Gjest Gjest_line_* Skrevet 5. mai 2009 #901 Skrevet 5. mai 2009 Hva skjer med at alle plutselig røyker der inne nå a? Sa ikke Kevin at en av grunnene at Nanna var uaktuell for han var pga røykinga???
Megana Skrevet 5. mai 2009 #902 Skrevet 5. mai 2009 Fysj, Mads med piercing i navelen, det var rett og slett ekkelt.... Fysj....
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2009 #903 Skrevet 5. mai 2009 Fysj, Mads med piercing i navelen, det var rett og slett ekkelt.... Fysj.... Synes det er litt sexy, jeg... Sett i sammenheng med hans stil og hvordan han er som person... Uansett, gleder meg til å se hva som skjer i kveld.
Sunshine Skrevet 5. mai 2009 #904 Skrevet 5. mai 2009 Hvordan fungerer finalen igjen? Noen som husker?
Gjest Catwoman Skrevet 5. mai 2009 #905 Skrevet 5. mai 2009 Hva skjer med at alle plutselig røyker der inne nå a? Sa ikke Kevin at en av grunnene at Nanna var uaktuell for han var pga røykinga??? Var det ikke sånn på første BB også da? ... i starten røyket noen, og på slutten røyka alle - også de som var anti-røykere. De begynner vel å kjede seg. Synes Mats var ufattelig barnslig igår. Og ble litt overrasket over at Margrethe sa Lene. Enten er hun bare veldig tilgivende av seg, eller så tenkte hun taktisk.
Megana Skrevet 5. mai 2009 #906 Skrevet 5. mai 2009 Synes det er litt sexy, jeg... Sett i sammenheng med hans stil og hvordan han er som person... Hver sin mening Og ble litt overrasket over at Margrethe sa Lene. Enten er hun bare veldig tilgivende av seg, eller så tenkte hun taktisk. Jeg tenkte vel at hun enten er veldig naiv og godtroende, eller veldig taktisk, er hun taktisk er det isåfall veldig bra tenkt, da det stiller henne i et veldig godt lys, både ovenfor Lene og alle de andre. På den andre siden kan det bare være at hun er veldig tilgivende som person.
henine Skrevet 5. mai 2009 #908 Skrevet 5. mai 2009 Fysj, Mads med piercing i navelen, det var rett og slett ekkelt.... Fysj.... Først fikk jeg det ikke med meg, men så så jeg det på nett senere. Og jeg synes det var grusomt stygt. Men men..
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #909 Skrevet 5. mai 2009 Fader så irriterende at de har lagt inn 4 reklamesnutter på web-tv! Den kommer så plutselig og, at jeg skvetter!
angeleyes Skrevet 5. mai 2009 #910 Skrevet 5. mai 2009 Fader så irriterende at de har lagt inn 4 reklamesnutter på web-tv! Den kommer så plutselig og, at jeg skvetter! Enig. Heldigvis er det bare en reklame da og ikke en lang reklamepause.
Megana Skrevet 5. mai 2009 #911 Skrevet 5. mai 2009 Det er ikke reklame, det er promotering for Grand Prix
cypress Skrevet 5. mai 2009 #912 Skrevet 5. mai 2009 (endret) William sier alltid: "Det er helt syykt" Og "Jeg dævver av dette da..." Endret 5. mai 2009 av cypress
ninuska_ Skrevet 5. mai 2009 #914 Skrevet 5. mai 2009 Kan noen fortelle meg hva den nominasjonen av deltagerne var? (Har lett 4 sider bakover i tråden, men fant ikke noe...) Betyr dette at Petter og Lene er i finalen nå? - Får ikke de andre en sjans?
Gjest Gjest_mango_* Skrevet 5. mai 2009 #915 Skrevet 5. mai 2009 Deltakerne ble bedt av Triana om å diskutere hvem de mente fortjente å vinne. Petter ble nevnt flest ganger, og hva dette innebærer får vi se i kveld
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #916 Skrevet 5. mai 2009 Lene og Petter får i oppdrag å smugle ut de andre deltagerne, men å la et par være igjen... Dette skal skje uten at noen merker noe! Oppdraget er vellykket men hva det vil si for dem får vi vite i kveld... syns ofte det er Petter (Og Lene) som får slike oppdrag jeg......
Gjest Wacmoc Skrevet 5. mai 2009 #917 Skrevet 5. mai 2009 syns ofte det er Petter (Og Lene) som får slike oppdrag jeg...... Fordi petter er best likt der inne, går overens med så og si alle, og er kul
cypress Skrevet 5. mai 2009 #918 Skrevet 5. mai 2009 Lene og Petter får i oppdrag å smugle ut de andre deltagerne, men å la et par være igjen... Dette skal skje uten at noen merker noe! Oppdraget er vellykket men hva det vil si for dem får vi vite i kveld... syns ofte det er Petter (Og Lene) som får slike oppdrag jeg...... Hvordan vet du det?? (så ikke slutten i går.. ble det sagt da?)
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #919 Skrevet 5. mai 2009 Leste det... http://www.seher.no/812528/lene-fikk-daarlig-samvittighet
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2009 #920 Skrevet 5. mai 2009 Irriterer meg litt at alt som skjer blir lagt ut på seher. Den overskrifta kan jo bety hva som helst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå