Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
i form av??? nevn noen konsekvenser? Petter har tatt seg utdannelse, har jobb, draget på mange damer, leilighet å bo i, mat å spise, et bra forholdt til faren sin...??? hva tenker dere på egentlig?

Haha, snakk om å sluke alt du ser og hører rått, som om det var sannheter.

Prøv å leve som Petter, så vil du fort finne ut hvilke konsekvenser det får.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
i form av??? nevn noen konsekvenser? Petter har tatt seg utdannelse, har jobb, draget på mange damer, leilighet å bo i, mat å spise, et bra forholdt til faren sin...??? hva tenker dere på egentlig?

I menneskers karakter finnes det også utviklingsmessige aspekterer.

Det kan bli brukt MOT alle deltakerne. Seriøsitet er ett eksempel på dette, uønsket oppmerksomhet etc.. som arbeidsgiver ville jeg ikke ansatt noen av dem.

Skrevet

Petter mangler selvinnsikt, han er også urealistisk og egosentrert.

og 29 år... bør virkelig ta seg sammen.

Skrevet

De fleste av folka der inne er egosentrerte og har en total mangel på selvinnsikt.

95% av dem ville jeg hverken ansatt eller hatt noe som helst ønske om å forholde meg til.

Jeg tror de vil få problemer med å skaffe seg både jobb og en normal partner på utsiden, hvis de ikke har det allerede.

Skrevet
De fleste av folka der inne er egosentrerte og har en total mangel på selvinnsikt.

95% av dem ville jeg hverken ansatt eller hatt noe som helst ønske om å forholde meg til.

Jeg tror de vil få problemer med å skaffe seg både jobb og en normal partner på utsiden, hvis de ikke har det allerede.

Tror jeg også, med untak av Aleksander og Magrethe.

Gjest Gjest_Baby_*
Skrevet
Men det er jo rimelig latterlig at 50% av alle damer faker orgasmer, hvis det du skriver stemmer. Det er jo så lett å se forskjell på når ei dame kommer og når hun faker det. Hvis hun faker det så ser hun bare enda dummere ut i mine øyne. :filer:

Det finnes mange måter å fake på da.... Alle orgasmer er ikke like liksom....

Noen ganger så faker til og med jenter fordi de vet at gutten kommer fortere da. Og gutten er så fornøyd fordi han fikk jenta til å komme - tror han. Det er ikke noe problem i det. Mange jenter synes at sex er digg selv om de ikke får orgasme. Det er ikke alltid et must å få orgasme.

Gjest Christabelle
Skrevet

Kanskje Mads ble forbannet fordi han har hatt sex med Therese selv :)

Skrevet
Det finnes mange måter å fake på da.... Alle orgasmer er ikke like liksom....

Noen ganger så faker til og med jenter fordi de vet at gutten kommer fortere da. Og gutten er så fornøyd fordi han fikk jenta til å komme - tror han. Det er ikke noe problem i det. Mange jenter synes at sex er digg selv om de ikke får orgasme. Det er ikke alltid et must å få orgasme.

At gutten kommer fortere hvis dama faker orgasmen er bare tull. Gutten kjenner jo lett forskjell på en ekte og en falsk orgasme, bl.a. ved at skjeden trekker seg sammen rundt under en ekte orgasme. Så du lurer bare deg selv hvis du faker, og du risikerer at gutten ser på deg som et fjols.

Gjest Gjest_Baby_*
Skrevet
At gutten kommer fortere hvis dama faker orgasmen er bare tull. Gutten kjenner jo lett forskjell på en ekte og en falsk orgasme, bl.a. ved at skjeden trekker seg sammen rundt under en ekte orgasme. Så du lurer bare deg selv hvis du faker, og du risikerer at gutten ser på deg som et fjols.

Man trener da opp skjedemuskulaturen! ALle jenter vet at det er lurt å gjøre knipeøvelser!

Vet du like lite som gutta på PH eller?

Skrevet

Hehe, her skulle det ikke være noe utenomsnakk, og vi har peilet oss inn på knipeøvelser ;)

Nå må jeg abonnere på denne siden den forige hinsides lange tråden ble stengt. Jeg gleder meg til i kveld! Håper Margrethe velger å sende Andre på hue og rævva ut - så tåpelig som han har oppført seg overfor henne. Det var jo veldig tydelig at stemningen ble litt intens da de igjen ble partnere i går.

