Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ikke dra alle under en kam... Synes det er ganske lett jeg.

Hvis du synes det er lett å gå 6 uker uten sex så må du ha et rimelig miserabelt sexliv. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La oss prøve å holde oss til Paradise Hotel i denne tråden, nu hva? :nei:

Skrevet
Ikke har han fått "avreagert" heller...

Nå hadde han jo vært ute fra hotellet ganske lenge før han nettopp kom inn igjen, så da er det vel ikke akkurat usannsynlig at han har fått "avreagert" litt ;)

Må si jeg stusser litt over at "alle" der inne klagde så innmari på mangelen på sex etter bare et par dager til tross for at de er single. De fleste er vel ikke vant til å ha sex SÅ hyppig når de er single på utsiden heller? Her tror jeg det er noen som skryter på seg litt :fnise:

Skrevet

Heia Margrethe (eller Therese). Hvis Kevin oppfører seg greit mot slutten også, er han også en godkjent vinner. Håper også at Alex kommer tilbake.

Skrevet
Hvis du synes det er lett å gå 6 uker uten sex så må du ha et rimelig miserabelt sexliv. :fnise:

Trenger ikke sex, ikke noe galt i det vel ? ;)

La oss prøve å holde oss til Paradise Hotel i denne tråden, nu hva? a045.gif

Må da vel være lov å prate oss imellom ??

Var ikke noe drittslenging om deltakerne eller noen andre.

Skrevet

Gutta overdriver hvor tragisk det er å gå uten sex noen uker, men jeg tror det meste blir forsterket der inne og når du ikke kan/har mulighet til å "leke deg" eller hoppe til køys med noen uten å tenke på kameraene, da tror jeg de kjenner kåtheten rimelig bra.

Men at de sutrer etter en dag eller 2 blir litt for dumt.

Mats tror jeg har det for det meste i kjeften, at han ikke kan når han blir full skjønner jeg godt, tror ikke Mads er i stand til å stoppe med alkoholen (spes når den er gratis) før han er snydens, det har vi jo sett :fnise:

Storkoser meg egentlig litt over at han ikke har gitt etter for Lene enda, tror ikke hun takler helt bra å bli avvist på den måte :danse:

Liker Therese så langt, får hope hun holder seg :)

Gjest Catwoman
Skrevet

:tommelsmil: - for Kevin.

Realt gjort. Og jeg velger å tro at han gjorde det for å være snill, og ikke av alle mulige andre årsaker - synes han virker som en ordentlig gutt.

Må si jeg stusser litt over at "alle" der inne klagde så innmari på mangelen på sex etter bare et par dager til tross for at de er single. De fleste er vel ikke vant til å ha sex SÅ hyppig når de er single på utsiden heller? Her tror jeg det er noen som skryter på seg litt

:Nikke:

Uansett hvis man sliter med å klare seg uten sex i et par dager kommer man til å møte på mye problemer i livet. :fnise:

Skrevet
Huff, alt for lenge til mandag! :gjeiper:

Jaa... *Furte*

Men igrunn greit at det ikke går på fredag/lørdag da.

Men søndag... :P

Skrevet
Storkoser meg egentlig litt over at han ikke har gitt etter for Lene enda, tror ikke hun takler helt bra å bli avvist på den måte :danse:

Jeg elsket den scenen hvor Lene prøvde å lokke han med seg, og ble skikkelig snurt "Jeg spør bare en gang altså" hvorpå hun gikk... og sikkert forventet seg at Mads skulle komme løpende... og så ble han bare sittende oppe og drikke med Petter... :fnise::popcorn:

Gjest Tanita
Skrevet

Ikke så rart heller. Hun er ikke noe særlig...

Skrevet
Jeg skjønner også at hun ble skuffet, samtidig, hun spilte spillet feil ved å stole på den gjengen der. Nanna og Lene, ville feks lett ofret Karita. Hadde hun vært lur, hadde hun beholdt Alex, og samtidig fått han til å love å stå ved henne neste seremoni. Alex er ikke akkurat typen til å bryte løfter.

Ja, hun fikk fort "ris" for å ha spilt feil.... Men det var jo helt forventet... Det såkalte "alt for fellesskapet" gjalt vel egentlig to personer....og en av de har nå gått ut..

Skrevet
Må si jeg stusser litt over at "alle" der inne klagde så innmari på mangelen på sex etter bare et par dager til tross for at de er single. De fleste er vel ikke vant til å ha sex SÅ hyppig når de er single på utsiden heller? Her tror jeg det er noen som skryter på seg litt :fnise:

Hvis du er single så kan du jo ha sex hver dag, flere ganger om dagen da (med deg selv). Så hva legger du i ordet sex? Sex er mer enn bare et knull, det kan også inkludere onanering.

Skrevet
Hvis du er single så kan du jo ha sex hver dag, flere ganger om dagen da (med deg selv). Så hva legger du i ordet sex? Sex er mer enn bare et knull, det kan også inkludere onanering.

Jo, det er jo sant, det tenkte jeg ikke på da jeg skrev det. Men jeg fikk inntrykk av at mesteparten av praten dreide seg om sex med partner, og det var det jeg la i begrepet sex i denne sammenhengen ;)

Skrevet
Men stakkars mann.. hu satt jo oppå han og maste og spurte ut om hvor lenge han holdt, og at hun ikke gadd hvis han kom med en gang.. ikke rart han føler litt på det syns jeg. Er jo naturligvis litt lenge siden han har hatt seg med noen også..

Det har ikke jeg fått med meg heller, men kan godt forstå at det gir "litt" prestasjonsangst...

Skrevet
Jeg heier på Mats og Therese :jepp:

Håper for all del Lene ryker neste uke, hun har jo det jo virkelig rablet for....

Jeg tror nok Therese kommer til å forandre seg etter en stund i huset, for Lene var en godjente i begynnelsen. Men som sagt så tror jeg hele oppholdet har tært veldig på henne.

Skrevet
Jeg tror nok Therese kommer til å forandre seg etter en stund i huset, for Lene var en godjente i begynnelsen. Men som sagt så tror jeg hele oppholdet har tært veldig på henne.

Det er fordi hun bare har Noor og Karita å baksnakke de andre med.

Skrevet
Jeg elsket den scenen hvor Lene prøvde å lokke han med seg, og ble skikkelig snurt "Jeg spør bare en gang altså" hvorpå hun gikk... og sikkert forventet seg at Mads skulle komme løpende... og så ble han bare sittende oppe og drikke med Petter... :fnise::popcorn:

Samme her :Nikke:

Egentlig så spurte hun vel flere ganger også? Jeg innbiller meg hvert fall at jeg hørte et "kommer du eller ikke?" etterpå? :P

Skrevet
Samme her :Nikke:

Egentlig så spurte hun vel flere ganger også? Jeg innbiller meg hvert fall at jeg hørte et "kommer du eller ikke?" etterpå? :P

Nanna hintet jo også til at han skulle følge etter Lene, så han fikk da høre det mer enn den ene gangen.

I tillegg snakket han med Petter om at han ikke ville ha sex i fylla der inne. "Da får jeg jo ikke noe ut av det. Det er ikke sikkert jeg kommer en gang. Da er det ikke noe vits" eller noe i den duren sa han. Og i og med at det virker som Lene bare er villig i fylla, så kan det bli litt vanskelig å få til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...