Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes Petter hadde kommet seg veldig i forhold til hvordan har var ført i serien.

Nå kan Kevin vinne, men neimen om jeg vet hvilken av jentene som har fortjent det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
WOW, hun sendte hjem Petter :jepp:

tøff dame, what goes around... , den som ler sist ler best!

Jeg synes også det var tøft gjort. Selvom jeg synes det er leit at Petter går ut. Det trodde nok ingen at hun kom til å gjøre.

Skrevet

Så kuult glis når Kevin skjønte hva som kom til å skje.

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet
Jeg synes faktisk det var surt at Petter skal dra jeg.....

Jeg også... Men kult at hun fikk tatt igjen.. Men dumt at det var petter..

Skrevet

Håhåhåhåhåhå!!

Dritkul twist! Kjipt at Petter måtte gå, men litt kult fordi han har vært en åpenbar vinner hele tidne. Det var ikke så åpenbart likevel gitt :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

JIPPI!!! endelig var det noen som turte å sende hjem Petter! Han virker jo så kul, men så er han en feig dritt! Litt synd at det var på bursdagen han da...

Skrevet
Jeg synes Petter hadde kommet seg veldig i forhold til hvordan har var ført i serien.

Nå kan Kevin vinne, men neimen om jeg vet hvilken av jentene som har fortjent det.....

Jeg holder en knapp på Therese!

Skrevet

Hahahahaah for et FANTASTISK valg, Margrethe er bare knalltøff og fikk en råbra avsluttelse

In your face Petter, helt utrolig bra!!

:danse::danser::duskedame::bolledeig:

Skrevet

Men asså.....Kevin er LITT for selvsikker også. Han har vært for lur hele veien :Knegg:

Skrevet
Hun valgte å sende hjem Petter

Må si jeg er litt overrasket! Hun var jo fast bestemt at hun ville ha L ut av spillet ikke for lenge siden, men ja,..hevn er søt og Petter røk, vil at Kevin vinner greia jeg uansett...

Skrevet

Da er jeg veldig spent på hvem som vinner til slutt!

Skrevet

Nå håper jeg Kevin vinner.

Eller det har jeg jo håpet på en stund da. Men nå er sannsynligheten større fordi Petter er ute :D

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig sterkt av Margrete å sende ut Petter,som har vært en slags frontfigur (av den mannlige gjengen) i Ph..Men synes også det er LITT kjipt da jeg likte Petter.

Men hadde ønsket at Kevin kom helt til finalen om det hadde stått mellom han og Petter.

Håper VIRKELIG Kevin kommer ut rikere enn da han sjekket inn :)

Skrevet
Jeg holder en knapp på Therese!

Jeg håper egentlig på Lene, det har jeg gjort fra dag 1. Men jeg tipper hun er screwed nå....

Gjest Gjest
Skrevet
Må si jeg er litt overrasket! Hun var jo fast bestemt at hun ville ha L ut av spillet ikke for lenge siden, men ja,..hevn er søt og Petter røk, vil at Kevin vinner greia jeg uansett...

Hun måtte velge en gutt da

Skrevet

Petter tar det som en mann, og det er bra :)

Skrevet

Heheheheheheheh så bitter så bitter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...