Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste. Samboeren min og en kompis har kommentert det flere ganger.

Synes foresten at det var bra at Lene unnskylte seg i dag. Det virket mye mere oppriktig en forrige gang. Det er kanskje litt for å redde skjinnet sitt nå også, men jeg tror der lå litt i det.

Gjest Langsyne
Skrevet

Litt merkelig at hun unnskyldte seg NÅ, når M har mulighet til å kaste henne ut av PH... hmmm. Ellers er det fint om hun mente det!

Gjest Catwoman
Skrevet

Unnskyldningen til Lene virket oppriktig - men jeg tenker også litt sånn at hun er jo alene der nå, er jo alltids greit å være på lag med de andre jentene...

Liker ikke Andre, syntes Margrethe burde valgt Stian, han virker mer ok på meg. Andre er bare tragisk - med null egne meninger.

Gjest MåneSkygge
Skrevet

I natt drømte jeg at jeg delte rom med Kevin på hotellet. Litt engasjert kanskje :sjenert:

Skrevet
I natt drømte jeg at jeg delte rom med Kevin på hotellet. Litt engasjert kanskje :sjenert:

:ler:

Skrevet (endret)

hvordan var han å dele rom med??

:gjeiper:

edit: skriveproblemer

Endret av blåmeisa
Gjest MåneSkygge
Skrevet
hvordan var han å dele rom med??

:gjeiper:

edit: skriveproblemer

Det var ikke ett mareritt for å si det sånn :lur:

Skrevet
Det var ikke ett mareritt for å si det sånn :lur:

:hoho:

Skrevet

Abonnerer her jeg! Blitt hekta på PH etter en pause, så merker det er litt jeg ikke har fått med meg.. Men ikke så vanskelig å komme inn i :)

Er jeg den eneste som syns Benedicte virker ok? Han Stian var helt grusom. Og André får jeg fnatt av, skjønner godt at Margrete blir irritert. Nå får vi se om han klarer å skjerpe seg :D

Skrevet
:fnise: er det bare jeg som tenker over ørene til André når han snakker i det "enerom" kameraet? det er noe med ansiket mot bakgrunnen som gjør at det blir noe merkelig lys eller noe..

Helt enig, må være noe med lyset. Ser ut som de påsatt.

Skrevet
Helt enig, må være noe med lyset. Ser ut som de påsatt.

Gud bedre, dere får nå med dere absolutt alt, da.

:skratte:

Gjest Christabelle
Skrevet

Så dere at Margrethe så skallet ut da hun var i alene-rommet i går? Jeg tenkte at det må være noen som ikke liker deltakerne; tenk å få de til å se slik ut! Røde i ansiktet, oppblåste, ører som ser påsatte ut. :fnise:

Skrevet
Unnskyldningen til Lene virket oppriktig - men jeg tenker også litt sånn at hun er jo alene der nå, er jo alltids greit å være på lag med de andre jentene...

Liker ikke Andre, syntes Margrethe burde valgt Stian, han virker mer ok på meg. Andre er bare tragisk - med null egne meninger.

Jeg synes det var fint av Lene å be om undskyldning til Margrethe, den kom ikke for tidlig for å si det sånn. Hun kunne gjort det for lenge siden. Ellers tror jeg hun mente det, virket som hun snakket fra hjertet. Og det synes jeg er bra.

Skrevet

Jammen det ER noe med de kameraene, alle ser rare ut når de blir intervjuet en og en. .Samme var det på den danske versjonen :klø:

Skrevet

Det har ikke jeg fått med meg.

Må studere det på mandag.

Gjest Catwoman
Skrevet
Abonnerer her jeg! Blitt hekta på PH etter en pause, så merker det er litt jeg ikke har fått med meg.. Men ikke så vanskelig å komme inn i :)

Er jeg den eneste som syns Benedicte virker ok?

neida, jeg liker henne og. Hun er litt sånn solstråle - virker bare blid og glad hele tiden. :)

Skrevet

Så bra at Lene sa unnskyld til Margrethe! Jeg synes den unnskyldningen virket veldig oppriktig og som at hun hadde tenkt på dette en stund nå.

Skrevet
Så bra at Lene sa unnskyld til Margrethe! Jeg synes den unnskyldningen virket veldig oppriktig og som at hun hadde tenkt på dette en stund nå.

:enig:

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Syns jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...