Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den ligger på forsiden, i går lå den der lenge før de la den ut under "web-tv". :)

Jeg finner den ikke, kan du legge ut direkte link til den siden der den ligger ute? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer Nanna inn igjen så går jge og henger meg!

Jeg tviler på at Nanna kommer inn igjen.

Skrevet

Kanskje Iris?

Kanskje Negar?

Kanskje Yvonne?

Kanskje Ida?

Kanskje noen helt nye?

Svaret får vi i morgen... :glare:

Skrevet

Var det forresten noen som fikk med seg om de sa at:

Antallet deltagere skulle være det samme?

eller

Antall jenter skulle være det samme?

:klø:

Skrevet
Antall gjester forblir det samme

Ah, takk!!! :smilyblomst:

Desto mer spennende. :hoppe:

Gjest pastapasta
Skrevet
Hmm..hun nye virker søt, men hun minner littegranne på en fra Heksene av Roald Dahl.. :kosteskaft:

Jane Horrocks? Noe med nesa kanskje?

Skrevet
Når man skriver innlegg som beviser at man har en total manko på hjerneceller så er det jo faktisk helt naturlig å få passet sitt påskrevet. Men siden du ikke har noen fornuftige motargumenter så rapporterer du innlegget til moderatoren i steden, noe som ytterligere beviser din mangel på intelligens.

De som tror at homofile menn ikke er mer femi enn vanlige menn må ha en ganske forskrudd virkelighetsoppfatning.

Det er i alle fall ikke bare brukeren du sikter til som rapporterte dette innlegget. Sjelden jeg rapporterer noe, men innlegget ditt bestod kun av personangrep og ingenting annet.

Så Kevin syns ikke han er for gammel for 20 år gamle Benedicte altså?

Det stusset jeg også litt på. Nanna på 22 var for ung, mens Benedicte på 20 er ikke det. Kanskje han tenker i forhold til hvordan de oppfører seg. Foreløpig virker hun som en ok jente, men vi har jo ikke sett så mye til henne enda.

Gjest Blubberella
Skrevet

Wow, denne tråden har blitt lang siden sist jeg var innom!

Mulig jeg er litt slem nå, men jeg ble egentlig litt skuffet over hvor fort Mats tilga Lene for de forferdelige dramaqueen-utbruddene hennes... Skjønner ikke at han holder ut med et så bråkete kvinnfolk i lengden. Jeg hadde håpet at hun skulle få svi skikkelig for den teite oppførselen sin. Hadde jo vært litt moro å få se HKH Lene vri seg under Mats' vrede, eller noe sånt. Hehe... *onde Ylvina liker intriger og bråk* :lur::fnise:

Skrevet

Når er siste episode av PH? Og er det én eller to vinnere?

Så dagens episode, men fikk ikke med meg at det skal komme inn en til...? Sikkert Ida ja, haha!

Skrevet

jeg håper Iris kommer inn igjen! Ida var ikke spennende for en krone..

Skrevet
jeg vet hvem hun er, hun er jo herfra.

brukt... vel.... jeg skal ikke si for mye men, dumt gjettet er det vel ikke

Dude, ikke si sånt, da. Jeg kjenner henne litt, og kjenner store deler av omgangskretsen hennes veldig godt, og har ikke det inntrykket i det hele tatt. Drøyt å kalle henne "brukt", esse.

Skrevet
Ida ble sendt hjem fordi Lene hadde en fredning. Den jenta som sto med gutten hun valgte måtte dra hjem. Lene gikk til Rune. Så om det er helt rettferdig vet jeg ikke.

Hadde Lene ikke hatt fredning kunne jo Rune valgt selv.

Åja, det var sånn ja.. Stemmer det. Da var det vel forsåvidt "Paradise-rettferdig".. :gjeiper:

Skrevet
jeg håper Iris kommer inn igjen! Ida var ikke spennende for en krone..

Iris var ike mye "spennende" hun heller da...

Få inn Negar! Dum, deilig(ifølge gutta), og hadde ikke taktikk i hodet for fem flate øre... Underholdning det. ;)

Gjest Alabama
Skrevet
Det stusset jeg også litt på. Nanna på 22 var for ung, mens Benedicte på 20 er ikke det. Kanskje han tenker i forhold til hvordan de oppfører seg. Foreløpig virker hun som en ok jente, men vi har jo ikke sett så mye til henne enda.

Han måtte jo finne på noe å si hver gang Nanna maste, for hun slo seg jo ikke til ro med at hun ikke var hans type...

Skrevet
Tror Ida kommer nå - da blir det Raballllder

Det blir nok mer enn Raballder :fnise:

Skrevet
Når er siste episode av PH? Og er det én eller to vinnere?

Så dagens episode, men fikk ikke med meg at det skal komme inn en til...? Sikkert Ida ja, haha!

Siste episode er torsdag om 3 uker.

Det skal komme inn to jenter, dvs at to jenter som er på hotellet må hjem.

Skrevet
Tror Ida kommer nå - da blir det Raballllder

Hvorfor det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...