Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ingen som reagerer på Williams evne til å tilpasse seg da Noor forsvant, og ikke minst damenes åpne armer? :ler:

Nei..han har ikke gitt inntrykk av noe annet, han er bare kåt på alt og alle :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er helt håpløst at TV3 skal styre hele programmet på denne måten.

Hele opplegget virker f.eks. mye mer rigga enn den danske versjonen. Det var også twister og sånn der også, men det var ikke like "obvious" at vinneren var forutbestemt. Det er 3 dager igjen til finalen. De ba Margrethe ta med seg en person ut, og hun pekte ut Petter. Da skal han ut! Plutselig skal Andre "ofre" seg? Hvorfor ble ingen av de andre spurt om å ofre seg? Dette er det fjerneste jeg har sett på (reality)TV. Hva var i det hele tatt vitsen med at Margrethe skulle ta med seg en person ut? Det hadde jo blitt kjempespennende dersom Petter hadde røket. Dette ble bare for dumt. Alle forsøk på å lage omrokkeringer av "fellesskapet" har blitt drept av produksjonsteamet til PH. Noe som har gjort den norske versjonen av Paradise Hotel tvers igjennom HÅPLØS!

Skrevet

Hvorfor var det bare Petter som fikk mulighet til å komme inn igjen??

Og hvorfor var det kun Andre som fikk spørsmål om å bytte med Petter??

Hvorfor overkjøre den vanvittig bra avgjørelsen til Margrethe på den måten???? :kjefte:

Fy f*** så proveserende det var!! ja, det har vært tydelig at TV3 har styrt showet så og si hele veien, tragisk nok, men dette her tok virkelig kaka!! :nei:

Gjest Gjest
Skrevet

Hele opplegget virker f.eks. mye mer rigga enn den danske versjonen. Det var også twister og sånn der også, men det var ikke like "obvious" at vinneren var forutbestemt. Det er 3 dager igjen til finalen. De ba Margrethe ta med seg en person ut, og hun pekte ut Petter. Da skal han ut! Plutselig skal Andre "ofre" seg? Hvorfor ble ingen av de andre spurt om å ofre seg? Dette er det fjerneste jeg har sett på (reality)TV. Hva var i det hele tatt vitsen med at Margrethe skulle ta med seg en person ut? Det hadde jo blitt kjempespennende dersom Petter hadde røket. Dette ble bare for dumt. Alle forsøk på å lage omrokkeringer av "fellesskapet" har blitt drept av produksjonsteamet til PH. Noe som har gjort den norske versjonen av Paradise Hotel tvers igjennom HÅPLØS!

ENIG! godt sagt

Skrevet

Andrè fikk sikkert en pen slump penger for å ofre seg for Petter.

Gjest akkurat
Skrevet

FULLSTENDIG ENIG!!!!!

Å de driter ut stakkars :roll: Andre - han kan jo ikke noe for at han er tom i hode. Eller trodde han at dette var for fellesskapet? :nigo:

Gjest Gjest
Skrevet

Tragisk av TV3. Alt for opplagt. Det var det da Lene skulle velge parene og det var det i dag. Skjerpings TV3. Ikke behandle seerne deres som idioter.

Endelig skjedde det noe skikkelig spennende...så får Andre spr som å ofre seg. De visste jo at han ikke turde å si nei til det.

Scenaroio i Mexico 20.2.2009

Margrethe: Petter, stikk

Producer: what???? shit??? Turde hun det??? didnt see that commin' TRIANA (på øret)...spør om Andre vil bytte plass

Triana: Bytte Andre?

Andre: Ja siden du spør så må jeg jo det ..

Producer: phew f**** Margrethe...kan vi ikke ha noe av slike avgjørelser.... Lene og Petter vinner likevel. Det er jo det vi har jobbet for i disse ukene....

Lilli

Gjest Gjest
Skrevet
Tragisk av TV3. Alt for opplagt. Det var det da Lene skulle velge parene og det var det i dag. Skjerpings TV3. Ikke behandle seerne deres som idioter.

Endelig skjedde det noe skikkelig spennende...så får Andre spr som å ofre seg. De visste jo at han ikke turde å si nei til det.

Scenaroio i Mexico 20.2.2009

Margrethe: Petter, stikk

Producer: what???? shit??? Turde hun det??? didnt see that commin' TRIANA (på øret)...spør om Andre vil bytte plass

Triana: Bytte Andre?

Andre: Ja siden du spør så må jeg jo det ..

Producer: phew f**** Margrethe...kan vi ikke ha noe av slike avgjørelser.... Lene og Petter vinner likevel. Det er jo det vi har jobbet for i disse ukene....

Lilli

Ja ...hørte dere Triana sa "sette deg, Petter" da han "liksom ikke" ville ta i mot

Skrevet

nesten så man kan tro at petter har blitt lovet å vinne hvis han ble med i serien :ler:

teit opplegg.. var såå kult når hun tok ut petter, endelig noen som spilte!! men neida.. dumme dumme andre.

Skrevet

Helt idiotisk!!! :klaske:

Tenk å overkjøre Margrethes valg sånn da! :overrasket:

:sur:

TV3 sucks!!

Skrevet

Andrè er den som er lettest påvirkelig og naiv og ingen av de andre ville vært så dumme å gått ut frivillig.

Gjest dalieo
Skrevet
Helt idiotisk!!! :klaske:

Tenk å overkjøre Margrethes valg sånn da! :overrasket:

:sur:

TV3 sucks!!

Ja, det er det jeg også tenker, det er jo et spill og de ga Margrethe et valg som kunne rokke ved hele maktbalansen der - også bare trekker de det etterpå, det er så urettferdig! Må være utrolig kjipt for Margrethe..

Skrevet
Ja, det er det jeg også tenker, det er jo et spill og de ga Margrethe et valg som kunne rokke ved hele maktbalansen der - også bare trekker de det etterpå, det er så urettferdig! Må være utrolig kjipt for Margrethe..

Hadde jeg vært Margrethe, hadde jeg bare satt meg ned og sagt: Da ofrer jeg Lene for min plass, enten hun vil det eller ei.. :fnise:

Skrevet
Heier også på Kevin. Han er kanskje litt slu, men han stiller opp for folk og er rettferdig. For eksempel hele greia med Margrethe og Noor. Han tør å gå imot "fellesskapet", og fortsatt er han der inne. Heia Kevin!!

Helt enig med deg. Jeg heier også på Kevin. Har gjort det hele tiden.

HEIA KEVIN :duskedame:

Gjest Bloodless
Skrevet

Fy faen. At det er mulig. Gidder ikke se de siste episodene nå. Det er jo bestemt på forhånd uansett. Nå ble jeg rett og slett litt sint. Tv3 røska vekk en kjempemulighet for Kevin, og det blir bare så jævlig urettferdig. Brenn! :kjefte:

Skrevet

Idiotiske TV3 :rope: Kjenner jeg blir så forbanna når de skal gå inn og redigere utfallet av det med Petter. Jeg frydet meg når han ble stemt ut. Selvfølgelig måtte Andrè åpne kjeften sin og si det han sa! Han hadde garantert ikke fått seg til å si at han angret på det han sa om han gjorde det. Dumme dumme Andrè :kjefte:

Skrevet
Herlighet, dette bekrefter jo bare hvor falsk Margrethe faktisk er.. For noen dager siden utnevnte hun Petter som en av dem som fortjente mest å vinne Paradise Hotel. Idag hadde hun plutselig forandret mening TOTALT, og anså at Petter var den som fortjente det minst.. At det går an! ENDELIG er hun ute!! Wooohoo, det har vi ventet altfor lenge på:)

Ahem...hun mente vel faktisk at det var Mats og Lene som fortjente å vinne...

Skrevet
Hadde jeg vært Margrethe, hadde jeg bare satt meg ned og sagt: Da ofrer jeg Lene for min plass, enten hun vil det eller ei.. :fnise:

:skratte:

Skrevet

Jeg håper ikke Kevin vinner, men jeg håper ikke petter vinner heller. Vil ha Mats tilbake, sånn at han kan vinne alt sammen.

Skrevet

synes det var så utrolig bra at margrethe og kevin stoppa kjeften på lene jeg. Jeg blir kvalm av lene, hun minner meg om visse drittjenter fra ungdomsskolen som satt seg selv høyere enn alle andre. URK!! Ellers så synes jeg som de fleste andre her inne at det var tragisk at andre bytta plass med petter. jeg ble så utrolig glad når margrethe valgte han. hun er tøffere enn hun virker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...