Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er fra Ålesund og kjenner faktisk Stian. Han er egentlig veldig hyggelig og omsorgsfull :) Synd at du forhåndsdømmer mennesker slik, det er vel ikke slik du vil oppfattes av andre?

stian er siker et godt og omsorgsfullt menneske. men det jeg reagerte på var hvordan han fremstillte seg i introen og slik han viste seg på hotellet: rake motsettningen jo! han virker stille,sjenert og med dårlig selvtillit og uten drag på damene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget mulig at Stian er en fin fyr, men jeg merket at jeg ble sykt opphengt i at han minte noe så inni granskauen om han Riise-fyren. Tror jeg må prøve å riste av meg det, for han fortjener sikkert ikke å bli sammenlignet med ham.

Skrevet

Jeg tror Benedicte synes det var litt kjipt svart av Kevin på spørsmålet om Benedicte. Han svarte jo bare at nå kunne han slappe av, ingenting positivt om Benedicte liksom. Var nesten litt egoistisk svart:)

Skrevet
Jeg tror Benedicte synes det var litt kjipt svart av Kevin på spørsmålet om Benedicte. Han svarte jo bare at nå kunne han slappe av, ingenting positivt om Benedicte liksom. Var nesten litt egoistisk svart:)

Nå er det ikke så veldig mye positivt man kan si om Benedicte heller, så der skjønner jeg Kevin godt.

Alt Benedicte har gjort så langt er å bøtte nedpå tequila og å kritisere Kevins hvite tenner, som hun påstår at han har bleket.

Gjest Wacmoc
Skrevet
Nå er det ikke så veldig mye positivt man kan si om Benedicte heller, så der skjønner jeg Kevin godt.

Alt Benedicte har gjort så langt er å bøtte nedpå tequila og å kritisere Kevins hvite tenner, som hun påstår at han har bleket.

Benedicte kritiserte da ikke tennene til Kevin. Hu syntes de var fine og sinnsykt hvite, og mente de var så hvite at de måtte ha vært bleka.

Skrevet

Jeg ble litt lei musene til Noor og dama i går. :-/

Kevin er en skikkelig smarting. Han skjønner dette spillet, men det gjør da jaggu Noor også.

Petter kakler for mye. Man blir litt lei han også. I alle fall er jeg lei.

At Karita røk ut bryr jeg meg ikke så veldig om. Jeg likte henne bedre enn hva jeg liker Lene.

Møringen så jeg ikke nok til å få noe inntrykk av.

Jeg håper Kevin vinner.

Skrevet
Benedicte kritiserte da ikke tennene til Kevin. Hu syntes de var fine og sinnsykt hvite, og mente de var så hvite at de måtte ha vært bleka.

Nei, hun kritiserte han. Hun sa at han lyvde da han sa at han ikke bleka dem, og utropte seg selv til ekspert, siden hun påsto at de umulig kunne være så hvite uten at han hadde bleka dem. Å beskylde noen for å lyve er kritikk så det holder.

Skrevet

Nei, hun kritiserte han. Hun sa at han lyvde da han sa at han ikke bleka dem, og utropte seg selv til ekspert, siden hun påsto at de umulig kunne være så hvite uten at han hadde bleka dem. Å beskylde noen for å lyve er kritikk så det holder.

Vel, hun kalte faktisk Kevin for en idiot i det intervjuet.

Skrevet
Jeg syns alle ser så rare ut når de snakker foran kameraet..

Spesielt Margrethe. Hun ser så puffy ut i ansiktet...

Ja, helt merkelig det der. Alle blir på en måte mindre pene, jeg syns spesielt Lene blir mindre pen. De kunne jo hatt en litt bedre lyssetting på de intervjuene da så de ser bedre ut.

Skrevet

Må vel ærlig si at jeg ikke ble noen fan av Benedicte når hun kom for seg selv og snakket om Kevin...

Synes hele dama virker litt... oppblåst eller noe

Skrevet

Ut i fra det jeg har sett fra dem virker de ureflekterte, lite moral og verdier. Livet er en lek og modningsmessig ligger de lavere enn det alder tilsier.

Untaket var Alexander og til en viss grad Magrethe, dem er det håp for.

Kevin er smart ja, samtidig så er han forferdelig egosentrisk og gjør alle en tjeneste så lenge han ser fortjeneste..hvor ekte det er skal jeg ikke spekulere i..

Mats er ett lite barn, Petter også ..men han er 29 år så der mangler det en del evnemessig som går på manglende livserfaring.

Lene har problemer med å takle egne følelser og angriper derfor andre, blir bare upopulær av det og hun har en del å lære.

Noor er ett barn på mange måter, følger strømmen.. samme med Therese som mangler selvrespekt når hun puler absolutt alt på to ben, hun vil bli sett.

Wiliam, umoden bajas.. også mye å lære...

Samtidig er de en herlig gjeng som kan kunsten å gi faen i hva alle andre mener om dem, de skal ha kred for at de tør. Virkelighete kommer tidsnok til dem og;)

Skrevet
Samtidig er de en herlig gjeng som kan kunsten å gi faen

Herlige er de i hvert fall ikke.

Casting-crewet til produksjonsselskapet Monster, som har produsert PH for TVNorge, har gjort en elendig jobb i å plukke ut deltakere. De burde ha skifta ut hele gjengen og fått inn noen som både så bra ut og som har kommet lenger i utviklingen enn en gjennomsnittlig 12-åring.

Skrevet
Herlige er de i hvert fall ikke.

Casting-crewet til produksjonsselskapet Monster, som har produsert PH for TVNorge, har gjort en elendig jobb i å plukke ut deltakere. De burde ha skifta ut hele gjengen og fått inn noen som både så bra ut og som har kommet lenger i utviklingen enn en gjennomsnittlig 12-åring.

Er jo nettopp det som gjør dem så "herlige";)..

Skrevet
Er jo nettopp det som gjør dem så "herlige";)..

Kanskje herlig hvis du liker å se en gjeng fehuer drite seg ut, men herlige personligheter har de i hvert fall ikke. :tre:

Skrevet
Ut i fra det jeg har sett fra dem virker de ureflekterte, lite moral og verdier. Livet er en lek og modningsmessig ligger de lavere enn det alder tilsier.

Untaket var Alexander og til en viss grad Magrethe, dem er det håp for.

Kevin er smart ja, samtidig så er han forferdelig egosentrisk og gjør alle en tjeneste så lenge han ser fortjeneste..hvor ekte det er skal jeg ikke spekulere i..

Mats er ett lite barn, Petter også ..men han er 29 år så der mangler det en del evnemessig som går på manglende livserfaring.

Lene har problemer med å takle egne følelser og angriper derfor andre, blir bare upopulær av det og hun har en del å lære.

Noor er ett barn på mange måter, følger strømmen.. samme med Therese som mangler selvrespekt når hun puler absolutt alt på to ben, hun vil bli sett.

Wiliam, umoden bajas.. også mye å lære...

Samtidig er de en herlig gjeng som kan kunsten å gi faen i hva alle andre mener om dem, de skal ha kred for at de tør. Virkelighete kommer tidsnok til dem og;)

så gøy for dem da, at de kan leke seg gjennom livet og kun ha det kult, mens andre sliter å tar ting så seriøst, skulle gjerne hatt det bare gøy jeg...

folk er meget flinke til å dømme andre utifra hva de selv mener er det "riktige" her inne forresten...

Skrevet
så gøy for dem da, at de kan leke seg gjennom livet og kun ha det kult, mens andre sliter å tar ting så seriøst, skulle gjerne hatt det bare gøy jeg...

Så du tror ikke at det du gjør får noen konsekvenser? Jeg skal love deg at hvis du leker deg gjennom livet og gjør som du vil, så vil det komme en dag da det vil slå kraftig tilbake på deg selv. Og da er det for sent å angre.

:regn:

Skrevet
Så du tror ikke at det du gjør får noen konsekvenser? Jeg skal love deg at hvis du leker deg gjennom livet og gjør som du vil, så vil det komme en dag da det vil slå kraftig tilbake på deg selv. Og da er det for sent å angre.

:regn:

Nettopp DET det handler om- det FÅR konsekvenser.

Skrevet

Er det bare jeg som er sjokkert over at guttene som er med i Paradise Hotel tror at alle jenter får orgasme når de har sex med en gutt, bare gutten er dyktig nok? Vet de ikke at over halvparten av de de har pult har faket orgasmer? Jeg synes det er snodig at de er så opptatt av sex men så vet de så lite..

Skrevet
Er det bare jeg som er sjokkert over at guttene som er med i Paradise Hotel tror at alle jenter får orgasme når de har sex med en gutt, bare gutten er dyktig nok? Vet de ikke at over halvparten av de de har pult har faket orgasmer? Jeg synes det er snodig at de er så opptatt av sex men så vet de så lite..

Guttene på PH har et skyhøyt ego, og er derfor i sjokk når de får vite dette. De er heldigvis ikke representative for norske gutter generelt.

Men det er jo rimelig latterlig at 50% av alle damer faker orgasmer, hvis det du skriver stemmer. Det er jo så lett å se forskjell på når ei dame kommer og når hun faker det. Hvis hun faker det så ser hun bare enda dummere ut i mine øyne. :filer:

Skrevet
Nettopp DET det handler om- det FÅR konsekvenser.

i form av??? nevn noen konsekvenser? Petter har tatt seg utdannelse, har jobb, draget på mange damer, leilighet å bo i, mat å spise, et bra forholdt til faren sin...??? hva tenker dere på egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...