Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #501 Skrevet 29. april 2009 Håper de sender hjem hu nye og Karita... Kjedelige jenter.
angeleyes Skrevet 29. april 2009 #502 Skrevet 29. april 2009 Han måtte jo finne på noe å si hver gang Nanna maste, for hun slo seg jo ikke til ro med at hun ikke var hans type... Hehe, sant det. Nanna er ikke den som gir seg så det ut som.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #503 Skrevet 29. april 2009 Det stusset jeg også litt på. Nanna på 22 var for ung, mens Benedicte på 20 er ikke det. Kanskje han tenker i forhold til hvordan de oppfører seg. Foreløpig virker hun som en ok jente, men vi har jo ikke sett så mye til henne enda. Mental alder er jo noe å gå etter og da... Hvis de 2 får en god tone hadde det vært litt show om Nanna kom inn igjen...
Fortunatus Skrevet 29. april 2009 #504 Skrevet 29. april 2009 Hvis nanna kommer inn igjen kjenner jeg at jeg blir meget irritert... Hvor mange ganger skal hu dama gå inn og ut?
Gjest Alabama Skrevet 29. april 2009 #506 Skrevet 29. april 2009 Det blir som 'Bent' i Nissene på låven!
Rafi Skrevet 29. april 2009 #507 Skrevet 29. april 2009 Han måtte jo finne på noe å si hver gang Nanna maste, for hun slo seg jo ikke til ro med at hun ikke var hans type... Hadde vært LITT moro om nanna kom inn igjen og oppdaget at kevin var interessert i benedicte. Lurer på hvordan hun hadde tatt det:))
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #508 Skrevet 29. april 2009 Oi, er det snart over? Åh, bare TV3 kan sende den danske utgaven, den er visst heftig har jeg hørt. Noen som vet noe om dette? Ellers er det bare å danne en gruppe på Facebook, "send dansk Paradise Hotel" utrolig for en makt det nettstedet har fått. Jeg VIL se den danske utgaven....
Gjest Catwoman Skrevet 29. april 2009 #509 Skrevet 29. april 2009 Hadde vært LITT moro om nanna kom inn igjen og oppdaget at kevin var interessert i benedicte. Lurer på hvordan hun hadde tatt det:)) Hun hadde desperat forsøkt å late som om hun ikke brydde seg.... Hvis tv3 sender Nanna tilbake blir det for dumt, hun ble kastet ut - og burde ikke ha noen rett til å komme inn igjen. Synes hun nye virker helt ok jeg, snill og søt og hyggelig.
henine Skrevet 29. april 2009 #510 Skrevet 29. april 2009 Hun hadde desperat forsøkt å late som om hun ikke brydde seg.... Hvis tv3 sender Nanna tilbake blir det for dumt, hun ble kastet ut - og burde ikke ha noen rett til å komme inn igjen. Synes hun nye virker helt ok jeg, snill og søt og hyggelig. Enig.. Hun ble sendt ut to ganger, da fortjener ikke hun å komme inn igjen. Da er det heller andre gamle deltagere som fortjener det framfor Nanna.
waco Skrevet 29. april 2009 #511 Skrevet 29. april 2009 Jeg synes hele paradise hotel begynner å bli kjedelig nå jeg. Trodde jeg kom til å se jenter på tequila kjøre anal.
Fortunatus Skrevet 29. april 2009 #512 Skrevet 29. april 2009 Hvem tror dere må dra i kveld da? Margrethe er jo fredet, så hun kan de vel ikke sende hjem? Tipper Karita og kanskje Therese jeg. Kevin virker jo veldig keen på hun nye..
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #513 Skrevet 29. april 2009 Kevin sa at han fikk i pose og sekk. Både en partner og fredning til Margrethe. Hva er galt med Margrethe som partner? Virker ikke som han så på Margrethe som en partner, men bare valgte henne for å være grei Enig. skikkelig dårlig gjort. Margrethe er mye søtere enn hun nye, da, synes jeg. Kanskje de synes hun andre er kulere? Jeg skjønner virkelig ikke hva M har gjort galt, egentlig.
Fortunatus Skrevet 29. april 2009 #514 Skrevet 29. april 2009 Synes ikke hun har gjort noe særlig galt, men det virker jo ikke som om hun bidrar til så veldig mye heller?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #515 Skrevet 29. april 2009 Det ser jo virkelig ikke ut som Margrethe passer inn sammen med de andre. Når de sitter og prater og har det gøy, sitter hun der og ser ut som hun kjeder vettet av seg. Skjønner godt at Kevin heller vil ha hun nye som partner, for hun virker jo mye mer morsom å være sammen med.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #516 Skrevet 29. april 2009 Det ser jo virkelig ikke ut som Margrethe passer inn sammen med de andre. Når de sitter og prater og har det gøy, sitter hun der og ser ut som hun kjeder vettet av seg. Skjønner godt at Kevin heller vil ha hun nye som partner, for hun virker jo mye mer morsom å være sammen med. Lol? Hun nye er jo ikke morsom i det hele tatt. De andre sitter jo ikke og prater, de sitter og drikker, flyr rundt og leker sexleker som en gjeng fjortiser, eller sitter og baksnakker de andre.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #517 Skrevet 29. april 2009 Lol? Hun nye er jo ikke morsom i det hele tatt. De andre sitter jo ikke og prater, de sitter og drikker, flyr rundt og leker sexleker som en gjeng fjortiser, eller sitter og baksnakker de andre. Du må jo innrømme at hun nye passer bedre inn i gjengen enn Margrethe gjør. Personlig hadde jeg nok kjedet vettet av meg sammen med den gjengen, for de er absolutt ikke min type folk. Men de har det jo morsomt sammen, det er det jeg mener, og det er der Margrethe ikke passer inn helt.
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 29. april 2009 #519 Skrevet 29. april 2009 Noor virker en smule ustabil, eller forvirret.. hun sier til folka der inne (inkludert Therese) at hun er bifil, men til kamera etterpå og media sier hun at hun ikke ser på seg selv som bifil eller biseksuell.. Jaja :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå