Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er lenge siden jeg har likt Lene. Selv ikke da hun ba om unskyldning vurderte jeg å like henne. Det var på sin plass å be om tilgivelse for avskyelig oppførsel. Jeg trodde ikke Lene mente det hun sa, men dette kan jeg ikke vite.

Så er Lene i finalen. Takket være sin venninne Petter. Gløgg person, Petter. Han vet at Lene har baller nok for de begge og det er en fordel for Petter, som ingen baller har.

"Dette er bare et spill"...

Det er det, men du og du for et avslørende spill.

At Noor gikk ut i går, greit - det er jo bare et spill...

Det var omstendighetene rundt dette, all praten, all falskeheten - taktikk, joda - men, det å gi fredning til Nordlandskinnet - bevare meg vel. Jeg skjønner godt at Noor og Kevin ble forbannet. Jeg hadde kokt over om jeg opplevde dette.

Nå vinner vel venninnene Petter og Lene.

Petter kan da sy på litt hår og bli kvitt fjonene han nå fjaser så ømt med.

Lene kan kjøpe seg noen venner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er lenge siden jeg har likt Lene. Selv ikke da hun ba om unskyldning vurderte jeg å like henne. Det var på sin plass å be om tilgivelse for avskyelig oppførsel. Jeg trodde ikke Lene mente det hun sa, men dette kan jeg ikke vite.

Så er Lene i finalen. Takket være sin venninne Petter. Gløgg person, Petter. Han vet at Lene har baller nok for de begge og det er en fordel for Petter, som ingen baller har.

"Dette er bare et spill"...

Det er det, men du og du for et avslørende spill.

At Noor gikk ut i går, greit - det er jo bare et spill...

Det var omstendighetene rundt dette, all praten, all falskeheten - taktikk, joda - men, det å gi fredning til Nordlandskinnet - bevare meg vel. Jeg skjønner godt at Noor og Kevin ble forbannet. Jeg hadde kokt over om jeg opplevde dette.

Nå vinner vel venninnene Petter og Lene.

Petter kan da sy på litt hår og bli kvitt fjonene han nå fjaser så ømt med.

Lene kan kjøpe seg noen venner.

:duskedame:

hehe det hadde vært "artig" om Lene hadde fått en fordel på bakgrunnen av det Noor sa...

Uansett tror jeg ikke Lene og Petter vinner, står de 2 igjen til slutt vil de nok dolke den andre i ryggen for pengene sin skyld.

Gjest Gjest
Skrevet
Kevin er da alright.

Kevin er smart, likevel så stillte han ikke opp når M ble mobbet, slike avgjørelser sier litt om mennesker.. men er det noen av guttene som skal vinne bør det bli ham.

Magrethe og Kevin

Hun mørke koselige smilende solstrålen ( husker ikke navnet )

og faktisk Therese, virker ganske real da.. veldig ærlig og direkte, tror hun er ganske grei :)

Gjest Gjest_Salsa_*
Skrevet
Poenget var vel at han skrøyt, mens klippene som ble vist viste at hun bare la seg til å sove. Han løy altså - og guttene svelget agnet og snakket i kvalme vendinger seg i mellom.

Jeg tenkte at Petter sa dette som en del av spillet. Paa det tidspunktet saa vaar Andre usikker paa valg av Margrethe eller Benedicte. Margrethe uttalte ogsaa at hun kunne tenke seg aa spille med Petter under pandoras eske. Tror han har spilt paa Andre sin usikkerhet og ogsaa tenkt at Benedicte kan vaere ett kort han kan vende seg til senere, heller enn Margrethe som han har mindre forhold til. Petter sa ogsaa dette under frokosten, saan at han enda ikke hadde avtalt med Lene om fredningen, saa avtalen med Lene har han nok kommet paa underveis, da han kunne bruke Lene som syndebukk.

Petter tenker jo bare paa det som er best for han i finalen, derav usikkerheten med aa gi fredning til Lene fremfor Therese, som han ser paa som enda ett ben aa spille paa.

Jaja. Kanskje har han bare skrytt paa seg Margrethe eller saa var det et spill for aa beholde Benedicte. Mulig jeg tror Petter er smartere enn det han egentlig er hehe :)

Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke sett de to siste episodene.. Føler jeg henger veldig etter! Må oppsummere snart ser jeg.

Endret av mariab
Skrevet (endret)

Tror nok Lene for en fordel ja. Virker mest logisk at den som blir nominert som den svakeste spillern får en fordel enn at den skal få en straff.

Endret av IrmaAdele
Skrevet

Hva i alle dager er det med Petter?? Fy faen han sank dypt i går. ÆSJ!!!

Skrevet

Jeg liker alle jentene som er igjen, bortsett fra Lene. Alle kan vinne for min del, men det hadde vært en triumf hvis Margrethe vant :)

Gjest Yihaa
Skrevet
Jeg tenkte at Petter sa dette som en del av spillet. Paa det tidspunktet saa vaar Andre usikker paa valg av Margrethe eller Benedicte. Margrethe uttalte ogsaa at hun kunne tenke seg aa spille med Petter under pandoras eske. Tror han har spilt paa Andre sin usikkerhet og ogsaa tenkt at Benedicte kan vaere ett kort han kan vende seg til senere, heller enn Margrethe som han har mindre forhold til. Petter sa ogsaa dette under frokosten, saan at han enda ikke hadde avtalt med Lene om fredningen, saa avtalen med Lene har han nok kommet paa underveis, da han kunne bruke Lene som syndebukk.

Petter tenker jo bare paa det som er best for han i finalen, derav usikkerheten med aa gi fredning til Lene fremfor Therese, som han ser paa som enda ett ben aa spille paa.

Jaja. Kanskje har han bare skrytt paa seg Margrethe eller saa var det et spill for aa beholde Benedicte. Mulig jeg tror Petter er smartere enn det han egentlig er hehe :)

Man kan sikkert analysere dette i det vide og det brede. Etter å ha sett noen episoder av dette og hørt hvordan guttene omtaler damer generelt og eget syn på seg selv spesielt, er det ikke naturlig for meg å tillegge noen av dem noen "dypere" mening bak ordene enn skryt, respektløshet og dårlig selvinnsikt.

Skrevet

Jeg synes det var patetisk å se hvordan petter fraskrev seg alt ansvar for det fredning-greiene. Kunne han ikke bare holdt kjeft, i steden for å gått til alle og skvaldra piss?? Herregud for en patetisk fyr.

Gjest Gjest_Salsa_*
Skrevet
Man kan sikkert analysere dette i det vide og det brede. Etter å ha sett noen episoder av dette og hørt hvordan guttene omtaler damer generelt og eget syn på seg selv spesielt, er det ikke naturlig for meg å tillegge noen av dem noen "dypere" mening bak ordene enn skryt, respektløshet og dårlig selvinnsikt.

Jeg er vell enig i det du skriver sett fra hvordan Petter omtaler jentene paa hotellet. Derfor tenkte jeg kanskje det laa mening bak det aa skryte paa seg Margrethe, for det er liksom helt utenkelig for han selv aa vaere med ei som Margrethe, saa hvorfor skryte hun paa seg.

Som du sier. En kan analysere mye, var bare en tanke som falt meg inn sett ut i fra spillets gang :).

Gjest Gjest
Skrevet
Tror nok Lene for en fordel ja. Virker mest logisk at den som blir nominert som den svakeste spillern får en fordel enn at den skal få en straff.

Jeg har en mistanke om hva som vil skje der, i forhold til noe som skjedde på den forrige danske ph, som jeg så de siste episodene av... Men jeg aner jo ikke, og skal vel uansett ikke dele mine mistanker, det blir vel en form for spoiling det også... :)

Gjest cybergirl
Skrevet

Skjønner ikke at alle misliker Lene så veldig, hun er jo bare bitchy når hun har drukket, ellers så virker hun veldig grei synes jeg. Hun tåler nok ikke så godt alkohol.

