Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #701 Skrevet 30. april 2009 Selv om du har tatt ei jente på fersken betyr ikke det at du nå kan avsløre alle. Hadde det vært så enkelt så hadde det ikke vært så mange jenter som faket. Det er ekstremt lett å avsløre om noen faker. Hvis du ikke hører det på stønninga eller sammentrekningene, så kan du f.eks. bare stikke fingeren inn der, så merker du fort hvor våt den blir. Det er bare en av mange måter å avsløre det på.
Gjest Christabelle Skrevet 30. april 2009 #702 Skrevet 30. april 2009 Kan moderator rydde opp? Dette skal være en tråd uten utenomsnakk
FoxyFish Skrevet 30. april 2009 #703 Skrevet 30. april 2009 Det er ekstremt lett å avsløre om noen faker. Hvis du ikke hører det på stønninga eller sammentrekningene, så kan du f.eks. bare stikke fingeren inn der, så merker du fort hvor våt den blir. Det er bare en av mange måter å avsløre det på. Du får fortsette med din overbevisning. Jeg vil for min del snakke om paradise hotel igjen! Hvem tror dere Margrethe velger i kveld?
Gjest Christabelle Skrevet 30. april 2009 #704 Skrevet 30. april 2009 Hvem står det mellom? Han nye eller Andè? Da velger hun kanskje han nye? Virker ikke som om Andrè liker henne i det hele tatt. Han er dessuten linselus i tre scener i hver episode. Ser ingenting av ham jo
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #705 Skrevet 30. april 2009 Du vet tydeligvis svært lite om hvor lett det er å avsløre en fake orgasme. Sammentrekningene er bare én av mange indikatorer. Det er f.eks. også ekstremt enkelt å høre forskjell på et falskt og et ekte stønn. La meg tippe, du er blond? Nei jeg er mørk - og over 40 år og har 24 års erfaring med menn og sex! Feil. Dama mi prøvde å fake en orgasme, og jeg avslørte henne med en gang. Hvis dere tror at gutta ikke oppdager når dere faker så synes jeg litt synd på dere. Det er jo så lett å avsløre. Noen jenter kan man nok oppdage det på og andre ikke. For å si det sånn: Han William i PH (for å komme tilbake til tråden igjen) hadde jo hatt sex med Therese mange ganger - og han ble så utrolig overrasket når hun nå fortalte at hun ikke hadde fått orgasme noen gang. Han må jo ha trodd at hun har fått orgasme med ham, så lenge han ble såpass paff.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #706 Skrevet 30. april 2009 For å si det sånn: Han William i PH (for å komme tilbake til tråden igjen) hadde jo hatt sex med Therese mange ganger - og han ble så utrolig overrasket når hun nå fortalte at hun ikke hadde fått orgasme noen gang. Han må jo ha trodd at hun har fått orgasme med ham, så lenge han ble såpass paff. Ja, men at William ikke oppdaga at hun faket orgasmer kom ikke som noe sjokk. Han er jo ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen i utgangspunktet.
Gjest B Skrevet 30. april 2009 #707 Skrevet 30. april 2009 Hvem står det mellom? Han nye eller Andè? Da velger hun kanskje han nye? Virker ikke som om Andrè liker henne i det hele tatt. Han er dessuten linselus i tre scener i hver episode. Ser ingenting av ham jo Vi vet ikke hvem det står imellom. Gjør vi?
Gjest Kooly Skrevet 30. april 2009 #708 Skrevet 30. april 2009 Ja, men at William ikke oppdaga at hun faket orgasmer kom ikke som noe sjokk. Han er jo ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen i utgangspunktet. Det er mange gutter som ikke er det. Også er det mange jenter som er gode til å fake. Og man faker jo ikke på samme måte hver gang.
Gjest Christabelle Skrevet 30. april 2009 #709 Skrevet 30. april 2009 Vi vet ikke hvem det står imellom. Gjør vi? Hehe, jeg mener jeg så det etter programmet. På den "Hva skjer i morgen"-greia.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #710 Skrevet 30. april 2009 Det er mange gutter som ikke er det. Også er det mange jenter som er gode til å fake. Og man faker jo ikke på samme måte hver gang. Det er også tydeligvis mange jenter som er det, siden de tror at de ikke blir oppdaga. Som sagt så er det ikke alle gutter som sier direkte til dama at de vet at hun faker, selv om det er rimelig åpenbart. Uansett hvilken måte du faker på så er det lett å avsløre, med et par enkle triks.
FoxyFish Skrevet 30. april 2009 #711 Skrevet 30. april 2009 Vi vet ikke hvem det står imellom. Gjør vi? Ikke helt sikkert, men det så ut som det var André og Stian som sto bak henne i klippet. Jeg tror hun velger Stian. Kevin sa jo også at hun burde kjøre på når det kom noen nye gutter inn.
Gjest Christabelle Skrevet 30. april 2009 #712 Skrevet 30. april 2009 Jeg ville ha valgt Stian. Han ser så grom og snill ut Skikkelig baby-face
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #713 Skrevet 30. april 2009 Jeg ville ha valgt Christabelle og Megana.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #714 Skrevet 30. april 2009 Det er mange gutter som ikke er det. Også er det mange jenter som er gode til å fake. Og man faker jo ikke på samme måte hver gang. Problemet er vel heller at gutter er så opptat av sin egen lyst og tilfredsstillelse at de ikke legger merke til hvordan jentene EGENTLIG har det...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #715 Skrevet 30. april 2009 Blir irritert over menn som ikke klarer å gi en orgasme, kan ikke kalle seg menn..de har jo ikke peiling på hvordan en fungerer, man kan spørre.
Megana Skrevet 30. april 2009 #717 Skrevet 30. april 2009 Seriøst, er det så ille om man sporer av litt da? Er vel ikke noe å ta så innmari på vei for.... Ro ned folkens, overse postene som irriterer dere André fortjener å sparkes på huet og ræva ut, om Margrethe velger han fremfor *grøss* (ja dere vet hvem jeg mener) er det jammen ikke godt å si hva hun tenker på. Selv Lene har vist mer anger på oppførselen sin enn det han har sagt til M etter det han spøy ut under pandoras eske ("jeg gir bare faen"), og det sier ganske mye. (Nattens rytter: Det er ikke behov for kommentar fra deg angående Lene-kommentaren, du har allerede postet opp i mot 100 promoter-Lene poster, nok er nok)
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #718 Skrevet 30. april 2009 Seriøst, er det så ille om man sporer av litt da? Ja! :slår:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå