjest Gjest
Skrevet

Lene = direkte og grov mobber

Petter = sleip og morsom mobber

Kevin = snill og sleip

Benedicte = ??? hun har ikke vært der lenge nok til å vise sine dårlige sider

Så jeg håper at om det er samme slags finale som i den danske, at:

1. om Petter og Benedicte "vinner" så hopper Benedicte frem og tar hele prisen rett foran nesa på Petter - hadde vært digg å se trynet hans da!!!

2. om Kevin og Lene "vinner" at Kevin hopper frem og tar premien!

ingen der inne som fortjener å vinne, med unntak av margrete som var sterk og klarte å stå imot mobbingen!!!

At Benedicte er ny burde ikke tale mot henne, det er ikke hennes skyld at hun kom sent inn!

Skrevet
Hvem håper dere vinner?

Jeg vil ikke at Lene skal vinne. men så heier jeg på Kevin.

hmmmm, vanskelig!

Enige med deg.

Hvis det er som den danske versjonen, så håper jeg Lene og Kevin står igjen, og så lurer Kevin Lene og stikker av med hele potten. DET hadde jeg likt :jepp:

JAAA!!

Ingen Ida! :hoppe:

Hva er det med "rappene" til William? :ler: "Fro-kost, ingen vanlig kost.."

Utrolig teit - han dummer seg bare ut :roll:

Så teit at det bare er noen av de gamle deltagerne som kommer tilbake for å avgjøre hvem som vinner. Hvorfor ikke alle?

Fordi TV3 sikkert har spurt alle hvem de ville stemt på, og så har de plukket ut deltagere etter det :roll:

Jeg er helt enig med deg. Hun fortjener ikke plassen sin syns jeg. Hun er der kun for at hun står sammen med Petter. Jeg la også merke til at under middagen de 4 hadde, mens de satt å mimret, så kom hun med kommentarer om hvor god salaten var og hvor fin solnedgangen var... Nesten som hun ikke ville høre på de andre!

Nå var det ikke så lett for henne å mimre om noe hun ikke hadde vært med på kanskje...

Lene = direkte og grov mobber

Petter = sleip og morsom mobber

Kevin = snill og sleip

Benedicte = ??? hun har ikke vært der lenge nok til å vise sine dårlige sider

Så jeg håper at om det er samme slags finale som i den danske, at:

1. om Petter og Benedicte "vinner" så hopper Benedicte frem og tar hele prisen rett foran nesa på Petter - hadde vært digg å se trynet hans da!!!

2. om Kevin og Lene "vinner" at Kevin hopper frem og tar premien!

ingen der inne som fortjener å vinne, med unntak av margrete som var sterk og klarte å stå imot mobbingen!!!

At Benedicte er ny burde ikke tale mot henne, det er ikke hennes skyld at hun kom sent inn!

Signerer!

Gjest Gjest
Skrevet

DE GAMLE DELTAKERENE SOM ER TILBAKE ER DE SOM VAR MED TIL OG MED FINALEUKEN!!! DET ER REGLENE!!!

Skrevet
Har hengt meg opp i det at Ida skulle komme tilbake jeg..

:skratte:

Er du ikke ferdig med Ida enda?

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...