Gjest dalieo Skrevet 12. mai 2009 #1541 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Og ikke minst har Kevin turt å stå imot felleskapet og herjingene deres. Petter er en kul fyr men han har jattet med og vært med på mobbingen, og det synes jeg ikke noe om. Kevin har sagt imot gjengen mange ganger, hjulpet Margrethe (og selv om det var for å hjelpe seg selv, er det jo en vinnvinn-situasjon), og støttet Noor når hun ble feigt kastet ut. edit: Ops, ble sendt samtidig med forrige innlegg som er noenlunde likt. Signerer forrige jeg da Endret 12. mai 2009 av dalieo
Pjukset Skrevet 12. mai 2009 #1542 Skrevet 12. mai 2009 Jeg skjønner virkelig ikke at flere her synes Petter er en verdig vinner? i mine øyne er han det absolutte lavmål: stygge kommentarer om jenter generelt og grusomme kommentarer om/til enkeltpersoner, da særlig Margrethe. "Humoren" hans passer seg best på ungdomsskola. Han har et enormt stort ego. Dessuten er han en mobber!!! Han mobber på den verste måten som finnes: alltid små stikk som andre ler av.. I tillegg har han ikke møtt noe motstand i spillet. Ja, Kevin har spilt spillet hele veien, men er det ikke det som er meninga da? Kan ikke skjønne at det skal bety at han ikke er en verdig vinner? HÆ? Kevin er i alle fall ingen mobber, og han er den eneste av "fellesskapet" som har turt å stå opp for de som har blitt dårlig behandlet! Og allikevel mener folk at Petter er en verdig vinner? Jeg skjønner det ikke, han er jo en mobber av verste sort!? Signerer!
Gjest Catwoman Skrevet 12. mai 2009 #1543 Skrevet 12. mai 2009 Nevnte ikke Andre selv at han ville ofret seg for Petter? Noe om at han heller ville gå selv enn å at Petter skulle gå, og da spurte Triana om han ville ofre seg for Petter hvis han kunne... ?!
Gjest Catwoman Skrevet 12. mai 2009 #1544 Skrevet 12. mai 2009 Forøvrig er Paradise et spill hvor ingen kan spillereglene - den eneste som spiller i Paradise er tv3 selv. De har hele veien ordnet det til sånn de vil - slike at de rette menneskene blir værende der.
Gjest Kråkaa Skrevet 12. mai 2009 #1545 Skrevet 12. mai 2009 Nevnte ikke Andre selv at han ville ofret seg for Petter? Noe om at han heller ville gå selv enn å at Petter skulle gå, og da spurte Triana om han ville ofre seg for Petter hvis han kunne... ?! Var slik mine ører oppfattet det.
Red headed girl Skrevet 12. mai 2009 #1546 Skrevet 12. mai 2009 Hoho, Paradise Hotel ligner berre meir og meir på Joker Nord etterkvert
Spoven Skrevet 12. mai 2009 #1547 Skrevet 12. mai 2009 Hoho, Paradise Hotel ligner berre meir og meir på Joker Nord etterkvert hehe, ja, du sier noe der. :D
loffen Skrevet 12. mai 2009 #1548 Skrevet 12. mai 2009 Hoho, Paradise Hotel ligner berre meir og meir på Joker Nord etterkvert
Arwen Skrevet 12. mai 2009 #1551 Skrevet 12. mai 2009 Hoho, Paradise Hotel ligner berre meir og meir på Joker Nord etterkvert det er jammen sant!
Poppzy Skrevet 12. mai 2009 #1552 Skrevet 12. mai 2009 Jeg skjønner virkelig ikke at flere her synes Petter er en verdig vinner? i mine øyne er han det absolutte lavmål: stygge kommentarer om jenter generelt og grusomme kommentarer om/til enkeltpersoner, da særlig Margrethe. "Humoren" hans passer seg best på ungdomsskola. Han har et enormt stort ego. Dessuten er han en mobber!!! Han mobber på den verste måten som finnes: alltid små stikk som andre ler av.. I tillegg har han ikke møtt noe motstand i spillet. Ja, Kevin har spilt spillet hele veien, men er det ikke det som er meninga da? Kan ikke skjønne at det skal bety at han ikke er en verdig vinner? HÆ? Kevin er i alle fall ingen mobber, og han er den eneste av "fellesskapet" som har turt å stå opp for de som har blitt dårlig behandlet! Og allikevel mener folk at Petter er en verdig vinner? Jeg skjønner det ikke, han er jo en mobber av verste sort!? Signerer.
Nattens rytter Skrevet 12. mai 2009 #1553 Skrevet 12. mai 2009 Jeg synes definitivt at Lene fortjener å vinne. Hun er ei jente med bein i nesen og spiller spillet til fulle. Om vi tilgir Lene hennes leie behandling av Margrethe tidlig i serien, så synes jeg at Lene er den eneste verdige vinneren som står igjen.
MissStiles Skrevet 12. mai 2009 #1555 Skrevet 12. mai 2009 Jeg tror det skulle være litt mer personlige spm.
Gjest Wacmoc Skrevet 12. mai 2009 #1556 Skrevet 12. mai 2009 Jeg tror det skulle være litt mer personlige spm. Jeg og.. Og ikke ja-nei spm. De kan bare lure seg til å riste på huet eller nikke eller noe.. Teit konkuranse
Rafi Skrevet 12. mai 2009 #1557 Skrevet 12. mai 2009 Blir det ikke litt lett for gutta å gjette hva jentene har svart egentlig? de har 2 kort, og når de svarte "nei" på det siste spørsmålet og så blar én gang i kortene, så holder de vel opp "ja"?
Sunshine Skrevet 12. mai 2009 #1559 Skrevet 12. mai 2009 Blir det ikke litt lett for gutta å gjette hva jentene har svart egentlig? de har 2 kort, og når de svarte "nei" på det siste spørsmålet og så blar én gang i kortene, så holder de vel opp "ja"? Nei de bladde i flere kort enn 2. Men uansett synes jeg det var en altfor lett konkurranse...
Gjest Gjest_mango_* Skrevet 12. mai 2009 #1560 Skrevet 12. mai 2009 de har i alle fall 4 kort i hånden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå