MissStiles Skrevet 13. mai 2009 #1621 Skrevet 13. mai 2009 hvis ida kommer inn idag, så dauer jeg, for da er ryktene om at hun og petter vinner sanne.. Jeg håper ikke de ryktene er sanne.
Brukernavn Skrevet 13. mai 2009 #1622 Skrevet 13. mai 2009 Noe sier meg at det ikke kommer til å skje Nei du har vel rett i det
Gjest Kråkaa Skrevet 13. mai 2009 #1623 Skrevet 13. mai 2009 hvis ida kommer inn idag, så dauer jeg, for da er ryktene om at hun og petter vinner sanne.. Haha,Lene kommer til å eksplodere om Ida kommer inn!! Alt som kan føre til at Lene ikke vinner gir jeg tommelen opp til
Pjukset Skrevet 13. mai 2009 #1624 Skrevet 13. mai 2009 Haha,Lene kommer til å eksplodere om Ida kommer inn!! Alt som kan føre til at Lene ikke vinner gir jeg tommelen opp til Det irriterer meg at Lene er partner med Kevin, for jeg vil jo at han skal vinne!
Pjukset Skrevet 13. mai 2009 #1625 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg synes ingen av jentene der inne er verdige vinnere, så sånn sett heier jeg ikke på noen av parene. Men det er vel bare en av personene i paret som vinner, og de kan velge å dele premien med sin partner? Ikke hvis det er som i siste danske sesong - da vant begge.. I den danske versjonen vant begge fordi de bestod den siste testen. Hadde ikke Nick og Diana klart det, så hadde det bare blitt èn vinner. Endret 13. mai 2009 av Furstina
Gjest Kråkaa Skrevet 13. mai 2009 #1626 Skrevet 13. mai 2009 Det irriterer meg at Lene er partner med Kevin, for jeg vil jo at han skal vinne! Ja den er litt kjip...en tvist eller to hadde vært på sin plass for å rokkere om..Men det er vel for mye å håpe på.
MissStiles Skrevet 13. mai 2009 #1627 Skrevet 13. mai 2009 Er det forskjell på den danske og amerikanske versjonen når det gjelder hvem eller hvordan man vinner? Hvis ja, hva er forskjellen?
Gjest MåneSkygge Skrevet 13. mai 2009 #1628 Skrevet 13. mai 2009 I den danske versjonen vant begge fordi de bestod den siste testen. Hadde ikke Nick og Diana klart det, så hadde det bare blitt èn vinner. Jeg ville ikke vite hvem som vant danske, skulle følge med på tv3.
Brukernavn Skrevet 13. mai 2009 #1629 Skrevet 13. mai 2009 Jeg ville ikke vite hvem som vant danske, skulle følge med på tv3. Det er fra den forrige sesongen
Gjest MåneSkygge Skrevet 13. mai 2009 #1630 Skrevet 13. mai 2009 Det er fra den forrige sesongen Å ja, da så Den så jeg jo men husker tydeligvis ikke så mye
golda Skrevet 13. mai 2009 #1631 Skrevet 13. mai 2009 Nei, det skjedde ikke noe særlig spennende. Nesten en litt kjedelig episode. Jeg flirte meg gjennom episoden, jeg. Lene fikk hetta da hun ikke hadde kontroll på Kevin. Hun får jo alltid panikk hvis hun ikke kan kontrollere - enten det er situasjon eller person(er) Så begynte hun å krakse som ei kråke igjen - stemmen gikk opp i fistel og hun ble tøff i språket. Stakkars Kråke. Kevin snakket i koder og William ble helt forvirret, selv om han er ganske forvirret fra før. Søt fyr. :-) I dag er det atter en episode. :-)
