Torine Skrevet 25. april 2009 #81 Skrevet 25. april 2009 Noen som så god kveld Norge? hehe, Noor og Therese ville ikke avsløre om de var et par på utsiden.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #82 Skrevet 25. april 2009 Noen som så god kveld Norge? hehe, Noor og Therese ville ikke avsløre om de var et par på utsiden. Å, nei, var de der? De ville ikke avsløre det nei, jøsses... Lurer på om de er det? Trodde ikke det? Hva annet sa de?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #83 Skrevet 25. april 2009 Å, nei, var de der? De ville ikke avsløre det nei, jøsses... Lurer på om de er det? Trodde ikke det? Hva annet sa de? Hvis Therese er sammen med Noor så må hun ha utrolig dårlig smak. Jeg ville ikke tatt i Noor med ildtang engang.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #84 Skrevet 26. april 2009 Håper da virkelig ikke at Noor og Therese er et par. For Thereses del altså. Hun fortjener bedre!
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #85 Skrevet 26. april 2009 Jeg tror nok Therese kommer til å forandre seg etter en stund i huset, for Lene var en godjente i begynnelsen. Men som sagt så tror jeg hele oppholdet har tært veldig på henne. Synes Therese virker som en grei og balansert jente jeg,
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #86 Skrevet 26. april 2009 Hvis Therese er sammen med Noor så må hun ha utrolig dårlig smak. Jeg ville ikke tatt i Noor med ildtang engang. Noor er da bare søt. xp
Hjertestein Skrevet 26. april 2009 #87 Skrevet 26. april 2009 Jeg klarer ikke sette fingen på Noor jeg. Hun er kjempe herlig jente, men finner aldri ut hvordan hun er. Hun er vanskelig å "la seg kjenne". Er hun falsk, eller bare spiller hun taktisk? Når hun er med Lene, Nanna og Karita, så slenger hun drit og baksnakker Margrethe, men når hun snakker med kamera aleine så er hun skikkelig skjønn, snill og god. Og hun overbeviser meg, hun virker så ekte i det hun sier. Eller.. Nei, vanskelig hun der Noor Men tror hun spiller mye på taktikk jeg....
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #88 Skrevet 26. april 2009 Jeg klarer ikke sette fingen på Noor jeg. Hun er kjempe herlig jente, men finner aldri ut hvordan hun er. Hun er vanskelig å "la seg kjenne". Er hun falsk, eller bare spiller hun taktisk? Når hun er med Lene, Nanna og Karita, så slenger hun drit og baksnakker Margrethe, men når hun snakker med kamera aleine så er hun skikkelig skjønn, snill og god. Og hun overbeviser meg, hun virker så ekte i det hun sier. Eller.. Nei, vanskelig hun der Noor Men tror hun spiller mye på taktikk jeg.... De er jo ikke på "få en ny bestevenn-hotell" heller da. Synes det er litt merkelig at seere misliker en deltaker bare fordi de spiller spillet.
Larsern Skrevet 26. april 2009 #89 Skrevet 26. april 2009 Er det fordi dere selv lever så uinteressante liv, at dere følger med på tv-programmer som eksempelvis Paradise Hotel? For det første så er jo konseptet motbydelig og lett gjennomskuelig, og for det andre så er deltagerne av en slik karakter at jeg ikke ville hatt noe med dem å gjøre. Det er trist om slike mennesker står frem som forbilder for barn og unge.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #90 Skrevet 26. april 2009 Er det fordi dere selv lever så uinteressante liv, at dere følger med på tv-programmer som eksempelvis Paradise Hotel? For det første så er jo konseptet motbydelig og lett gjennomskuelig, og for det andre så er deltagerne av en slik karakter at jeg ikke ville hatt noe med dem å gjøre. Det er trist om slike mennesker står frem som forbilder for barn og unge. Synes det er interessant å se hvordan mennesker er jeg. Om barn og unge ser på disse som forbilder kan de ikke ha mange tilstedeværende voksenpersoner i livet sitt.
Cuba Skrevet 26. april 2009 #91 Skrevet 26. april 2009 Er det fordi dere selv lever så uinteressante liv, at dere følger med på tv-programmer som eksempelvis Paradise Hotel? For det første så er jo konseptet motbydelig og lett gjennomskuelig, og for det andre så er deltagerne av en slik karakter at jeg ikke ville hatt noe med dem å gjøre. Det er trist om slike mennesker står frem som forbilder for barn og unge. Hvorfor følger du med på programmet da? Siden du tydeligvis vet hva slags mennesker som er med på det. Greit nok.. Både du og jeg og veldig mange andre ville nok ikke meldt oss på, men det betyr ikke at de som er med er noe dårlig mennesker av den grunn.
Larsern Skrevet 26. april 2009 #92 Skrevet 26. april 2009 Hvorfor følger du med på programmet da? Siden du tydeligvis vet hva slags mennesker som er med på det. Greit nok.. Både du og jeg og veldig mange andre ville nok ikke meldt oss på, men det betyr ikke at de som er med er noe dårlig mennesker av den grunn. Jeg følger ikke med programmet, og jeg tviler sterkt på at må ha sett alle episodene for å kunne gjøre seg opp en kvalifisert mening om konseptet og deltagerne.
Larsern Skrevet 26. april 2009 #94 Skrevet 26. april 2009 Synes det er interessant å se hvordan mennesker er jeg. Om barn og unge ser på disse som forbilder kan de ikke ha mange tilstedeværende voksenpersoner i livet sitt. Jeg synes også det er interessant å se hvordan mennesker er, eller rettere sagt; hvordan de oppfører seg. Det er en viss forskjell der. Barn og unge finner uten tvil forbilder blant deltagere på ymse reality shows, og disse programmene er etter min mening forkastelige. Nok om det, så hva er ditt syn på disse programmene, eller snarere konseptet og deltagerne?
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #95 Skrevet 26. april 2009 Jeg synes også det er interessant å se hvordan mennesker er, eller rettere sagt; hvordan de oppfører seg. Det er en viss forskjell der. Barn og unge finner uten tvil forbilder blant deltagere på ymse reality shows, og disse programmene er etter min mening forkastelige. Nok om det, så hva er ditt syn på disse programmene, eller snarere konseptet og deltagerne? Kan du ikke heller starte en egen tråd hvis du vil diskutere om hvorvidt Paradise Hotel er forkastelig eller ikke?
Gjest MåneSkygge Skrevet 26. april 2009 #96 Skrevet 26. april 2009 Jeg synes også det er interessant å se hvordan mennesker er, eller rettere sagt; hvordan de oppfører seg. Det er en viss forskjell der. Barn og unge finner uten tvil forbilder blant deltagere på ymse reality shows, og disse programmene er etter min mening forkastelige. Nok om det, så hva er ditt syn på disse programmene, eller snarere konseptet og deltagerne? Nå er vel ikke PH ett program beregnet på barn. Om foreldre lar barn se på så er det vel de som er ansvarlige for at de får dårlige forbilder.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #97 Skrevet 26. april 2009 Er hun falsk, eller bare spiller hun taktisk? Hun er "110%" falsk.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #98 Skrevet 26. april 2009 Hun er "110%" falsk. Skal man være helt ekte i den settingen kan man ikke vinne.
Gjest pastapasta Skrevet 26. april 2009 #99 Skrevet 26. april 2009 Skal man være helt ekte i den settingen kan man ikke vinne. 60 % falsk 50 % ekte
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #100 Skrevet 26. april 2009 60 % falsk 50 % ekte Hadde vært så falsk som måtte til jeg, det er 300.000 å vinne, ikke status blant den norske befolkning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå