Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg fått sett reprisen fra torsdag og fått oppdatert meg.

Endelig mandag!

Skrevet

Gleder meg til i kveld :)

Krangling mellom Mats og Lene.

Skrevet
Gleder meg til i kveld :)

Krangling mellom Mats og Lene.

Hihi.

Egentlig litt bra ta hun viser sin andre side til andre enn Margrethe.

Ser ut som om hun har drukket når hun krangler med Mats og, hadde jeg blitt sånn av alkohol hadde jeg blitt avholds... Eller ihvertfall på TV.

Gjest Gjest_dina_*
Skrevet

Bra Mads endelig viser hva han EGENTLIG synes om henne. Han er dritlei hele dramaqueen opplegget!

Skrevet
Det er MANDAAAAG :-D

Jepp, og det er ikke ofte jeg er glad for det :D

Gjest TilaVodka
Skrevet

æ og glede mæ! :jepp:

e så kjekt å ha nå å gled sæ te på hverdagskvelda og! :)

Skrevet

Hvem er deres favoritter akkurat NÅ? Og hvem ville dere valgt ut om en/ei måtte gå i kveld?

Min favoritt nå: Therese. Men hun har ikke vært der inne så lenge, så skjulte sider kan dukke opp.

Jeg vil ha hjem: Karita.

Av alle skulle jeg helst sett at Alexander vant.

Skrevet

Det ser ut som enkelte av dere gleder seg til i kveld like mye som meg.

Nesten så vi må ha nedtelling :fnise:

Mine favoritter nå er: Therese og Petter.

hadde ikke Alex blitt sendt hjem ville jeg hatt han som favoritt.

Skrevet

Petter er som kjent aldri fornøyd med noen av jentene. Synes det blir litt teit at han skal rakke ned på andres utseende når han selv ikke er noe å rope hurra etter. Han sier han ikke ville ligget med noen av jentene inne på PH, så da lurer jeg på hvordan de 17 stykkene han har ligget med ser ut. Er det hele hurven av Frøken Norge modellene han har vært på?

Det første jeg tenkte da det var presentasjon av alle var faktisk at det måtte være skrøn at Petter skulle være med. De andre hadde utseendet med seg, men det har ikke han!! Jeg liker personligheten hans egentlig (men han tapte seg etter mobbesaken), men blir litt kvalm over alt maset om at ingen er bra nok for han.

Hadde det derimot vært spørsmål om hvem han skulle lime i huset av guttene ville kanskje saken stilt seg annerledes?

;)

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Petter er som kjent aldri fornøyd med noen av jentene. Synes det blir litt teit at han skal rakke ned på andres utseende når han selv ikke er noe å rope hurra etter. Han sier han ikke ville ligget med noen av jentene inne på PH, så da lurer jeg på hvordan de 17 stykkene han har ligget med ser ut. Er det hele hurven av Frøken Norge modellene han har vært på?

Det første jeg tenkte da det var presentasjon av alle var faktisk at det måtte være skrøn at Petter skulle være med. De andre hadde utseendet med seg, men det har ikke han!! Jeg liker personligheten hans egentlig (men han tapte seg etter mobbesaken), men blir litt kvalm over alt maset om at ingen er bra nok for han.

Hadde det derimot vært spørsmål om hvem han skulle lime i huset av guttene ville kanskje saken stilt seg annerledes?

;)

Petter ser jo ikke ut til å ha egne meninger i det hele tatt. Han mener det samme som flertallet han. Virker utrolig usikker syns jeg.

Gleder meg til halv ti :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...