MissStiles Skrevet 29. april 2009 #641 Skrevet 29. april 2009 Da er det Margrethe som må velge hvem som går ut imorgen. Send ut han nye!
Gjest Kråkaa Skrevet 29. april 2009 #642 Skrevet 29. april 2009 Stian og Andre stiller seg bak Margrete,Margrete sender hjem Andre fordi han ikke klarer å ta valg..eller så sender hun Stian hjem fordi hun anser Andre som en svak konkurrent..eller så..Nei jeg vet da søren jeg
Baby Skrevet 29. april 2009 #643 Skrevet 29. april 2009 Da er det Margrethe som må velge hvem som går ut imorgen. Send ut han nye! Tja, hun er jo ikke veldig imponert over Andrè akkurat...
Megana Skrevet 29. april 2009 #644 Skrevet 29. april 2009 Den er ikke så lett.... pest eller kolera...
Gjest Kråkaa Skrevet 29. april 2009 #645 Skrevet 29. april 2009 Den er ikke så lett.... pest eller kolera... Den var nesten litt slem men mest morsom
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #646 Skrevet 29. april 2009 Jeg får håpe han ryker rett ut igjen i morgen.. Jeg er fra Ålesund og kjenner faktisk Stian. Han er egentlig veldig hyggelig og omsorgsfull Synd at du forhåndsdømmer mennesker slik, det er vel ikke slik du vil oppfattes av andre?
Torine Skrevet 29. april 2009 #647 Skrevet 29. april 2009 Tro han skal jobbe for å få henne til køys igjen nå a, for å få til det ingen annen gutt har gjort før.... Hvorfor er det så vanskelig å fatte da? En annen jente har jo de samme delene Ha ha, ler og ler. The hard facts are hard to face!!!
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #648 Skrevet 29. april 2009 Han er tragic, men jaggu ikke mye bedre han nye karen . . . . Lurer på hvem som søkte som IKKE kom med egentlig hehe.. lurte på det samme selv. Selv synes jeg likevel at Nanna er den mest tragiske av alle deltakerne som har vært med. Sytete, selvsentrert og kjedelig. Skulle tro at alt dreide seg om henne hele tida. Hvem liker dere mest / minst og hvorfor? Jeg likte Ida og Iris best av jentene, og Kevin og Petter av guttene.
Tiarra Skrevet 29. april 2009 #649 Skrevet 29. april 2009 Hva var det Therese sa, og hva var spm? Alt gikk så fort. Spørsålet var om hvor mange ganger hun fikk orgasme i går. Hun svarte "èn gang" Så spurte gutta om det var bedre enn med gutter, så sa hun at hun aldri fikk orgasme med en gutt! William tok det personlig! Jeg synes det at han overeagerer over sånne ting er bare morsomt! Og ikke misnt at TV3 overdriver med bakgrunnslyder, eller hva det nå heter! Synes også at Petter er med på PH er så fett! Han sier det han mener om alt rett ut! En grunn til at det er han som komenterer de nye gjestene først, nesten hver gang! Og det ser ut at han har det VIRKELIG gøy på hotellet! Han er en SVÆR tøysekopp!
Gjest Langsyne Skrevet 29. april 2009 #650 Skrevet 29. april 2009 Hvem liker dere mest / minst og hvorfor? Jeg likte Ida og Iris best av jentene, og Kevin og Petter av guttene. Jeg begynner å få fnott av de hele gjengen. Solarium gutter som egentlig er sånn som aldri egentlig kommer seg ut av det solariumet ellerno. Petter er en av de guttene jeg liker minst, men det har kommet litt i det siste. Barnslige holdninger og kommentarer til diverse! Den beste gutten akkurat nå er vel Kevin, siden han viser seg som ydmyk og har pittelitt mer koselige holdninger som det er lett å like/tolerere. Lene, Nanna og Iris er for mye meg moi meg. Synes det er vanskelig å like jentene der, sitter her å virkelig prøver å finne noe allright å si !
