Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det ikke de utstemte deltagerne som kommer til bake og skal være jury da? Trodde det jeg :forvirret:

Det er nok det ja. I alle fall sånn det har vært før! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Tipper det blir en type tvist hvor en partner byttes ut mot en gammel deltager eller noe sånt.

Skrevet

Ja, kanskje det. Ikke dumt tenkt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer vel ikke flere inn. Triana sa helt tydelig i går at de som er par nå, blir par fram til torsdag.

... og overbeviser de andre om at det er Williamparet som har fått bildene knust. De antar da at Williamparet vil tippe at det er de som er blitt knust, tar feil, og blir sendt hjem.

Hmm, jeg fikk ikke inntrykk av at de blir sendt hjem hvis de tipper feil. Slik jeg forsto det, vil

- LeneKevin myrde et par.

- De andre skal gjette hvem som ble myrdet.

- Hvis de gjetter riktig blir paret reddet, og da må LeneKevin i stedet reise hjem.

- Hvis de gjetter feil, må det myrdede paret reise hjem.

- Hvis de ikke gjetter noe, må det myrdede paret reise hjem.

Dette gir egentlig bare mening om de 4 (WillyTherese og PetterBenedik) sammen må bestemme seg for hvilket par de skal gjette på. Jaja, sånn oppfattet jeg det i går, men det var ikke helt godt forklart.

Skrevet
Det kommer vel ikke flere inn. Triana sa helt tydelig i går at de som er par nå, blir par fram til torsdag.

Hmm, jeg fikk ikke inntrykk av at de blir sendt hjem hvis de tipper feil. Slik jeg forsto det, vil

- LeneKevin myrde et par.

- De andre skal gjette hvem som ble myrdet.

- Hvis de gjetter riktig blir paret reddet, og da må LeneKevin i stedet reise hjem.

- Hvis de gjetter feil, må det myrdede paret reise hjem.

- Hvis de ikke gjetter noe, må det myrdede paret reise hjem.

Dette gir egentlig bare mening om de 4 (WillyTherese og PetterBenedik) sammen må bestemme seg for hvilket par de skal gjette på. Jaja, sånn oppfattet jeg det i går, men det var ikke helt godt forklart.

Nei, det er i alle fall ikke sånn det har vært før.

Da har det vært sånn at dersom for eksempel William tipper at det er hans bilde som er blitt knust, og det er Petter sitt som er knust, så må william reise hjem, og petter får bli. Og man kan bare tippe for seg selv/sitt par. Petter kan for eksempel ikke tippe at det er Williams bilde som er blitt knust - han sier kun noe om han tror det er han selv som er i faresonen.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, det er i alle fall ikke sånn det har vært før.

Da har det vært sånn at dersom for eksempel William tipper at det er hans bilde som er blitt knust, og det er Petter sitt som er knust, så må william reise hjem, og petter får bli. Og man kan bare tippe for seg selv/sitt par. Petter kan for eksempel ikke tippe at det er Williams bilde som er blitt knust - han sier kun noe om han tror det er han selv som er i faresonen.

Du har sikkert rett, jeg har ikke sett noe paradise tidligere.

Så hvis William tipper at hans er knust og Petter ikke sier noe, mens Kevin har knust bildet til Petter, da må William reise hjem fordi han tippet feil OG Petter må reise hjem fordi han ble knust og ikke beskyttet seg?

Skrevet

Hvem håper dere vinner?

Jeg vil ikke at Lene skal vinne. men så heier jeg på Kevin.

hmmmm, vanskelig!

Skrevet

Jeg er så spent på om Lene og Kevin klarer oppdraget, eller om Kevin rotet det til i fylla. Må si jeg er usikker..

Skrevet

Hvis det er som den danske versjonen, så håper jeg Lene og Kevin står igjen, og så lurer Kevin Lene og stikker av med hele potten. DET hadde jeg likt :jepp:

Skrevet
Du har sikkert rett, jeg har ikke sett noe paradise tidligere.

Så hvis William tipper at hans er knust og Petter ikke sier noe, mens Kevin har knust bildet til Petter, da må William reise hjem fordi han tippet feil OG Petter må reise hjem fordi han ble knust og ikke beskyttet seg?

Nei, da må bare William og Therese reise hjem fordi de gjettet feil.

Nå blir det spennende!

Skrevet

Noen vil se på fotball! :sur:

Skrevet
Noen vil se på fotball! :sur:

Ta makten! :fnise:

Skrevet

Hmm.. Jeg tror ikke William og Therese tror de blir myrdet.

Da ryker desverre Petter og Benedicte

Skrevet
Hmm.. Jeg tror ikke William og Therese tror de blir myrdet.

Da ryker desverre Petter og Benedicte

Det villa bærre vorre lækkert :jepp:

Gjest Kråkaa
Skrevet

Pokker..jeg er så spent på kveldens utfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...