Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Kråkaa
Skrevet

Håhå,lurer på hvordan Lene reagerer når hun får vite bakgrunnen til Mats oppførsel iløpet av det siste døgnet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva jentene sier når de får vite hva som sto i brevet til gutta!

Skrevet

først er det respektløst å ta seg et bad, og nå er det repsektløst å gå i grønne armbånd... men kanskje det var ingen av guttene som hadde sko som matcher gult da :-D

Skrevet
først er det respektløst å ta seg et bad, og nå er det repsektløst å gå i grønne armbånd... men kanskje det var ingen av guttene som hadde sko som matcher gult da :-D

:fnise:

Skrevet

Haha! Må bare le av William fra i går. Står der og lurer på hva i all verden som skjer og så bare "jeg knullet hun" :skratte:

Skrevet

:skratte:

Skrevet
Synes det er usaklig å kalle folk du er UENIG med, for hjernedøde idioter, hallo.

Var visst endret.

Når man skriver innlegg som beviser at man har en total manko på hjerneceller så er det jo faktisk helt naturlig å få passet sitt påskrevet. Men siden du ikke har noen fornuftige motargumenter så rapporterer du innlegget til moderatoren i steden, noe som ytterligere beviser din mangel på intelligens.

De som tror at homofile menn ikke er mer femi enn vanlige menn må ha en ganske forskrudd virkelighetsoppfatning.

Skrevet

Som sagt, PH handler om å finne seg en partner. Hvis du er homo så melder du deg ikke på et slikt program. Å være bifil er ikke det samme som å være homo.

Skrevet
Haha! Må bare le av William fra i går. Står der og lurer på hva i all verden som skjer og så bare "jeg knullet hun" :skratte:

...Jeg knullet hund.. ?

Skrevet

Noor og Therese er søte :fnise:

Hadde jeg vært bifil eller noe hadde jeg nok kunne tatt Therese selv :lur: Ikke bare utseende, men alt :gjeiper: :fnise:

Wee..! Nå blir det spennende!

Skrevet

Hmm..hun nye virker søt, men hun minner littegranne på en fra Heksene av Roald Dahl.. :kosteskaft:

Skrevet
Hmm..hun nye virker søt, men hun minner littegranne på en fra Heksene av Roald Dahl.. :kosteskaft:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...