Skrevet
Man trener da opp skjedemuskulaturen! ALle jenter vet at det er lurt å gjøre knipeøvelser!

Vet du like lite som gutta på PH eller?

Du vet tydeligvis svært lite om hvor lett det er å avsløre en fake orgasme.

Sammentrekningene er bare én av mange indikatorer. Det er f.eks. også ekstremt enkelt å høre forskjell på et falskt og et ekte stønn.

La meg tippe, du er blond?

Skrevet

Sammentrekningene er bare én av mange indikatorer. Det er f.eks. også ekstremt enkelt å høre forskjell på et falskt og et ekte stønn.

La meg tippe, du er en av guttene som aldri har opplevd at dama faker orgasme? Eller kanskje du bare ikke har avslørt henne? :fnise:

Skrevet

Jeg tror du kanskje er en smule naiv... Ikke vondt ment, men det er utrolig hvor mange kvinner som mestrer dette til punkt og prikke.

Skrevet
La meg tippe, du er en av guttene som aldri har opplevd at dama faker orgasme? Eller kanskje du bare ikke har avslørt henne? :fnise:

Feil. Dama mi prøvde å fake en orgasme, og jeg avslørte henne med en gang. Hvis dere tror at gutta ikke oppdager når dere faker så synes jeg litt synd på dere. Det er jo så lett å avsløre.

Skrevet
Tror jeg også, med untak av Aleksander og Magrethe.

Dette forutsetter at det minst har vært med 40 stykker i dette programmet...

Men det er kanskje ikke prosentregnere dere har behov for å ansette.

Skrevet
Jeg tror du kanskje er en smule naiv... Ikke vondt ment, men det er utrolig hvor mange kvinner som mestrer dette til punkt og prikke.

Vel, jeg mener seriøst at hvis gutten ikke klarer å avsløre at du faker, så er han enten veldig uerfaren, eller veldig godtroende. Nå fins det sikkert en del naive gutter som er lette å lure, men ikke tro at det gjelder gjennomsnittet.

Dessuten, selv om dere faker og blir avslørt, så er det ikke dermed sagt at gutten sier det til deg. Han vil kanskje ikke skape dårlig stemning ved å si det, men det betyr ikke at han ikke merker det.

Skrevet
Feil. Dama mi prøvde å fake en orgasme, og jeg avslørte henne med en gang. Hvis dere tror at gutta ikke oppdager når dere faker så synes jeg litt synd på dere. Det er jo så lett å avsløre.

Da er hun tydeligvis ikke "dreven" som veldig mange er. Ei venninne av meg som (dessverre) alltid faker fordi hun rett og slett ikke kommer, har fått gutter til å skryte av egne prestasjoner til andre grunnet hennes "orgasmer". Selv om du har tatt ei jente på fersken betyr ikke det at du nå kan avsløre alle. Hadde det vært så enkelt så hadde det ikke vært så mange jenter som faket.

Skrevet
Vel, jeg mener seriøst at hvis gutten ikke klarer å avsløre at du faker, så er han enten veldig uerfaren, eller veldig godtroende. Nå fins det sikkert en del naive gutter som er lette å lure, men ikke tro at det gjelder gjennomsnittet.

Dessuten, selv om dere faker og blir avslørt, så er det ikke dermed sagt at gutten sier det til deg. Han vil kanskje ikke skape dårlig stemning ved å si det, men det betyr ikke at han ikke merker det.

Bare så det er avklart: Jeg faker ikke ;)

Men jeg synes det blir litt vel oppesen å si at du kan avsløre alle.

Skrevet

Kan dere starte en tråd om orgasmefaking på seksualitet eller noe i stedet?

Skrevet
Dette forutsetter at det minst har vært med 40 stykker i dette programmet...

Men det er kanskje ikke prosentregnere dere har behov for å ansette.

Jeg ville i hvert fall ikke ha ansatt deg som prosentregner.

95% av 20 = 20*0,95 = 19 av 20

Det har vært minst 23 stk inne i PH Norge.

Tar du med PH Danmark så får du godt over 40 deltakere, 95% av 40 = 38, og da har du 2 stk som du kan ansette under tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...