Bjørnemor Skrevet 7. mai 2009 #1161 Skrevet 7. mai 2009 kjipt noor røyk... likte hun... Men hva var dette med at Margrethe skal ha prøvd seg på Petter? å han skal da ha avvist hun. Dette skulle ha skjedd når de la seg for å sove. Jeg fikk ikke inntrykk av at hun hadde gjort det??
henine Skrevet 7. mai 2009 #1163 Skrevet 7. mai 2009 kjipt noor røyk... likte hun... Men hva var dette med at Margrethe skal ha prøvd seg på Petter? å han skal da ha avvist hun. Dette skulle ha skjedd når de la seg for å sove. Jeg fikk ikke inntrykk av at hun hadde gjort det?? Jeg fikk heller ikke inntrykk av det, greit nok at 24 timer skal redigeres ned til 45 minutter. Men om hun hadde prøvd seg på han hadde vel det blitt vist?
Skrika89 Skrevet 7. mai 2009 #1164 Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg synes også det var dumt Noor dro. Endret 10. mai 2009 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1165 Skrevet 7. mai 2009 Så hvem heier vi på? Jeg heier på Petter fordi han er kul og på Benedicte fordi jeg kjenner ho:P
Gjest Yihaa Skrevet 7. mai 2009 #1166 Skrevet 7. mai 2009 Jeg fikk heller ikke inntrykk av det, greit nok at 24 timer skal redigeres ned til 45 minutter. Men om hun hadde prøvd seg på han hadde vel det blitt vist? Poenget var vel at han skrøyt, mens klippene som ble vist viste at hun bare la seg til å sove. Han løy altså - og guttene svelget agnet og snakket i kvalme vendinger seg i mellom.
Skrika89 Skrevet 7. mai 2009 #1167 Skrevet 7. mai 2009 Poenget var vel at han skrøyt, mens klippene som ble vist viste at hun bare la seg til å sove. Han løy altså - og guttene svelget agnet og snakket i kvalme vendinger seg i mellom. Jeg fikk også intrykk av at han bare skrøyt. Og etter hva vi så i hvertfall stemmer nok det. Jeg håper Petter vinner og jeg tror Kevin eller Petter vinner.
Bjørnemor Skrevet 7. mai 2009 #1168 Skrevet 7. mai 2009 Er det ikke litt teit å sitte å skryte om noe sånt som ikke er tilfelle?
Skrika89 Skrevet 7. mai 2009 #1169 Skrevet 7. mai 2009 Er det ikke litt teit å sitte å skryte om noe sånt som ikke er tilfelle? Jo i grunn, så de kan da umulig "huske" at de blir filmet 24/7.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2009 #1170 Skrevet 7. mai 2009 ja, det var faktisk jævlig fekt av Petter, det var jo så å si hans avgjørelse. Hadde ikke Lene gått med på det hadde han gitt fredningen til Therese. Tror han gjorde det i tilfelle han og Lene ikke var et par i finalen. Ved å svekke folks tanker om Lene så er det større sjanse for at de andre velger han til å vinne uansett hvilken jente han står med og ikke det paret Lene er i. Lene er feig, men Petter er den største feigingen der inne som ikke står for det han gjør.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #1171 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ang PH så tror jeg faktisk Petter er smartere enn noen der inne er klar over, han vinner nok. Ellers så skulle jeg gjerne sett at Margrethe vant! Endret 8. mai 2009 av Helen
MissStiles Skrevet 8. mai 2009 #1172 Skrevet 8. mai 2009 Jeg heier også på Petter! Av jentene så vet jeg ikke hvem jeg heier på.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #1173 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes Petter fremstod som en stor idiot i går. For det første løy han om at Margrethe hadde prøvd seg på han. For det andre snakker han om seg selv somsååå mye bedre enn Margrethe. Ehh... har han egentlig sett seg selv i speilet da? Han er da virkelig ikke noe spoesielt å se på. Ihvertfall ikke noe bedre enn Margrethe. Men han synes jo selv han er i en helt annen liga. Og for det tredje virker det som om han går rundt og sier til de andre at å sende ut Noor var ene og alene Lenes forslag, men det var jo han som ville det. En oppblåst dust i mine øyne. Håper Kevin vinner :-)
MissStiles Skrevet 8. mai 2009 #1174 Skrevet 8. mai 2009 Petters ordbok: http://www.side2.no/tv/article2618653.ece
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #1175 Skrevet 8. mai 2009 petter er falsk, ikke er han fin heller. Han disser jentene for utseendet, lyger og påstår at M prøvde seg på ham, latterkick--han sliter egentlig med dårlig selvbilde. Håper ikke han vinner. Hun mørke koselige ( er det benedicte? og magrethe håper jeg vinner, ingen av guttene egentlig..synes de mangler ryggrad.
Tiarra Skrevet 8. mai 2009 #1176 Skrevet 8. mai 2009 Petters ordbok: http://www.side2.no/tv/article2618653.ece
Tiarra Skrevet 8. mai 2009 #1177 Skrevet 8. mai 2009 petter er falsk, ikke er han fin heller. Han disser jentene for utseendet, lyger og påstår at M prøvde seg på ham, latterkick--han sliter egentlig med dårlig selvbilde. Håper ikke han vinner. Hun mørke koselige ( er det benedicte? og magrethe håper jeg vinner, ingen av guttene egentlig..synes de mangler ryggrad. Kevin er da alright.
Megana Skrevet 8. mai 2009 #1178 Skrevet 8. mai 2009 Petter har jo mast så forbanna mye om hvor deilig han er osv osv, siden ingen har prøvd seg på han må han jo finne på ting. Folk tror jo mer på det han sier enn Margrethe. Men sa han ikke "finn 5 feil"? Han er en blære uansett. Bu-hu så Noor gikk ut, det er da for pokker et spill, useriøst å bli så sutrete og sur som de (Kevin) ble. Makan for noen unger.
Brukernavn Skrevet 8. mai 2009 #1179 Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor skulle Noor si hvem hun syntes var den svakeste spilleren? Skjer det noe rundt det neste uke, eller var det for at Triana/tv3 lurte på det Nei får vell bare se hva som skjer. Alt kan jo skje så.. Det er så lenge til neste uke Den hun nominerte som den svakeste spilleren får sikkert en fordel neste uke, så da var veldig kort-tenkt av Noor å svare Lene i sinne
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2009 #1180 Skrevet 8. mai 2009 Den hun nominerte som den svakeste spilleren får sikkert en fordel neste uke, så da var veldig kort-tenkt av Noor å svare Lene i sinne Det kan jo også være hun får en slags straff, håper det ihvertfall. Håper mest på Kevin som vinner jeg nå, av jentene aner jeg ikke. Therese kanskje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå