Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg tenker at det må da være klipt slik. Han kan ikke vært så fjern på ordentlig...

Jeg håper det, i hvert fall :sjenert: Men igjen hva er poenget med klippe ut, hvis han gjør noe underholdende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_igjen
Skrevet

Jeg som skrev ovenfor..

EDIT: mente selvsagt at vi så bare de fire på den testen i hvor godt de kjenner hverandre, og den er imorgen, betyr iallefall at ingen av de ryker..

Gjest Wacmoc
Skrevet
hei, vent nå litt.. På TVguiden til VG står det at ett par skal ut allerede idag, og at i morgen skal de testes i hvor godt de kjenner hverandre. Men på den "hva skjer i finaleuka" på tv3.no, ser vi bare Benedicte - William - Therese - Kevin.

Betyr det at Lene, Petter, Margrethe eller Andre drar ikveld? Håper ikke det blir Lene og Petter!! Det står at det vekker oppsikt at det paret som må dra ikveld, drar.. :/

Mannen er fullt opptatt på TVen, så må vente til etter 22.30 og se på web - kjedelig!

DETTE ER IKKE SPOILERTRÅÅÅÅÅÅÅÅÅD!

Skrevet

Ja det er vel at et og et par sendes ut hver dag. Ikke sant?!

Skrevet
Jaaavel.... Akkurat... Jaaaada... Mhhmmm.. Tar det som det kommer!

*leke André*

:ler:

Tipper André ryker i dag!

mmmhmmm... ja... hadde jo vært kjekt å fått det brevet da... mmmmja..

Gjest Wacmoc
Skrevet

Nå får de andre brev;

Sorry, dere er alle ute av paradise!

Skrevet

Men hva gjør Lene der? Fikk ikke hun det pga Noor stemte på henne som den svakeste? Dette brevet ble jo delt ut til de som man anså som de beste eller?

Men.. PH har vel ikke akkurat vært så logisk hittill heller.

Skrevet

Andre må ut først av de to.

Skrevet (endret)
Hva stod på brevet?? fikk ikke med meg.

Rådet skal bestemme hvem som må sjekke ut og hvem som får bli av Andre og Margrethe.

Endret av MissStiles
Gjest Gjest
Skrevet

Huff ikke nok med at 90% ikke kan si "kj"-lyden riktig. Schjøtt, schjærsten osv.

Men Petter er faen meg like ille bare motsatt. Når han sier skjebnen, skinne e.l. sier han det med "kj"-lyd først. Jævlig irriterende å høre på.

Skrevet
Men hva gjør Lene der? Fikk ikke hun det pga Noor stemte på henne som den svakeste? Dette brevet ble jo delt ut til de som man anså som de beste eller?

Men.. PH har vel ikke akkurat vært så logisk hittill heller.

Hvis de mener at Lene er verdi vinner, så er jeg enig.

Skrevet

Margrethe burde absolutt få bli

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trodde litt av poenget med PH var at man skulle kunne legge opp en taktikk og spille lurt. Gjennom hele serien har imidlertid TV3 styrt showet i en slik grad at det i realiteten er kanalen som bestemmer hvem som vinner. Utrolig irriterende.

Skrevet

Jeg ser ikke den begrunnelsen

Skrevet

Nei, nei og nei!!! Margrethe er mer verdi enn Andre til å vinne PH. Han har jo ikke gjort så mye for å utmerke seg selv.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, der kom twisten!!! Hehe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...