Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #101 Skrevet 26. april 2009 http://www.sol.no/underholdning/kremtoppen...at=kvinner' Margrethe er på toppen av kremtopp-lista?! O.o Hva er det hun har gjort, annet enn å bli mobbet ?? Skal det ikke mer til, er den plassen isåfall min.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #103 Skrevet 26. april 2009 Hadde vært så falsk som måtte til jeg, det er 300.000 å vinne, ikke status blant den norske befolkning. Med den holdninga der så tviler jeg på at du hadde fått deg hverken jobb, kjæreste eller venner når du kom ut derfra. Ingen liker falske personer, folk som lyver deg rett opp i trynet og baksnakker deg ved første anledning. Dessuten trenger du ikke å være falsk for å vinne. Bare se på Kevin, han spiller spillet smart. Han holder seg i bakgrunnen, stikker seg ikke fram så mye, men tar det helt med ro og er godt likt. Det er sånne typer som kommer langt i slike settinger. Og se på Nanna, som var så falsk og bitchy som det er mulig å bli, og som tenkte spill og taktikk døgnet rundt. Resultatet var at hun røk ut 2 ganger, og at hun måtte dra derfra i skam etter å ha vist seg som en av de værste mobberne som noen gang har vist seg på norsk TV. Man trenger ikke å være falsk for å vinne.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #104 Skrevet 26. april 2009 Med den holdninga der så tviler jeg på at du hadde fått deg hverken jobb, kjæreste eller venner når du kom ut derfra. Ingen liker falske personer, folk som lyver deg rett opp i trynet og baksnakker deg ved første anledning. Bare fordi man er sånn der inne betyr ikke nødvendigvis at man er sånn i det virkelige liv.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #105 Skrevet 26. april 2009 Bare fordi man er sånn der inne betyr ikke nødvendigvis at man er sånn i det virkelige liv. Vel... en viser forskjellige sider av seg selv... noen er kanskje mindre fremtredende i hverdagen, men det er fortsatt deg...
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #106 Skrevet 26. april 2009 Dessuten trenger du ikke å være falsk for å vinne. Bare se på Kevin, han spiller spillet smart. Han holder seg i bakgrunnen, stikker seg ikke fram så mye, men tar det helt med ro og er godt likt. Det er sånne typer som kommer langt i slike settinger. Og se på Nanna, som var så falsk og bitchy som det er mulig å bli, og som tenkte spill og taktikk døgnet rundt. Resultatet var at hun røk ut 2 ganger, og at hun måtte dra derfra i skam etter å ha vist seg som en av de værste mobberne som noen gang har vist seg på norsk TV. Man trenger ikke å være falsk for å vinne.
Pimbila Skrevet 26. april 2009 #107 Skrevet 26. april 2009 Dere som så den danske versjonen i fjor var det to "snille" som vant, så man trenger ikke være falsk for å vinne.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #108 Skrevet 26. april 2009 Dere som så den danske versjonen i fjor var det to "snille" som vant, så man trenger ikke være falsk for å vinne. Man kan late som man er "snillere" enn det man egentlig er og, for å komme til topps.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #109 Skrevet 26. april 2009 http://www.sol.no/underholdning/kremtoppen...at=kvinner' Margrethe er på toppen av kremtopp-lista?! O.o Hva er det hun har gjort, annet enn å bli mobbet ?? Skal det ikke mer til, er den plassen isåfall min. Margrethe er veldig pen da.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #110 Skrevet 26. april 2009 Med den holdninga der så tviler jeg på at du hadde fått deg hverken jobb, kjæreste eller venner når du kom ut derfra. Ingen liker falske personer, folk som lyver deg rett opp i trynet og baksnakker deg ved første anledning. Dessuten trenger du ikke å være falsk for å vinne. Bare se på Kevin, han spiller spillet smart. Han holder seg i bakgrunnen, stikker seg ikke fram så mye, men tar det helt med ro og er godt likt. Det er sånne typer som kommer langt i slike settinger. Og se på Nanna, som var så falsk og bitchy som det er mulig å bli, og som tenkte spill og taktikk døgnet rundt. Resultatet var at hun røk ut 2 ganger, og at hun måtte dra derfra i skam etter å ha vist seg som en av de værste mobberne som noen gang har vist seg på norsk TV. Man trenger ikke å være falsk for å vinne. Veldig enig! Nanna var tragisk, og ikke minst utrolig irriterende å se på. YES at hun er ute!
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #111 Skrevet 26. april 2009 Veldig enig! Nanna var tragisk, og ikke minst utrolig irriterende å se på. YES at hun er ute! Ja! alt for mye fakter på henne, synes hun var både irriterende å se og høre på.
Hjertestein Skrevet 26. april 2009 #112 Skrevet 26. april 2009 De er jo ikke på "få en ny bestevenn-hotell" heller da. Synes det er litt merkelig at seere misliker en deltaker bare fordi de spiller spillet. Jeg har aldri sagt at jeg missliker Noor, eller deltakere for at de spiller spillet Med den holdninga der så tviler jeg på at du hadde fått deg hverken jobb, kjæreste eller venner når du kom ut derfra. Ingen liker falske personer, folk som lyver deg rett opp i trynet og baksnakker deg ved første anledning. Dessuten trenger du ikke å være falsk for å vinne. Bare se på Kevin, han spiller spillet smart. Han holder seg i bakgrunnen, stikker seg ikke fram så mye, men tar det helt med ro og er godt likt. Det er sånne typer som kommer langt i slike settinger. Og se på Nanna, som var så falsk og bitchy som det er mulig å bli, og som tenkte spill og taktikk døgnet rundt. Resultatet var at hun røk ut 2 ganger, og at hun måtte dra derfra i skam etter å ha vist seg som en av de værste mobberne som noen gang har vist seg på norsk TV. Man trenger ikke å være falsk for å vinne. :enig: Er det et par som vinner, eller er det en enkelt person? Og vis det er par, får de 300.000 hver eller på deling?
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #113 Skrevet 26. april 2009 Jeg har aldri sagt at jeg missliker Noor, eller deltakere for at de spiller spillet :enig: Du er ikke den eneste her da.
henine Skrevet 26. april 2009 #114 Skrevet 26. april 2009 Hun er "110%" falsk. Hehe Bra sagt, jeg er helt enig!
AnnaBanana Skrevet 26. april 2009 #115 Skrevet 26. april 2009 Man trenger ikke være så falsk som Noor for å spille spillet. Man kan da være mer real enn som så for å vinne i paradise! Kevin for eksempel, han spiller spillet men er ikke falsk og grusom fordi.
angeleyes Skrevet 26. april 2009 #117 Skrevet 26. april 2009 Jeg har aldri sagt at jeg missliker Noor, eller deltakere for at de spiller spillet :enig: Er det et par som vinner, eller er det en enkelt person? Og vis det er par, får de 300.000 hver eller på deling? Tror det er slik at paret sammen må bestemme seg for om de skal dele pengene eller kjempe om hvem som skal få dem. Deler de så blir det 150.000 på hver.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #118 Skrevet 26. april 2009 Tror det er slik at paret sammen må bestemme seg for om de skal dele pengene eller kjempe om hvem som skal få dem. Deler de så blir det 150.000 på hver. Lol, tenk deg om Nanna og Lene hadde vært de som måtte bestemme seg for å dele eller kjempe om hvem som skulle få pengene. De hadde kjempa med nebb og klør begge to, og hu som røk ut hadde bitcha om det i årevis etterpå.
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2009 #119 Skrevet 27. april 2009 Får følge med i denne nye tråden også, da.
blåmeisa Skrevet 27. april 2009 #120 Skrevet 27. april 2009 Endelig mandag!! Håper forresten TV3 sender reprise av den danske ph etterpå! Jeg orker ikke å se på dansk tv3 når det ikke er tekst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå