fuerza Skrevet 12. mai 2009 #1601 Skrevet 12. mai 2009 Hahaha, holdt på å le meg i hjel da Kevin skulle se Petter intenst inn i øynene lenge. Og etterpå; Petter: "Jeg skjønner ingenting jeg" Kevin: "Nei, det forstår jeg."
Jens Skrevet 12. mai 2009 #1602 Skrevet 12. mai 2009 Så det skjedde med andre ord ingen ting i denne episoden?Verken psyko Lene eller klyse Petter forsvant?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1603 Skrevet 12. mai 2009 jeg så ikke på. Boikotter etter igår. Hvem gikk ut? Skjønner ikke helt vitsen med å boikotte. Har du en sånn TV-boksting som måler seertall da, sånn at tv3 merker en nedgang i antall seere, eller er det bare en slags merkelig prinsippsak? For du er jo fremdeles interessert i å få vite hva som skjer?
MissStiles Skrevet 12. mai 2009 #1604 Skrevet 12. mai 2009 Så det skjedde med andre ord ingen ting i denne episoden?Verken psyko Lene eller klyse Petter forsvant? Nei, det skjedde ikke noe særlig spennende. Nesten en litt kjedelig episode.
Jens Skrevet 12. mai 2009 #1605 Skrevet 12. mai 2009 Skjønner ikke helt vitsen med å boikotte. Har du en sånn TV-boksting som måler seertall da, sånn at tv3 merker en nedgang i antall seere, eller er det bare en slags merkelig prinsippsak? For du er jo fremdeles interessert i å få vite hva som skjer? Ha ha, jeg ble bare litt for mye engasjert igår da Petter kom inn igjen. Mannen min trodde ett øyeblikk det hadde klikka for meg. Orker ikke å sitte å irritere meg mer over Petter og Lene, så leser heller om hva som skjer.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1606 Skrevet 12. mai 2009 Ha ha, jeg ble bare litt for mye engasjert igår da Petter kom inn igjen. Mannen min trodde ett øyeblikk det hadde klikka for meg. Orker ikke å sitte å irritere meg mer over Petter og Lene, så leser heller om hva som skjer. Åja, sånn ja. Ja, man kan jo bli vanvittig irritert av hele opplegget, så jeg skjønner deg egentlig godt, hehe.
ninuska_ Skrevet 12. mai 2009 #1607 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Det klikket nok for flere igår - men jeg har sluttet å se på Paradise - og jeg er egentlig ikke interessert i å få vite hva som skjer, men jeg titter nå innom her - mest fordi jeg ser det har blitt skrevet noe nytt - men aner ikke hva som skjedde i episoden i går. Endret 12. mai 2009 av ninuska_
Gjest Catwoman Skrevet 13. mai 2009 #1608 Skrevet 13. mai 2009 Jeg liker Petter jeg. Han har sikkert sagt noen stygge ting til folk han og, men han har og klart noe av det som kanskje er aller viktigst - og det er å bli godt likt, være i godt humør, skape liv og få de andre deltagerne til å ha det gøy. Det synes jeg er en verdig vinner.
Gjest Wacmoc Skrevet 13. mai 2009 #1609 Skrevet 13. mai 2009 Jeg liker Petter jeg. Han har sikkert sagt noen stygge ting til folk han og, men han har og klart noe av det som kanskje er aller viktigst - og det er å bli godt likt, være i godt humør, skape liv og få de andre deltagerne til å ha det gøy. Det synes jeg er en verdig vinner.
Gjest Sansol Skrevet 13. mai 2009 #1610 Skrevet 13. mai 2009 Jeg liker Petter jeg. Han har sikkert sagt noen stygge ting til folk han og, men han har og klart noe av det som kanskje er aller viktigst - og det er å bli godt likt, være i godt humør, skape liv og få de andre deltagerne til å ha det gøy. Det synes jeg er en verdig vinner. Heh...nettopp derfor jeg ikke liker Petter. Hans måte å mobbe på er så mye mer subtil enn f.eks Lene. Derfor oppfatter alle andre enn de som faktisk blir mobbet av han ham som en "morroklump" og "heisagutt". *grøss* Greit nok at de der inne blir lurt trill rundt av han, men vi seere har jo fått med oss alle kommentarene, så jeg skjønner ikke helt hvordan man kan støtte opp under en sånn væremåte bare fordi han skaper liv....
Brukernavn Skrevet 13. mai 2009 #1611 Skrevet 13. mai 2009 Nå holder jeg ikke med noen av parene, jeg Fordi det er en ved hvert par jeg ikke under å vinne
Sunshine Skrevet 13. mai 2009 #1612 Skrevet 13. mai 2009 Jeg synes ingen av jentene der inne er verdige vinnere, så sånn sett heier jeg ikke på noen av parene. Men det er vel bare en av personene i paret som vinner, og de kan velge å dele premien med sin partner?
Gjest Gjest_Salsa_* Skrevet 13. mai 2009 #1613 Skrevet 13. mai 2009 Lene er jo saa brod. De kan ikke bare holde kjeft. De maa gjore akkurat det Kevin gjor. Altsaa skape tvil, la de andre parene bli helt paranoide og overanalysere det som venter dem. Usikkerheten vil faa dem til aa velge feil hvis de ikke tenker helt klart. Jeg synes alt snakket om aa ikke dolke hverandre i ryggen blir helt droyt. Det er akkurat det de har gjort og ogsaa kommer til aa gjore om de vil eller ikke. Kevin er morsom, go go
Brukernavn Skrevet 13. mai 2009 #1614 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg synes ingen av jentene der inne er verdige vinnere, så sånn sett heier jeg ikke på noen av parene. Men det er vel bare en av personene i paret som vinner, og de kan velge å dele premien med sin partner? Ikke hvis det er som i siste danske sesong - da vant begge.. Endret 13. mai 2009 av Furstina
Sunshine Skrevet 13. mai 2009 #1615 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Ikke hvis det er som i siste danske sesong - da vant begge.. Så teit! Da håper jeg de heller følger USAs måte... Endret 13. mai 2009 av Furstina
Brukernavn Skrevet 13. mai 2009 #1617 Skrevet 13. mai 2009 Så teit! Da håper jeg de heller følger USAs måte... Jeg også, for da kan jeg faktisk håpe på noen. Dersom et par vinner håper jeg alle ryker ut før finalen
Sunshine Skrevet 13. mai 2009 #1618 Skrevet 13. mai 2009 Jeg også, for da kan jeg faktisk håpe på noen. Dersom et par vinner håper jeg alle ryker ut før finalen Noe sier meg at det ikke kommer til å skje
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #1619 Skrevet 13. mai 2009 Det skal visstnok komme inn gamle deltakere i dag. Det blir spennende. Hvem hvem hvem???
LekeHusmor Skrevet 13. mai 2009 #1620 Skrevet 13. mai 2009 hvis ida kommer inn idag, så dauer jeg, for da er ryktene om at hun og petter vinner sanne..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå