Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Sansol
Skrevet
Fy faen. At det er mulig. Gidder ikke se de siste episodene nå. Det er jo bestemt på forhånd uansett. Nå ble jeg rett og slett litt sint. Tv3 røska vekk en kjempemulighet for Kevin, og det blir bare så jævlig urettferdig. Brenn! :kjefte:

Helt enig....det er så latterlig åpenlyst at tv3 vil at Petter skal bli. Orker bare ikke å se Lene og Petter vinne, da dropper jeg heller å se på. Får bare krysse fingrene for Kevin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trodde litt av poenget med PH var at man skulle kunne legge opp en taktikk og spille lurt. Gjennom hele serien har imidlertid TV3 styrt showet i en slik grad at det i realiteten er kanalen som bestemmer hvem som vinner. Utrolig irriterende.

Ja, jeg ble FLY FORBANNA! Det er liksom ikke spennende lenger engang. Lene og Petter har fått fordeler igjen og igjen og igjen og igjen. Og den ene gangen det var en fredning med i bildet fikk jo Lene bestemme parene, så da var jo den fredningen verdiløs :roll:

Jeg syns det er idiotisk av TV3 at de tillater de reglene. At når en person blir stemt ut, så kan man bytte plass. De respekterer jo ikke valget til Margrete i det hele tatt.

Signerer!

De driver og redder og gir fordeler til Petter og Lene KONSTANT. Kan ikke være bare flaks.

Selvsagt er det ikke flaks. Lene og Petter kommer jo garantert til å vinne da :sur:

Hadde jeg vært Margrethe, hadde jeg bare satt meg ned og sagt: Da ofrer jeg Lene for min plass, enten hun vil det eller ei.. :fnise:

:skratte:

Gjest jeg ser deg
Skrevet

Synd at Noor røk ut. Nå er det bare Benedicte, Therese og Lene igjen. Therese virker mest real av de. Kevin mest real av guttene.

Men hva faen er det med Petterer? På avstemningen om hvorvidt Margrethe eller Andrè skulle ryke, så det ut til at flertallet ønsket at Margrethe skulle bli. Han må ha hjernevasket hele gjengen til å danse etter hans pipe. Så hvor rødsmusset han ble i kinnene når han ble kronet til kongen av paradiset. Makten gikk ham til hodet. Og morsomt? "Får jeg ikke kuse så river jeg huset"? Humor? Nei. Han er eldst der inne, derfor får han autoritet. Men han er verken snill eller morsom. Måten han frydet seg over hvor dårlig Margrethe ble behandlet, tyder på at han er uheldig skrudd sammen. Kvalm type.

Gjest Gjest
Skrevet

Signerer på at Petter er kvalm.

1. Han er en mobber. Han slang søren meg masse ekle kommentarer om Margrete han også

2. Han lyver (sier til de andre at det var Lenes valg å sende hjem Noor)

3. Han skryter så jævlig (at Margrethe hadde prøvd seg på ham, selvom det ikke var tilfelle).

Petter er bare en oppblåst blære som trenger å jekkes ned et par hakk.

Skrevet
Men hva faen er det med Petterer? På avstemningen om hvorvidt Margrethe eller Andrè skulle ryke, så det ut til at flertallet ønsket at Margrethe skulle bli. Han må ha hjernevasket hele gjengen til å danse etter hans pipe.

Akkurat det tenkte jeg også over :kjefte:

Gjest Gjest
Skrevet

og hvorfor sier de at margrete har fått tre fredninger og andre ingen? Det stemmer da ikke!!! Margrete har fått to og andre en! Kan da virkelig ikke kalle det at kevin sa hun kunne stå bak han for fredning, da er har jo de fleste der inne fått massevis av fredninger!

Tror Petter ble redd for at Margrete kunne komme til å vinne hele greia om de gamle deltakerene fikk stemme, han ville jo ha ut noor og nå margrete...

Gjest Yihaa
Skrevet (endret)

Hvorfor var det André og Margrethe som valget sto mellom. Skjønner det har noe med et brev å gjøre, men så ikke da disse ble delt ut eller hva som skjedde?

Endret av Yihaa
Skrevet

Forresten:

Han heter vel André ikke andre.

Det er så ekkelt å lese når dere/du skriver sånn, for det blir helt uforståelig!

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor var det André og Margrethe som valget sto mellom. Skjønner det har noe med et brev å gjøre, men så ikke da disse ble delt ut eller hva som skjedde?

Siden Lene ble utpekt av Noor til å være den minst verdige vinneren, fikk hun et brev som hun skulle gi videre til den hun mente var den mest verdige. Hun ga brevet til Petter, som skulle gi det videre til den han mente var mest verdig o.s.v. Tilslutt skulle brevet ha vært innom alle utenom to personer, som ble André og Margrethe, de av deltagerne som hadde fått brevet skulle da velge hvem av disse to som skulle reise hjem.

Gjest Sansol
Skrevet
Siden Lene ble utpekt av Noor til å være den minst verdige vinneren, fikk hun et brev som hun skulle gi videre til den hun mente var den mest verdige. Hun ga brevet til Petter, som skulle gi det videre til den han mente var mest verdig o.s.v. Tilslutt skulle brevet ha vært innom alle utenom to personer, som ble André og Margrethe, de av deltagerne som hadde fått brevet skulle da velge hvem av disse to som skulle reise hjem.

Var det ikke den svakeste spilleren? Eller er jeg helt på jordet nå...husker ivertfall at jeg tenkte at det kan jo bety så mangt....

Gjest Gjest
Skrevet
Var det ikke den svakeste spilleren? Eller er jeg helt på jordet nå...husker ivertfall at jeg tenkte at det kan jo bety så mangt....

Jeg er ganske sikker på at brevet skulle gis til en av motsatt kjønn man mente var en verdig vinner.

Gjest Sansol
Skrevet
Jeg er ganske sikker på at brevet skulle gis til en av motsatt kjønn man mente var en verdig vinner.

Jo, det er jeg helt enig i :) Stusset over kommentaren om at Noor hadde utpekt Lene til å være den minst verdige vinneren, jeg trodde det var den svakeste spilleren.

Gjest Gjest
Skrevet
Signerer på at Petter er kvalm.

1. Han er en mobber. Han slang søren meg masse ekle kommentarer om Margrete han også

2. Han lyver (sier til de andre at det var Lenes valg å sende hjem Noor)

3. Han skryter så jævlig (at Margrethe hadde prøvd seg på ham, selvom det ikke var tilfelle).

Petter er bare en oppblåst blære som trenger å jekkes ned et par hakk.

veldig enig! han har tapt seg veldig i det siste. Og Margrethe skal ha prøvd seg på ham? Bullshit! Gårsdagens episode viste vel tydelig at hun ikke har noe som helst interesse av fyren. Og hadde hun prøvd seg, ville klippet garantert ha blitt vist. Snakk om å drite seg ut! Egentlig tror jeg ikke Petter har draget på så mange som han skal ha det til. Fyren finnes jo ikke kjekk! Han snakker hele tiden om sin "høye standard", men det blir bare patetisk. Synes Margrethe ligger mye høyere opp på skalaen enn det Petter gjør - hun er jo søt! Dessuten viste hun seg å være tøff i går også, og imponerte virkelig. Go Margrethe! Bare synd at TV3 misbrukte det hele, og fikk vridd det til at Petter skulle bli.. og dumme Andre, da..

Gjest Wacmoc
Skrevet

Syntes det var snillt gjort av Andrè igår da. Og måtte nesten le litt av Margrethe som hele tiden bitcher om at Andrè aldri klarer å ta et valg, og når han først gjør det, er det ikke bra nok.

Liker Petter, vil at han skal vinne. Men ikke med Lene. Syntes han er så jævla morsom, og den mest verdige vinneren av alle gutta. Kevin kunne det vært, men syntes han er så utrolig sleip. Som en slange. Og fra dag èn har jeg skjønt at han lurer alle sammen trill rundt. Han er sikkelig sleeeeip!

Jeg gleder meg til i kveld :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis Petter og Lene vinner synes jeg hele opplegget er tragisk, slik som Petter disset Magrethe var forkastelig..i tilegg så latterliggjør han at hun ev har prøvd seg på henne.. de merker at Magrethe er ekte derfor de ikke liker henne.

Gjest Gjest
Skrevet
Synes det er helt håpløst at TV3 skal styre hele programmet på denne måten.

Hele opplegget virker f.eks. mye mer rigga enn den danske versjonen. Det var også twister og sånn der også, men det var ikke like "obvious" at vinneren var forutbestemt. Det er 3 dager igjen til finalen. De ba Margrethe ta med seg en person ut, og hun pekte ut Petter. Da skal han ut! Plutselig skal Andre "ofre" seg? Hvorfor ble ingen av de andre spurt om å ofre seg? Dette er det fjerneste jeg har sett på (reality)TV. Hva var i det hele tatt vitsen med at Margrethe skulle ta med seg en person ut? Det hadde jo blitt kjempespennende dersom Petter hadde røket. Dette ble bare for dumt. Alle forsøk på å lage omrokkeringer av "fellesskapet" har blitt drept av produksjonsteamet til PH. Noe som har gjort den norske versjonen av Paradise Hotel tvers igjennom HÅPLØS!

Kunne ikke vært mer enig! Det gjør det utrolig kjipt å se på! Vil nesten boikotte av den grunn. Petter skulle ha vært ute nå! Utrolig irriterende.

Gjest Gjest
Skrevet
veldig enig! han har tapt seg veldig i det siste. Og Margrethe skal ha prøvd seg på ham? Bullshit! Gårsdagens episode viste vel tydelig at hun ikke har noe som helst interesse av fyren. Og hadde hun prøvd seg, ville klippet garantert ha blitt vist. Snakk om å drite seg ut! Egentlig tror jeg ikke Petter har draget på så mange som han skal ha det til. Fyren finnes jo ikke kjekk! Han snakker hele tiden om sin "høye standard", men det blir bare patetisk. Synes Margrethe ligger mye høyere opp på skalaen enn det Petter gjør - hun er jo søt! Dessuten viste hun seg å være tøff i går også, og imponerte virkelig. Go Margrethe! Bare synd at TV3 misbrukte det hele, og fikk vridd det til at Petter skulle bli.. og dumme Andre, da..

Er ikke sleip når man er der på riktige primisser..alle vet jo at det er ett spill;)

Sleipe hele gjengen da.., Petter lar seg lett lede av dem som er in, tror han er skikkelig feig alene.

Gjest Gjest
Skrevet
Jo, det er jeg helt enig i :) Stusset over kommentaren om at Noor hadde utpekt Lene til å være den minst verdige vinneren, jeg trodde det var den svakeste spilleren.

Jo, det har du helt sikkert rett i.

Gjest Sansol
Skrevet
Syntes det var snillt gjort av Andrè igår da. Og måtte nesten le litt av Margrethe som hele tiden bitcher om at Andrè aldri klarer å ta et valg, og når han først gjør det, er det ikke bra nok.

Liker Petter, vil at han skal vinne. Men ikke med Lene. Syntes han er så jævla morsom, og den mest verdige vinneren av alle gutta. Kevin kunne det vært, men syntes han er så utrolig sleip. Som en slange. Og fra dag èn har jeg skjønt at han lurer alle sammen trill rundt. Han er sikkelig sleeeeip!

Jeg gleder meg til i kveld :)

Jeg skjønner ikke hvordan man kan sette det å være morsom og "å skape liv" foran det at Petter er vel så mye en mobber som Lene. Han gjør det bare på en mye mer utspekulert og sleip måte. Små, stygge kommentarer her og der. Masse kommentarer om jentenes utseende og hvordan de ikke holder mål. *riste på hodet* Det negative ved Petter veier så mye tyngre enn det positive...

Er helt enig i Kevin er sleip...men bare når det kommer til spillet! Og det er jo i og for seg greit, de er jo der for å spille. Jeg synes det var greit av Lene å sende Noor ut, det var et taktisk valg fra hennes side. Men det var jo faktisk Petter som fikk henne til å gjøre det, så Petter spiller like så mye som Kevin.

Gjest Gjest_Salsa_*
Skrevet

Det dumme var at ikke Noor tenkte seg om naar hun utpekte den svakeste spilleren, for Lene fikk jo brevet og vaar dermed allerede i raadet.

Hva om Margrethe hadde faat brevet. Hun hadde hadde valgt Kevin, Kevin hadde valgt Benedicte, Benedicte valgt William, William valgt Therese, Therese mest sannsynlig valgt Petter.

Da hadde raadet staat med valget Lene eller Andre. De hadde valgt Lene. Andre hadde tatt med seg enten Margrethe eller Benedicte. Hadde noen daa blitt spurt om aa ofre seg for Margrethe eller Benedicte??? Det er dette som er sporsmaalet. Uansett saa hadde ingen ofret seg og det har ingenting av verdi aa beholde Margrethe eller Benedicte, saa naar Petter ble valgt, kanskje var det noen som visket i Triana sin mic???

Syns det var utrolig at ikke Margrethe hoppet i taket naar avgjorelsen hennes bare ble saa RAEVKJORT av Tv3. Har reaksjonen blitt klippet vekk. Jeg hadde hvertfall klikket i vinkel og hva FAN, hvem skal ofre seg for meg liksom :kjefte:

ABSOLUTT det mest idiotiske twisten noen gang paa tv :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...