Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg stoler faktisk mer på William nå." Ja, selvfølgelig gjør du det, Petter. Det passer deg jo best å kaste Kevin ut.

Heier på Kevin og Therese!

Videoannonse
Annonse
Gjest dalieo
Skrevet

Heier også på Kevin. Han er kanskje litt slu, men han stiller opp for folk og er rettferdig. For eksempel hele greia med Margrethe og Noor. Han tør å gå imot "fellesskapet", og fortsatt er han der inne. Heia Kevin!!

Gjest Gjest
Skrevet
Men Kevin lover bare når det kan gi han en fordel selv.....

Selvfølgelig! Det er et spill! Men uansett så var det faktisk kun han som stilte opp når Marg hadde det som værst..ja,det fikk han til å være på Ph lengre men han har vært ærlig!

Skrevet
Jeg heier på Kevin...mulig jeg er blendet av colgatene :sjenert:

Jeg også, men er litt usikker nå:( Både Petter og Will vil ha han ut, samt den konkurransen er ikke positiv for han!

Skrevet

Tv3 må skjerpe seg! Tydelig at de ikke hadde forventet at Margrethe skulle kaste ut Petter, så da måtte de dra i gang en reserveløsning. Og dumme Andre bet rett på...

Heia KEVIN!

Skrevet

Jess.. Det er ikke noe vits i å heie, folkens :( - Alt er planlagt, garantert.

Skrevet
Selvfølgelig! Det er et spill! Men uansett så var det faktisk kun han som stilte opp når Marg hadde det som værst..ja,det fikk han til å være på Ph lengre men han har vært ærlig!

Nettopp. Men akkurat derfor synes jeg det er patetisk av han å være sur og forbanna når de andre spiller samme spillet, om enn på en annen måte.

Han trenger litt motgang han også :)

Skrevet
Tv3 må skjerpe seg! Tydelig at de ikke hadde forventet at Margrethe skulle kaste ut Petter, så da måtte de dra i gang en reserveløsning. Og dumme Andre bet rett på...

Heia KEVIN!

Jeg tenker det samme som deg.

Jeg heier virkelig på Kevin!

Gjest Gjest_Ane_*
Skrevet
Ingen andre har fått sjansen til å gjøre noe slikt, så hvorfor akkurat nå i FINALEUKA når det virkelig gjelder????!!! :kjefte:

Fordi tv3 har bestemt at Petter skal vinne..Virker nesten sånn..

Skrevet
Jess.. Det er ikke noe vits i å heie, folkens :( - Alt er planlagt, garantert.

Idiotisk nok!

Skrevet

:sinna: Nei, nå altså! Petter SKULLE ut, dette er så urettferdig!

Tv3 vil jo at Petter skal vinne. :slåss:

Skrevet

Jeg traff Petter i helgen. Og sa til han at jeg trodde han vant, men jeg håpet på Kevin :Nikke:

Skrevet
Jeg traff Petter i helgen. Og sa til han at jeg trodde han vant, men jeg håpet på Kevin :Nikke:

Hva sa han da?

Skrevet

Tv3 kan ikke miste Petter for da mister de nok tv-seere, og da har de funnet ut at de skal "redde" han.

Skrevet
Da er vi to :D

Da er vi tre.

Slo av tvèn.

Gidder ikke se dette programmet ferdig. Tv3 har tydligvis bestemt at Petter skal vinne uansett.

Skrevet (endret)

Han sa at Kevin var en bra mann og en verdig vinner, men at han selvfølgelig ikke kunne si noe om det.

Så han har hvertfall en liten dæsj folkeskikk inni all hårgeleen :lol:

Edit, si noe om HVEM som vant..

Så jeg er like blank som dere ;)

Endret av Picatchu
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, trokke jeg gidder å se resten gitt. Dette ble bare helt tragisk. Fy tv3!! :nei:

Gjest Gjest
Skrevet

Dette syntes jeg var veldig kjedelig. Jeg er fullt inneforstått med at realityserier er like mye falskt som ekte, og at de som produserer det bestemmer mye mer enn vi tror. Men de behøver ikke å gjøre det så åpenbart da, det blir jo bare teit!

Hvis André hadde stått i fare for å gå ut og Petter hadde sagt "jeg skulle gjerne ha byttet plass med deg", så hadde han aldri i livet fått lov til det. Hvis de skal passe på at noen holder seg inne i spillet så får de finne på noe smartere enn det der.

Spenningen er ødelagt nå synes jeg, tipper Petter vinner.

Skrevet

Petter skulle vært MANN nok til å nekte å ta imot tilbudet med å bytte med Andrè!

Men da hadde vel tv3 funnet en annen måte å beholde han på :sur:

Skrevet

Selvfølgelig skal jeg se resten. Det er uansett artig å se hvordan noen vinner dette, selv om det skulle være sånn at tv3 har planlagt dette. Har fulgt med i ti uker, så skal jeg jammen se slutten også. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...