Gjest bambi_25
Skrevet

åj..

er jeg den eneste her som absolutt ikke hater lene, men heller syns hun burde stikke av med hele seieren?

ja så ble det dratt for langt med marghrete, men gud for et irriterende menneske.

Jeg forstår godt at de ikke tålte trynet på hu for å si det sånn..

jeg takler forstatt ikke og se henne på skjermen.

kevin har spilt spillet siden dag en og er han som har fått alle vennene sine sendt ut. At han blir så oppgit over at lene sender ut noor skjønner jeg ikke.. bare se på hva han selv har gjort.

Gjest Gjest
Skrevet
kevin har spilt spillet siden dag en og er han som har fått alle vennene sine sendt ut. At han blir så oppgit over at lene sender ut noor skjønner jeg ikke.. bare se på hva han selv har gjort.

Hva har han gjort? Hvem har han fått ut av sine venner? Kan du utdype litt, jeg har nemlig ikke fått med meg dette. :klø:

Skrevet
Jeg synes det var patetisk å se hvordan petter fraskrev seg alt ansvar for det fredning-greiene. Kunne han ikke bare holdt kjeft, i steden for å gått til alle og skvaldra piss?? Herregud for en patetisk fyr.

Signerer denne!

Skrevet
åj..

er jeg den eneste her som absolutt ikke hater lene, men heller syns hun burde stikke av med hele seieren?

ja så ble det dratt for langt med marghrete, men gud for et irriterende menneske.

Jeg hater ikke Lene, hun er ikke betydningsfull nok. Forakter oppførselen hennes på PH, men hater ikke.

Om Margrethe er irriterende eller ikke - er det alt som skal til for å unskylde mobbing? At et menneske er irriterende?

Mobbere får så lett tilhengere. Skremmende.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er så irriterende med margrethe,hun er sjenert!! er det irriterende?? Er jo ikke noe hun gjør med vilje akkurat,for å provosere mennesker som lene...

Petter har skuffa skikkelig i denne uka. heia egentlig på han jeg,men når han viser seg å være så j.......feig taper han seg i mine øyne.

Heier på kevin og therese.

Gjest Gjest_Salsa_*
Skrevet

Er det ikke saan i finalen at tidligere utstemte skal gi sin stemme til den de foler fortjener aa vinne?

Mener det har blitt gjort saan paa de andre Paradise programmene. Det er vell kanskje derfor Petter gaar rundt og fraskriver seg all skyld og gjorde Lene til syndebukk. Han har jo ogsaa uttrykt at det er greit at han slipper aa ta de vanskelige avgjorelsene, da blir han heller ikke upopulaer. Det virker som formelen til suksess, han ble jo kaaret av de andre til aa vaere den som mest fortjener aa vinne.

Gjest Gjest
Skrevet
åj..

Skjønner du henne? Lene skjønner det jo ikke selv! Hun angret jo på det hun hadde sagt og fortalte Margrethe at hun syntes hun var en ok jente - og at de rett og slett ikke hadde gitt henne en sjanse!

Synes forøvrig furtinga til Kevin og Noor ble drøy jeg. Jeg skjønner at de ble skuffa, men de kan jo ikke anklage Lene og Petter for å være feige. Det er et spill, de ønsker å vinne og eliminerer det paret de ser på som den største konkurrenten. Synes det virker fornuftig jeg! Synes heller Lene var tøff en feig jeg, som turte å gjennomføre det - hun visste jo at hun ikke ville bli populær. Petter er en feiging. Lene har kommet seg litt igjen i mine øyne - etter at hun unnskyldte seg og har vist stor bedring i oppførselen sin. Hun innså jo selv hvor dum hun hadde vært, det er ikke noe hun har blitt presset til av folk fra utsiden. Hvis Margrethe aksepterte unnskyldningen så kan jeg gjøre det også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...