FoxyFish Skrevet 13. mai 2009 #1632 Skrevet 13. mai 2009 Her er hva jeg HÅPER skjer i dag: Lene og Kevin blir "enige" om at de ønsker at Williamparet skal ut. Dermed bestemmer de seg for å knuse bildet til Petterparet, og overbeviser de andre om at det er Williamparet som har fått bildene knust. De antar da at Williamparet vil tippe at det er de som er blitt knust, tar feil, og blir sendt hjem. MEN! Om Kevin er litt lur så forteller han William at hva han enn gjør, så må han stole på ham, og IKKE si noe. Petterparet kommer heller ikke til å si noe, tida går ut, og Petterparet må reise hjem. Det var noe lignende dette i den danske husker jeg, hvor ei putta gift i glasset til ei av de andre jentene. Alle fikk et glass foran seg, og klokka begynte å tikke ned. Om ei jente tippet at det var hun som hadde fått gift i glasset, og dette stemte, ville "kjemikeren" bli sendt ut. Om man tippet på seg selv, og det derimot var feil, måtte man selv forlate. Om ingen sa noe når tiden var ute, ville den personen med gift i glasset forlate Paradise. Litt kul tvist, for ingen er trygge
Monarabb Skrevet 13. mai 2009 #1633 Skrevet 13. mai 2009 Hvis det kommer inn gamle deltakere gjetter jeg på Ida.. Rett og slett for det har gått så mange rykter om at hun og Petter vinner!
Gjest Naria Skrevet 13. mai 2009 #1634 Skrevet 13. mai 2009 Haha, Kevin er bare utrolig underholdene!
Gjest Kråkaa Skrevet 13. mai 2009 #1635 Skrevet 13. mai 2009 Jeg flirte meg gjennom episoden, jeg. Lene fikk hetta da hun ikke hadde kontroll på Kevin. Hun får jo alltid panikk hvis hun ikke kan kontrollere - enten det er situasjon eller person(er) Så begynte hun å krakse som ei kråke igjen - stemmen gikk opp i fistel og hun ble tøff i språket. Stakkars Kråke. Kevin snakket i koder og William ble helt forvirret, selv om han er ganske forvirret fra før. Søt fyr. :-) I dag er det atter en episode. :-) Hey! Ikke sammenlign kråker og Lene ..Kråka fortjener bedre enn som så...
Gjest dalieo Skrevet 13. mai 2009 #1637 Skrevet 13. mai 2009 Foxyfish, jeg håper på det samme! Det er så kjipt at Kevin er på lag med Lene, for jeg vil bare at hun skal UT, men så heier jeg på Kevin.. Håper det blir partnerbytte. Og hvis Ida kommer inn i kveld.. æsj altså, en person som kommer inn i siste liten etter så lang tid fortjener absolutt ikke å vinne. Da vil jeg heller Lene, for hun har ihvertfall spilt, strevd og gjort noe.
Furstina Skrevet 13. mai 2009 #1638 Skrevet 13. mai 2009 Flere innlegg er endret iht KGs regler. Furstina, mod
FoxyFish Skrevet 13. mai 2009 #1639 Skrevet 13. mai 2009 Foxyfish, jeg håper på det samme! Det er så kjipt at Kevin er på lag med Lene, for jeg vil bare at hun skal UT, men så heier jeg på Kevin.. Håper det blir partnerbytte. Og hvis Ida kommer inn i kveld.. æsj altså, en person som kommer inn i siste liten etter så lang tid fortjener absolutt ikke å vinne. Da vil jeg heller Lene, for hun har ihvertfall spilt, strevd og gjort noe. Jeg heier også på Kevin. Kanskje Kevin og Benedicte. Det har jo nesten alltid vært noen tvister helt i siste liten i andre versjoner, og det har nesten alltid ført til partnerbytte, så vi kan jo håpe!
Poppzy Skrevet 13. mai 2009 #1640 Skrevet 13. mai 2009 Det skal visstnok komme inn gamle deltakere i dag. Det blir spennende. Hvem hvem hvem??? Er det ikke de utstemte deltagerne som kommer til bake og skal være jury da? Trodde det jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå