Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Uenig at André nå plutselig "tok et valg". Han ble spurt direkte: "Vil DU bytte plass med Petter?" og svarte ja. Hvorfor? Fordi han ikke hadde guts nok til å si nei og dermed risikere å bli mislikt. Han ble rett og slett presset inn i et hjørne, og tok den enkle veien ut. Hadde det derimot blitt stilt et åpent spørsmål à la "Er det noen som vil bytte plass med Petter?", og han da hadde meldt seg frivillig, hadde jeg hatt mer respekt for avgjørelsen hans.

Uansett, latterlig tvist av TV3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uenig at André nå plutselig "tok et valg". Han ble spurt direkte: "Vil DU bytte plass med Petter?" og svarte ja. Hvorfor? Fordi han ikke hadde guts nok til å si nei og dermed risikere å bli mislikt. Han ble rett og slett presset inn i et hjørne, og tok den enkle veien ut. Hadde det derimot blitt stilt et åpent spørsmål à la "Er det noen som vil bytte plass med Petter?", og han da hadde meldt seg frivillig, hadde jeg hatt mer respekt for avgjørelsen hans.

Uansett, latterlig tvist av TV3.

Akkurat det tenkte jeg også. Det er i alle fall ingen grunn til å hause opp André som en hedersmann som "ofrer seg" for Petter grunnet respekt og lignende. Han ble spurt rett ut, og man så i øynene hans at han tenkte "faaaaaaaen" i hodet sitt akkurat da.

Hva skulle han sagt da? "Nei, vettu, Triana, jeg blir her jeg." Han hadde ikke noe valg.

Skrevet

Jeg lurer på om den tvisten hadde skjedd hvis det var Andre som i utgangspunktet valgt, og ikke Petter? Jeg har ikke en følelse av det.

Skrevet
Akkurat det tenkte jeg også. Det er i alle fall ingen grunn til å hause opp André som en hedersmann som "ofrer seg" for Petter grunnet respekt og lignende. Han ble spurt rett ut, og man så i øynene hans at han tenkte "faaaaaaaen" i hodet sitt akkurat da.

Hva skulle han sagt da? "Nei, vettu, Triana, jeg blir her jeg." Han hadde ikke noe valg.

:Nikke: Enig!

Skrevet

Veldig tøft av Margrethe å tørre å stemme ut Petter, det tror jeg ingen av de andre hadde turt.. bare synd tv3 måtte komme å ødelegge med den idiotiske vrien sin! Snakk om å forskjellsbehandle deltakerne, det skulle ikke vært lov.. :nei:

Heier på Kevin jeg, han er jo bare helt rå :) Spiller spillet, men er likevel real og behandler folk bra.

Skrevet
Veldig tøft av Margrethe å tørre å stemme ut Petter, det tror jeg ingen av de andre hadde turt.. bare synd tv3 måtte komme å ødelegge med den idiotiske vrien sin! Snakk om å forskjellsbehandle deltakerne, det skulle ikke vært lov.. :nei:

Heier på Kevin jeg, han er jo bare helt rå :) Spiller spillet, men er likevel real og behandler folk bra.

:enig:

Skrevet

Helt enig. Tenker med meg selv at uansett hvem som nå måtte vinne, så er det Kevin som er vinneren i (de fleste) folks hjerter. Og det kommer han lengre med enn en seier i PH.

Gjest Gjest
Skrevet

André stod jo i fare for å bli sendt hjem han også, det var sikkert derfor de spurte nettopp ham om han var villig til å bytte plass med Petter.

Gjest Gjest
Skrevet

....jeeezes... det var jo andrè som sa det selv når han skulle si hva han syntes om at Petter skulle dra! så tok tv 3 han på ordet....

Gjest Tanita
Skrevet

Han ble pressa opp i et hjørne og uansett hva så hadde det blitt helt "feil" å si at han blir etter et sånt spørsmål. PH har teite tvister.

Gjest Gjest
Skrevet

Virket mer som ett impulsvalg fra Triana enn en planlagt tvist.

Idiotisk.

Gjest Tanita
Skrevet

Isåfall har Triana ødelagt mye. Trodde ikke det var "lov" til å stille slike spørsmål i slike konkurranser jeg.

Gjest Kråkaa
Skrevet
Liker Petter, vil at han skal vinne. Men ikke med Lene. Syntes han er så jævla morsom, og den mest verdige vinneren av alle gutta. Kevin kunne det vært, men syntes han er så utrolig sleip. Som en slange. Og fra dag èn har jeg skjønt at han lurer alle sammen trill rundt. Han er sikkelig sleeeeip!Jeg gleder meg til i kveld :)

Må si meg uenig i den der altså.. Ja,Kevin har spilt spillet til fordel for sin egen del. Men han har gjort det UTEN å gått til personangrep på noen eller kommet med kommentarer som gjør at man føler man ser på en gjeng med umodne 13åringer.

Kjente Kevin forresten noen der inne fra før av?

Gjest dalieo
Skrevet

Nei, Kevin kjente ingen fra før. Den fordelen har virkelig Petter fått, som kjente Mats, William og Rune fra utsiden.

Skrevet
Nei, Kevin kjente ingen fra før. Den fordelen har virkelig Petter fått, som kjente Mats, William og Rune fra utsiden.

Det hadde jeg nesten glemt! Ja, Petter jo egentlig fått servert mye på et sølvfat der inne.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Må si meg uenig i den der altså.. Ja,Kevin har spilt spillet til fordel for sin egen del. Men han har gjort det UTEN å gått til personangrep på noen eller kommet med kommentarer som gjør at man føler man ser på en gjeng med umodne 13åringer.

Har aldri sagt han har gått til personangrep eller noe.

Mener bare at han er sleip og har spillt mens han later som om han ikke spiller :) Han er mye greiere enn de fleste der inne, men syntes fortsatt han er sleip

Skrevet

Mener bare at han er sleip og har spillt mens han later som om han ikke spiller :) Han er mye greiere enn de fleste der inne, men syntes fortsatt han er sleip

Kevin har spilt spillet og likevel behandlet de andre med respekt. Det er mye mer enn hva jeg kan si om Petter, han har mobbet og oppført seg dårlig mot andre.

Gjest Kråkaa
Skrevet

Og jeg sa heller ikke at du har sagt det..Og du sa kanskje ikke at jeg sa at du hadde sagt det heller..og slik kan man holde på til man blir grå i håret :gjeiper:

Bare poengterte det med tanke på de andre der inne og hvem og hvorfor jeg synes bør vinne. Dårig setning..full av mat..middagshvil nå..

Gjest Kråkaa
Skrevet
Kevin har spilt spillet og likevel behandlet de andre med respekt. Det er mye mer enn hva jeg kan si om Petter, han har mobbet og oppført seg dårlig mot andre.

JA! Det var det jeg skulle ha sagt ja!

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke at flere her synes Petter er en verdig vinner? i mine øyne er han det absolutte lavmål: stygge kommentarer om jenter generelt og grusomme kommentarer om/til enkeltpersoner, da særlig Margrethe. "Humoren" hans passer seg best på ungdomsskola. Han har et enormt stort ego. Dessuten er han en mobber!!! Han mobber på den verste måten som finnes: alltid små stikk som andre ler av..

I tillegg har han ikke møtt noe motstand i spillet.

Ja, Kevin har spilt spillet hele veien, men er det ikke det som er meninga da? Kan ikke skjønne at det skal bety at han ikke er en verdig vinner? HÆ? Kevin er i alle fall ingen mobber, og han er den eneste av "fellesskapet" som har turt å stå opp for de som har blitt dårlig behandlet!

Og allikevel mener folk at Petter er en verdig vinner? Jeg skjønner det ikke, han er jo en mobber av verste sort!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...