Tiarra Skrevet 29. april 2009 #651 Skrevet 29. april 2009 Ja han er drit ekkel Men jeg glemmer at Andre er der inne jeg. Ser han aldri med kamera. Syntes ihvertfall ikke han har noe der å gjøre. Kjedelig fyr! Enig! Han venter tydeligvis på at drømmejenta sjekker inn
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #652 Skrevet 29. april 2009 Jeg begynner å få fnott av de hele gjengen. Solarium gutter som egentlig er sånn som aldri egentlig kommer seg ut av det solariumet ellerno. Petter er en av de guttene jeg liker minst, men det har kommet litt i det siste. Barnslige holdninger og kommentarer til diverse! Den beste gutten akkurat nå er vel Kevin, siden han viser seg som ydmyk og har pittelitt mer koselige holdninger som det er lett å like/tolerere. Lene, Nanna og Iris er for mye meg moi meg. Synes det er vanskelig å like jentene der, sitter her å virkelig prøver å finne noe allright å si ! Veldig enig i det siste du sier - særlig Nanna er utrolig irriterende.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. april 2009 #653 Skrevet 29. april 2009 Som gutt blir jeg faktisk flau over reaksjonen til William
Gjest 123 Skrevet 29. april 2009 #654 Skrevet 29. april 2009 Hver sin smak i forhold til gutter. Men jeg er nå sjeleglad for at min gutt er fri for alt som heter sminke, stylingsgreier til håret, rosa og lyseblå klær, matchende i alt i lyse farger og rettetang. Ikke noe galt i det altså. Men jeg liker menn:) Kunne ikkje vært meir enig!!
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #655 Skrevet 29. april 2009 Er ikke så rart han blir flau da, måten det blir sagt på og med alle deltagerne rundt seg osv. Synes ikke han nye er så ille, fikk ikke noe spessielt intrykk. Alex, Petter osv fikk jeg et veldig feil førsteintrykk av ihvertfall. Endelig dro Karita og forhåpentligvis drar Andre neste uke, liker ikke Andre han tørr ikke stå på egne meninger og lar seg styre av andre, følger flokken og er generelt kjedelig.
Bjørnemor Skrevet 29. april 2009 #656 Skrevet 29. april 2009 Go Noor... hehe Blir misunnelig på Noor og Terese jeg... ser ut som de har det fint sammen:) Jeg vil også ha en sånn søt venninne...
angeleyes Skrevet 29. april 2009 #657 Skrevet 29. april 2009 Jeg fikk ikke noe godt førsteinntrykk av han nye. Håper han er annerledes enn det han har vist til nå hvis han ikke går hjem i morgen. Jeg skjønner ikke helt hva som var så ille med kommentaren til Therese jeg. Hun sa jo at hun ikke hadde fått orgasme med noen gutter. Jeg hadde skjønt reaksjonen hvis hun bare hadde snakket om William.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #658 Skrevet 30. april 2009 Reaksjonen til William er en ting, jeg synes Mats sin reaksjon var verre. Han kavet seg jo fullstendig opp, og det virket som om han tok hele greia veldig personlig. Tror egentlig ikke William hadde gnålt sånn om det hvis ikke Mats hadde gjort det til sånn en big deal.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #659 Skrevet 30. april 2009 Ser ut som de kommer til å sende den danske versjonen også. Wohoo.
Gjest Wacmoc Skrevet 30. april 2009 #660 Skrevet 30. april 2009 Reaksjonen til William er en ting, jeg synes Mats sin reaksjon var verre. Han kavet seg jo fullstendig opp, og det virket som om han tok hele greia veldig personlig. Tror egentlig ikke William hadde gnålt sånn om det hvis ikke Mats hadde gjort det til sånn en big deal. Ja, Mads tok litt på vei. Men herregud å godt jeg lo av utrykket til William! Han er for selvsikker rett og slett, og syntes det var bra sagt av Therese! Får ikke sett ikveld Prioriterer fylla med typen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå