Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hallo. Reality check. Lene sa unnskyld til Margrethe ene og alene for å gjøre seg til kompis med henne.

Google "utspekulert", "taktisk" eller "manipulativ" å hvem dukker opp, jo Lene, med en skinnende krone på hodet.

:scorpis:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hallo. Reality check. Lene sa unnskyld til Margrethe ene og alene for å gjøre seg til kompis med henne.

Google "utspekulert", "taktisk" eller "manipulativ" å hvem dukker opp, jo Lene, med en skinnende krone på hodet.

:scorpis:

Hvorfor snakker hun da så varmt om M i alene-boksen ?

Det finnes både ondt og GODT i alle.

Skrevet

Måtte Kevin og Therese vinne. Kevin fordi han er en luring som har alle rundt lillefingeren, og Therese fordi hun er helt og holdent ærlig fra "rot til spiss". Og ikke 110% ærlig som enkelte andre..

At ikke Mats og William klarer å komme seg over den orgasme kommentaren til Therese stusser jeg litt på. Hun må da ha truffet et ømt punkt der... :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
At ikke Mats og William klarer å komme seg over den orgasme kommentaren til Therese stusser jeg litt på. Hun må da ha truffet et ømt punkt der... :fnise:

For meg virker det bare som om de liker å ha hengt seg opp i det...

Skrevet

Jeg tror Lene mente det når hun sa unnskyld! Vi kan alle angre på det vi har gjort og det tror jeg virkelig hun gjorde. :)

Gjest MåneSkygge
Skrevet
I natt drømte jeg at jeg delte rom med Kevin på hotellet. Litt engasjert kanskje :sjenert:

I natt også :sjenert:

Gjest Catwoman
Skrevet
I natt også :sjenert:

Var det like hyggelig i natt? :lur:

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Var det like hyggelig i natt? :lur:

Tja, litt både og faktisk. Litt krangling hører jo med :) Tror kanskje jeg er litt betatt av Kevin jeg :roll:

Gjest Catwoman
Skrevet

Kevin er en go' gutt da. Og så har han et veldig sjarmerende smil :)

Skrevet
Kevin er en go' gutt da. Og så har han et veldig sjarmerende smil :)

Ja, det er jeg helt enig i :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, det er jeg helt enig i :)

Spesielt når tv3 legger til hvitt blink og blingelyd. :fnise:

Skrevet
tv3 legger til hvitt blink og blingelyd. :fnise:

Ja det er tidig :ler:

Skrevet
Så bra at Lene sa unnskyld til Margrethe! Jeg synes den unnskyldningen virket veldig oppriktig og som at hun hadde tenkt på dette en stund nå.

Ja, det var godt å se det klippet. Endelig!

Skrevet

Jeg kan herved meddele at jeg er med i klubben til de som har hatt sjarmerende drømmer om Kevin.. I natt var det nemlig min tur! Han var like søt som på TV, og jeg hadde han nesten på kroken.. Skulle bare sovet litt til!!

:ler:

Skrevet
Jeg kan herved meddele at jeg er med i klubben til de som har hatt sjarmerende drømmer om Kevin.. I natt var det nemlig min tur! Han var like søt som på TV, og jeg hadde han nesten på kroken.. Skulle bare sovet litt til!!

:ler:

:fnise:

Tenk for en selvtillitsboost det hadde vært for Kevin å lese de siste sidene av denne tråden.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg for min del synes han virker som en litt for selvgod slesk...

Han tror han er en smarting, men...

Skrevet

KEVIN :rødme:

At det mulig å være så sjarmerende som det mennesket!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er det ingen som kommer og får stoppet denne utenomsnakken nå da ? :):fnise:

Er det noen av dere som ser på reprisene i helgene da ?

Så i går, "jeg knullet hun"... Herre. Irriterende at han ikke klarer å prate.

Og han klager på Noor ?? Haha!

Skrevet
Hvorfor er det ingen som kommer og får stoppet denne utenomsnakken nå da ? :):fnise:

Er det noen av dere som ser på reprisene i helgene da ?

Så i går, "jeg knullet hun"... Herre. Irriterende at han ikke klarer å prate.

Og han klager på Noor ?? Haha!

Hehe, latterlig at han nekter på at han er sjalu når han vet at oppførselen hans blir filmet. Nesten litt søtt at han blir så sjalu da;)

Typisk gutter, vil ha det de ikke kan ha!

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe, latterlig at han nekter på at han er sjalu når han vet at oppførselen hans blir filmet. Nesten litt søtt at han blir så sjalu da;)

Typisk gutter, vil ha det de ikke kan ha!

Og så tror han at alt de gjør er for å få han sjalu. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...