Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker Lene litt mer nå jeg... Men synes ikke hun bør drikke.. Blir jo psyco jo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer med Avvisnig fra Mats i fylla a ? Klare ikke eller ? :ler:

Skrevet

Men......drama mellom Lene og Mats igjen jo.

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Så bra at Lene sa unnskyld! :)

Skrevet

Nå som Lene og Margrethe er venner er det Mats sin tur til å få gjennomgå? :fnise:

Skrevet
Bra Lene!

Det var unnskyldningen sin!

Enig, den var absolutt på sin plass :)

Skrevet

Hva skjedde mellom Lene og Mats? Fikk ikke med meg slutten

Skrevet

Mats og Lene er jo på og av hele tida... begynner å bli lei jeg.

Hvordan foregår finalen? Er det bare noen par som kommer til finalen, eller alle 5?

Skrevet
Hva skjedde mellom Lene og Mats? Fikk ikke med meg slutten

De begynner å krangle igjen.

Skrevet

Ååå! No klikka eg snart på tv3 og det at dei alltid må bruke samme "kommentar-klippa" opp igjen i alle mulige og vidt forskjellige sammenheng!!

Skrevet

Hallo, Lene biter nok i det sure eplet og sier unnskyld. Hvem har hun der inne som hun kbitchet seg med? Nanna og Karita er ute, så hun hadde rett og slett ikke noe valg. Noor var liksom ikke helt med i den trioen der. Hun er aleine der, kan ikke bitche sånn, for hun ser at Margrethe kommer godt overrens med de andre, ergo; hun måtte si unnskyld.

Skrevet
Hallo, Lene biter nok i det sure eplet og sier unnskyld. Hvem har hun der inne som hun kbitchet seg med? Nanna og Karita er ute, så hun hadde rett og slett ikke noe valg. Noor var liksom ikke helt med i den trioen der. Hun er aleine der, kan ikke bitche sånn, for hun ser at Margrethe kommer godt overrens med de andre, ergo; hun måtte si unnskyld.

Enig. det var ikke for å være grei at hun sa unnskyld, men for å sikre sin egen posisjon.

Nanna, lene og Karita suger.

Skrevet
Han er jo det!

Jeg synes det er fascinerende at Stian har hatt en så supersøt kjæreste + i tillegg funnet noen å være utro med, han har ikke et tiltrekkende utseende/personlig stil og han har jo null personlighet.

hvem kjæreste da??

Skrevet
Ååå! No klikka eg snart på tv3 og det at dei alltid må bruke samme "kommentar-klippa" opp igjen i alle mulige og vidt forskjellige sammenheng!!

Ja, det er irriterende.

Skrevet

Jeg er glad for at Stian gikk ut jeg.. Likte han ikke i det hele tatt! Men André er ikke så mye bedre han heller da, men tror faktisk han støtter Margrethe mer enn han gir utrykk for!

Skrevet

Tror gjest mener André, ikke Stian. Forsåvidt helt enig :jepp:

Skrevet
:fnise: er det bare jeg som tenker over ørene til André når han snakker i det "enerom" kameraet? det er noe med ansiket mot bakgrunnen som gjør at det blir noe merkelig lys eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...