Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Noor virker en smule ustabil, eller forvirret.. hun sier til folka der inne (inkludert Therese) at hun er bifil, men til kamera etterpå og media sier hun at hun ikke ser på seg selv som bifil eller biseksuell.. Jaja :gjeiper:

Det burde vel ikke komme som et sjokk på noen. Vi vet jo at Noor er "110%" falsk. Alt hun sier og gjør er falskt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:tre:

Jasså, vært å hugget juletre allerde?

Skrevet

Kanskje bare jeg som ikke har fått det med meg, men når er finalen?

Skrevet

Vet vi helt sikkert at noen må hjem i dag? :klø:

Skrevet

På reklamen for i dag er det beskjed om at guttene må gi dødens kyss til to jenter, men antallet gjester på hotellet forblir det samme.. Så da kommer det vel to jenter inn?

Gjest Kråkaa
Skrevet
På reklamen for i dag er det beskjed om at guttene må gi dødens kyss til to jenter, men antallet gjester på hotellet forblir det samme.. Så da kommer det vel to jenter inn?

Er slik jeg tolker det. Ser for meg at Ida er en av de som kommer inn.

Tror Karita og Therese ryker om det er slik at det er to som går ut ikveld.

Skrevet
Det er nettopp det de er. Homofile menn er mye mer feminine enn heterofile menn, så her beviser du at du ikke har den fjerneste anelse om hva du snakker om.

Ja, du mangler rett og slett grunnleggende basiskunnskap om homofili.

Så bare fordi det ikke er et eneste skikkelig kvinnfolk der inne, så betyr det at det automatisk ikke er et eneste skikkelig mannfolk der inne?

Her beviser du at du har en IQ som ikke er stort større enn størrelsen på skoene dine.

Hva vet du om hvilken interesse han viser for damer? Du kjenner han ikke engang. Det eneste du har sett er at han har vist 0 interesse for damene der inne, noe de fleste skikkelige mannfolk ville gjort. Det er ingen skikkelige mannfolk som ville tatt i de falske, egotrippende tøsene der inne, i hvert fall ikke i edru tilstand.

Når man skriver innlegg som beviser at man har en total manko på hjerneceller så er det jo faktisk helt naturlig å få passet sitt påskrevet. Men siden du ikke har noen fornuftige motargumenter så rapporterer du innlegget til moderatoren i steden, noe som ytterligere beviser din mangel på intelligens.

De som tror at homofile menn ikke er mer femi enn vanlige menn må ha en ganske forskrudd virkelighetsoppfatning.

Antar at de ovenfor er samme innsender. Ifølge din såkalte "logikk", som forunderlig nok kun består av personangrep mot min bruker, så er homofile menn som ikke er det du kaller "feminine" egentligt ikke homofile da? Jeg har mange homofile og lesbiske venner og jeg kan vedde på at du ikke hadde gjettet legningen på dem i en test. De er da akkurat som alle oss andre, men med en annen preferanse i forhold til partner. Akkurat som jeg liker blondt hår bedre enn brunt hår. Men hvis du kun forholder deg til stereotype programmer på tv og ellers har en fordømmende holdning så kan jeg bedre forstå at du kommer til den konklusjon.

Men et tips er å argumentere med argumenter, ikke bare rakke ned på en vilt fremmed som er uenig med deg på et forum. Og bruk også gjerne eksempler for å bedre få vist argumentene dine. Bare et godt råd fra en som har levd litt lenger, har flere erfaringer og som kunsten å være saklig mens man legger frem sine argumenter. Men alt kan læres også for deg. :ironi:

Herregud, kan ikke dere ta den teite diskusjonen om homofili et annet sted? Jeg kjenner flere homofile, og han ene av de er helt make som en streit fyr er. Er absolutt ikke noe femi med han i det hele tatt. Og han har vært sammen med sin type i flere år. Finnes også jenter som ikke er lesbisk, men som er guttejente. Betyr ikke at hun er lesbisk fordi om. Skjerp dere og gå videre liksom..............

Helt enig!

Skrevet

Kan ikke hele den seansen med "dødskysset" bare være noe som kan ha en betydning i forhold til parseremonien imorgen? At det ikke kommer noen nye inn?

Skrevet

ÅNEI førrbanna HÆSTKUK (på Lene språk :fnise: ) jeg drar til syden og får ikke med meg finalen :sur:

Skrevet
:fnise: Jeg vet hvem som vinner!!

Bare fortsett å være grei å ikke si noe. Spennende for oss andre vet du:)

Skrevet
ÅNEI førrbanna HÆSTKUK (på Lene språk :fnise: ) jeg drar til syden og får ikke med meg finalen :sur:

FABIAN jeg innså akkurat det samme! Jeg kommer hjem natt til 15 :(

Skrevet
FABIAN jeg innså akkurat det samme! Jeg kommer hjem natt til 15 :(

Når er finalen?

Skrevet
Kan ikke hele den seansen med "dødskysset" bare være noe som kan ha en betydning i forhold til parseremonien imorgen? At det ikke kommer noen nye inn?

Noen som vet?

Skrevet
Heia Kevin! :-D

Jaa! Heia Kevin! Jeg kjenner han, assa!

Ooooohh...:danse:

Han heter faktisk Burt Kevin, hihi!

Er litt rart og se han på tv. Men han er seg selv lik. "Jeg er Kevin, jeg tar det med ro, ikke sant"

*smile pent med HVITE tenner*

:popcorn:

Gjest Spirit
Skrevet

Isj, jo det kan faktisk hende du har rett i det... Håper på litt utskiftninger jeg da.... :popcorn:

Gjest Christabelle
Skrevet
Jaa! Heia Kevin! Jeg kjenner han, assa!

Ooooohh...:danse:

Han heter faktisk Burt Kevin, hihi!

Er litt rart og se han på tv. Men han er seg selv lik. "Jeg er Kevin, jeg tar det med ro, ikke sant"

*smile pent med HVITE tenner*

:popcorn:

Hahaha, dritkult navn!

Gjest Gjest_mango_*
Skrevet

Jeg prøver igjen: I kveld sjekker en ny gutt inn på hotellet! I og med at det skal være samme antall gjester igjen etter "dødskysset" må vel det bety at en jente forlater hotellet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...