Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke noe særlig om han nye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og stakkars Margrethe.... tilbake med Andre som partner, wo-ho....

Skrevet

Likte ikke han nye jeg heller.. Minte meg om han Rise (liker ikke han heller).

Skrevet

Haha! Se Petter koser seg når de kommer til lesbe-sex spørsmålene da!! Så søt :ler:

Skrevet

Han er tragic, men jaggu ikke mye bedre han nye karen . . . . Lurer på hvem som søkte som IKKE kom med egentlig

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Ja, stakkar!!

Gjest Kråkaa
Skrevet

Som han nye græbber seg i håret så vil han være snau før sesongens Ph er ferdig..

Tror ikke han blir der så lenge forøvrig. Likte ikke førsteinntrykket som Tv3 har klippet sammen av han.

Skrevet

Pause igjen??? Jeg synes det akkurat har vært pause jeg..

Han nye brukte rettetang.. Hm.. :nei:

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Som han nye græbber seg i håret så vil han være snau før sesongens Ph er ferdig..

Tror ikke han blir der så lenge forøvrig. Likte ikke førsteinntrykket som Tv3 har klippet sammen av han.

:skratte:

Skrevet
Jeg synes ikke noe særlig om han nye...

er fra ålesund selv, men må si det går kaldt nedover ryggen på meg når han åpner kjeften hehe... også så alvorlig han virker :P

Skrevet

Hver sin smak i forhold til gutter. Men jeg er nå sjeleglad for at min gutt er fri for alt som heter sminke, stylingsgreier til håret, rosa og lyseblå klær, matchende i alt i lyse farger og rettetang.

Ikke noe galt i det altså. Men jeg liker menn:)

Skrevet

:hoho: :hoho: :hoho:

Likte ikke det jeg heller..

Skrevet

Karita is hopefully longe gone! :danse:

Skrevet
er fra ålesund selv, men må si det går kaldt nedover ryggen på meg når han åpner kjeften hehe... også så alvorlig han virker :P

Jeg får håpe han ryker rett ut igjen i morgen..

Skrevet

Da er det pandoras eske igjen. Gjett om det kommer mange spm om Noor og Therese nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...