Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sikker flere ja og nei kort. Tror det var 3-4 kort de holder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Blir det ikke litt lett for gutta å gjette hva jentene har svart egentlig? de har 2 kort, og når de svarte "nei" på det siste spørsmålet og så blar én gang i kortene, så holder de

sant det.. En annen ting er vel at de sitter rett ovenfor hverandre slik at de bare kan se på hverandre og gi et lite nikk eller gi et slags hint t hverandre....??

Gjest Wacmoc
Skrevet

Var flere kort ja.

Og må nesten le litt av benedikte. Hun tenker ikke så mye på HVA hun gjorde igår, hun har bare noia for hvor stygg hu måtte ha sett ut :P

Skrevet

TV3 overgår seg selv i oppfinnsomhet... :ironi:

PH er jo i grunn et råttent konsept i utgangspunktet, men TV3 klarer å gjøre det enda verre.. De dreper jo all spenningen!

Skrevet
hva var oppdraget til lene og kev?

Jeg skjønte ikke helt det brevet. Men alt i alt, så skal de vel bare sende ut et par?

Gjest Wacmoc
Skrevet

Skjønte ikke brevet helt.

Skal de andre gjette hvem par, eller hvem person som skal dra? Var det ett eller to bilder som skulle knuses? Skjønner ingenting.

Kan noen forklare meg? :P

Gjest Gjest
Skrevet

De skal knuse bildene til et par, hvis de gjetter riktig om hvem sitt bilde som er knust så får de være på ph og lene og kevin må ut. Gjetter de feil, må de ut, mens kevin og lene får bli igjen

Gjest Kråkaa
Skrevet

Haha,oppdraget der kommer til å sette lene i en liten klemme..om de velger Therese og William så kommer Petter til å gjette riktig og da ryker Lene..

Om jeg forstod det rett.

Skrevet
De skal knuse bildene til et par, hvis de gjetter riktig om hvem sitt bilde som er knust så får de være på ph og lene og kevin må ut. Gjetter de feil, må de ut, mens kevin og lene får bli igjen

Takk, da skjønte jeg det.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Er det paret som må gjette riktig på seg selv da? altså, hvis de velger å sende ut Petter og parneren, og William og parneren sier at de kommer til å gå ut, så går de ikke ut hvis ikke petter og partneren har gjetta på seg selv?

Eller?

( husker ikke hvem som bor med hvem akuratt nå )

Gjest dalieo
Skrevet

Blir litt irritert over måten Lene snakker på.. Ikke dialekten, men utrykkene og måten hun gestikulerer. Sånn kjempetøff i trynet liksom.

Gjest Kråkaa
Skrevet

Fikk de fortsette oppholdet om det blir gjetta riktig? Trudde det var omvendt jeg..?

Gjest Gjest
Skrevet
Blir litt irritert over måten Lene snakker på.. Ikke dialekten, men utrykkene og måten hun gestikulerer. Sånn kjempetøff i trynet liksom.

Enig... "Lene?" "YAAAAH??"

Gjest Gjest_Jepp_*
Skrevet

Helt enig!! :Nikke:

"æ e sjefen hær..." :scorpis:

Gjest Gjest
Skrevet

Og ingen kan ihvertfall se på trynet hennes at hu tror hu er superviktig fordi hun skjuler noe og har makt...

Skrevet

Tror at de må få begge de andre parene til å tro at de får bli. Dersom Lene og Kevin knuser bildene til William og Therese, og W og T sier at det er deres bilder som er knust, så vil jo Lene og Kevin ryke ut. Det smarteste av Lene og Kevin vil jo være å knuse bildene av Petter og Benedicte, og lyve så det renner, for at de andre vil jo komme til å si at det er W og T sine bilder som er knust. Slik jeg har forstått det iallefall. Ikke et oppdrag det lønner seg å holde kjeft om iallefall, de må lyve ene eller andre veien uansett.

Gjest Gjest
Skrevet

hm dette skjønte jeg ikke helt

William og Therese må jo forstå at Kevin og Lene ikke vil sende ut Petter og dermed gjetter de på seg selv. Og da ryker Kevin og Lene eller?

Gjest hrmpf
Skrevet
Og ingen kan ihvertfall se på trynet hennes at hu tror hu er superviktig fordi hun skjuler noe og har makt...

Neeeeei.... det sto ikke noe viktig i brevet! Lover assa! Kors på halsen!! :eeeh:

Skrevet
hm dette skjønte jeg ikke helt

William og Therese må jo forstå at Kevin og Lene ikke vil sende ut Petter og dermed gjetter de på seg selv. Og da ryker Kevin og Lene eller?

Derfor har Lene og Kevin sannsyneligvis tenkt å knuse bilde av Petter og Benedikte og få Therese og William til å tro at de har knust bilde av dem, slik at Therese og William gjetter feil og bli sendt hjem. Var jo derfor de babla så mye om de øyekontakt greiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...