Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Blir spennende på mandag! Jeg tror Mads blir lei av Lene og at hun går ut iløpet av uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror Mads og Therese hadde blitt flotte sammen :o)

Fy faen så skuff at Lene ikke røk igår :sur: Therese skulle valgt Mads. Skulle brukt fredningen flittig, og det hadde vært å fått Bitch-Lene ut.

Gjest Blubberella
Skrevet

Håhå, endelig et sted jeg kan velte meg i PH-snakk! :D

Jeg pleier å være mye på et annet forum, men har liksom ikke turt å starte noen tråd der om temaet... Er nesten litt flau over hvor engasjert jeg blir av en gjeng fremmede mennesker som til tider er irriterende teite. Jeg heier forresten på Therese. Hun har guts til å herje litt med "fellesskapet" (les: Lene & co) og er nok en dame med bein i nesa og et stort hjerte.

Jeg tror nok Margrethe vil tø opp og bli mer partyjente nå når ting har roet seg mer og hun blir mer trygg på de andre.

Såeh... Jah, jeg gleder meg også til mandag! :)

Gjest pastapasta
Skrevet

Jeg likte godt handlingen til Kevin i forrige episode. Egentlig mer fordi han gjorde noe som gikk mot "normen" der inne (felleskap...yadayadayada), enn nødvendigvis fordi han var snill mot Margrete.

Sånn som jeg ser det fikk Lene et problem og ble Darth Vader i det hun følte at hun mistet kontrollen over situasjonen, hverken mer eller mindre.

Skrevet

Som alle har skjønt så vil jo mads bare pule, og da finner man seg i mye rart inntil en grense. Skjønner han at dama bare er luremus så er det bare å være smart å slutte å jatte. ingen liker innbilske damer.

Skrevet
Håhå, endelig et sted jeg kan velte meg i PH-snakk! :D

Jeg pleier å være mye på et annet forum, men har liksom ikke turt å starte noen tråd der om temaet... Er nesten litt flau over hvor engasjert jeg blir av en gjeng fremmede mennesker som til tider er irriterende teite. Jeg heier forresten på Therese. Hun har guts til å herje litt med "fellesskapet" (les: Lene & co) og er nok en dame med bein i nesa og et stort hjerte.

Jeg tror nok Margrethe vil tø opp og bli mer partyjente nå når ting har roet seg mer og hun blir mer trygg på de andre.

Såeh... Jah, jeg gleder meg også til mandag! :)

Da har du kommet til rettsted nå. Jeg er også litt flau over hvor engasjert jeg blir :sjenert:

Skrevet

Jeg heier på Mats og Therese :jepp:

Håper for all del Lene ryker neste uke, hun har jo det jo virkelig rablet for....

Skrevet
Ja, jeg tror Mads og Therese hadde blitt flotte sammen :o)

Fy faen så skuff at Lene ikke røk igår :sur: Therese skulle valgt Mads. Skulle brukt fredningen flittig, og det hadde vært å fått Bitch-Lene ut.

Etter som jeg har forstått det, var det planlagt at Camilla skulle ut fordi hun har ME og var sliten av å være der.

Skrevet
Jeg heier på Mats og Therese :jepp:

Håper for all del Lene ryker neste uke, hun har jo det jo virkelig rablet for....

Litt underholdende å se på hu da... :fnise:

Skrevet

Det er litt feil at vi sitter å gleder oss til helga er over :fnise:

Deilig med en ny tråd egentlig. Greit å bli kvitt alt utenomsnakket.

Krysser fingrene for at denne vil bli litt mere fornuftig ;)

Jeg vet ikke helt hvem jeg heier på lenger. Jeg skifter mening hele tiden. Men hun Therese virker jo ganske så fornuftig da. Så holder jeg en knapp på Kevin. Han er ganske sleip egentlig. Jeg tror han spiller spillet på en slik måte at de andre ikke helt skjønner at det er det han holder på med.

Gjest pastapasta
Skrevet
Som alle har skjønt så vil jo mads bare pule, og da finner man seg i mye rart inntil en grense. Skjønner han at dama bare er luremus så er det bare å være smart å slutte å jatte. ingen liker innbilske damer.

Tror han er litt redd for henne. Han bør pønske ut en lur plan for å komme seg helskinnet unna.

Skrevet
Tror han er litt redd for henne. Han bør pønske ut en lur plan for å komme seg helskinnet unna.

Det kan jeg i grunn godt forstå... :fnise:

Skrevet

Men er det noen som vet hvor lenge det er igjen? Har hørt at det er 40 episoder? Det vil jo i så fall si at det bare er 3 uker igjen...!!! