Helen Skrevet 8. mai 2009 #1201 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Endret 8. mai 2009 av Helen
morticia Skrevet 8. mai 2009 #1202 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Tror nok Lene for en fordel ja. Virker mest logisk at den som blir nominert som den svakeste spillern får en fordel enn at den skal få en straff. Det er ikke sikkert hun for en fordel, men det trenger egentlig ikke være en straff heller. Jeg tenker mest på en utfordring, som hun må klare for å overleve i spillet. Så det kan kanskje være både være en fordel og en ulempe.? Men vi får vell se neste uke. Endret 8. mai 2009 av morticia
Piper Skrevet 9. mai 2009 #1203 Skrevet 9. mai 2009 Jeg hater ikke Lene, hun er ikke betydningsfull nok. Forakter oppførselen hennes på PH, men hater ikke. Om Margrethe er irriterende eller ikke - er det alt som skal til for å unskylde mobbing? At et menneske er irriterende? Mobbere får så lett tilhengere. Skremmende. Og du er faktisk ikke noe bedre, for du klarer ikke å se at mennesker kan forandre seg. En meget skummel egenskap, som beklageligvis mange har. Lene har forstått hva hun gjorde, og når Margrete klarer å tilgi henne, bør vel de som IKKE kjenner Lene klare det samme. Må være forferdelig å bære nag til mennesker på den måten. Og jeg foraktet oppførselen til Lene mens det sto på, men jeg respekterer det at hun har forstått hva hun gjorde. Jeg tror det blir Lene eller Petter som stikker av med seieren. Helt sikkert Petter, siden Lene fikk all skyld for å sende Noor hjem.
Myrthel Skrevet 9. mai 2009 #1204 Skrevet 9. mai 2009 Og du er faktisk ikke noe bedre, for du klarer ikke å se at mennesker kan forandre seg. En meget skummel egenskap, som beklageligvis mange har. Lene har forstått hva hun gjorde, og når Margrete klarer å tilgi henne, bør vel de som IKKE kjenner Lene klare det samme. Må være forferdelig å bære nag til mennesker på den måten. Og jeg foraktet oppførselen til Lene mens det sto på, men jeg respekterer det at hun har forstått hva hun gjorde. Jeg tror det blir Lene eller Petter som stikker av med seieren. Helt sikkert Petter, siden Lene fikk all skyld for å sende Noor hjem. Ja, et menneske KAN forandre seg... men man forandrer seg ikke totalt på få dager. Den unnskyldningen kom nok bare fordi hun følte at det begynte å "brenne under føttene" hennes. I mine øyne var det kun smisking - for å prøve å få en ny tilhenger. Jeg tror helt klart at Lene er meget selvopptatt og egoistisk, og unnskyldningen passet bare inn i hennes spill...
Nattens rytter Skrevet 10. mai 2009 #1205 Skrevet 10. mai 2009 Les paradisejentenes egen blogg : http://www.paradisegirlsa.blogspot.com/
Gjest Gjest_kristine_* Skrevet 10. mai 2009 #1206 Skrevet 10. mai 2009 Ble for dumt i sist episode, da Petter påsto Margrethe hadde prøvd seg på ham.. og idiotisk når han uttaler seg om at damene ikke er fine nok. Petter finnes ikke kjekk! synes Margrethe ligger høyere opp på skalaen enn han, for å si det sånn.. hun er jo søt! Dessuten sa hun fra dag 1 at Petter ikke var hennes type, utseendemessig (sminkegutt, remember?) Da blir det for dumt å påstå at hun prøvde seg på ham. Hadde hun gjort det, hadde vel klippet blitt vist? Grunnen til Petters popularitet er humor og personlighet. mulig han får en del damer på det også.. ikke utseendet hans.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1207 Skrevet 10. mai 2009 http://www.kjendis.no/2009/05/10/kjendis/g...medier/6146491/ Lurer på om hun til venstre er en pETTER dater? Hun var da ikke så jævla fin..
Monarabb Skrevet 10. mai 2009 #1208 Skrevet 10. mai 2009 Hvor er det blitt av alle ryktene om at Ida kommer inn igjen?
Pjukset Skrevet 10. mai 2009 #1209 Skrevet 10. mai 2009 Hvor er det blitt av alle ryktene om at Ida kommer inn igjen? Det kan vel ikke komme inn noe folk i finaleuka?
Monarabb Skrevet 10. mai 2009 #1210 Skrevet 10. mai 2009 Var det jeg og tenkte. Men det gikk jo så mye rykter for et par uker siden om at Petter og Ida vinner hele greia... Ordentlig urettferdig om hun skulle komt inn nå tenker jeg!
Pjukset Skrevet 10. mai 2009 #1211 Skrevet 10. mai 2009 De ryktene har gått siden dag 1. Kanskje det er tvisten neste uke, at Lene får en oppgave som følge av at hun har blitt utpekt som den svakeste spilleren, taper, og wops der kom Ida?
MissStiles Skrevet 10. mai 2009 #1212 Skrevet 10. mai 2009 Hvor er det blitt av alle ryktene om at Ida kommer inn igjen? Det samme lurer jeg på. Det skulle ikke forundre meg om Ida kommer inn neste uke. Men jeg synes også det blir litt urettferdig siden hun var vært ute i så mange uker nå.
Bardot Skrevet 10. mai 2009 #1213 Skrevet 10. mai 2009 Det samme lurer jeg på. Det skulle ikke forundre meg om Ida kommer inn neste uke. Men jeg synes også det blir litt urettferdig siden hun var vært ute i så mange uker nå. Jeg tror hun kommer inn! Syns det er alt for mange som har sagt det til at det ikke kan stemme.. med mindre de har prøvd å lette litt på ryktet om at petter vinner, hvem vet. Men hadde faktisk vært urettferdig, men nå er jo også pradise ganske urettferdig til tider og da syns jeg. Ligger litt flaks også i spillet.
Jens Skrevet 10. mai 2009 #1214 Skrevet 10. mai 2009 Ida kommer selfølgelig ikke inn igjen, det er jo bare 4 episoder igjen.
MissStiles Skrevet 10. mai 2009 #1215 Skrevet 10. mai 2009 Har dere sett reklamen for neste uke? det ser ut som det blir en spennende avslutning på PH.
Monarabb Skrevet 11. mai 2009 #1216 Skrevet 11. mai 2009 Jeg vil ikke at Ida skal komme inn igjen, da blir jeg ordentlig suuuur!!!
golda Skrevet 11. mai 2009 #1217 Skrevet 11. mai 2009 Ida er nok bare et rykte. Rykter er, ja - nettopp, rykter. Jeg sitter her og krysser fingrene for at Kevin skal vinne.
golda Skrevet 11. mai 2009 #1218 Skrevet 11. mai 2009 Og du er faktisk ikke noe bedre, for du klarer ikke å se at mennesker kan forandre seg. En meget skummel egenskap, som beklageligvis mange har. Lene har forstått hva hun gjorde, og når Margrete klarer å tilgi henne, bør vel de som IKKE kjenner Lene klare det samme. Må være forferdelig å bære nag til mennesker på den måten. Og jeg foraktet oppførselen til Lene mens det sto på, men jeg respekterer det at hun har forstått hva hun gjorde. Jeg tror det blir Lene eller Petter som stikker av med seieren. Helt sikkert Petter, siden Lene fikk all skyld for å sende Noor hjem. Hvor i innlegget mitt skriver jeg at jeg ikke tror folk kan forandre seg? Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har. Jeg tror at alt og alle forandrer seg. Lenes oppførsel inne på PH har vært fæl til tider. At hun ber M om unnskyldning - det var på sin plass. Skulle bare mangle. Men, du tillegger meg så mange meninger jeg ikke har at jeg bør vel være forsiktig med å skrive for mye.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 11. mai 2009 #1219 Skrevet 11. mai 2009 Skjønner du henne? Lene skjønner det jo ikke selv! Hun angret jo på det hun hadde sagt og fortalte Margrethe at hun syntes hun var en ok jente - og at de rett og slett ikke hadde gitt henne en sjanse! Synes forøvrig furtinga til Kevin og Noor ble drøy jeg. Jeg skjønner at de ble skuffa, men de kan jo ikke anklage Lene og Petter for å være feige. Det er et spill, de ønsker å vinne og eliminerer det paret de ser på som den største konkurrenten. Synes det virker fornuftig jeg! Synes heller Lene var tøff en feig jeg, som turte å gjennomføre det - hun visste jo at hun ikke ville bli populær. Petter er en feiging. Lene har kommet seg litt igjen i mine øyne - etter at hun unnskyldte seg og har vist stor bedring i oppførselen sin. Hun innså jo selv hvor dum hun hadde vært, det er ikke noe hun har blitt presset til av folk fra utsiden. Hvis Margrethe aksepterte unnskyldningen så kan jeg gjøre det også. Det tåpeligste av alt var jo Noor som sa at det var feigt avLene å sende ut den hun så på som den sterkeste konkurrenten i finalen. Noor selv ville valgt å stå mot en sterk konkurrent! Yeah right.... Lett å si når man uansett aldri kommer til finalen. Det handler om å vinne spillet. Da sender man selvfølgelig ut de man tror har stor sjanse for å vinne - slik at man står enda sterkere selv! Og Noor selv hadde også sendt ut en sterk konkurrent! Har Noor glemt at det er alle mot alle nå og at "felleskapet" bare er en stor bløff!???
Gjest Catwoman Skrevet 11. mai 2009 #1220 Skrevet 11. mai 2009 Enig der. Når man har kommet så langt tenker man på seg selv - og hva som må gjøres for å ha størst sjanse til å vinne, uansett om det innebærer å stemme ut noen man er venn med. SYnes Noor og Kevin reagerte tåpelig der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå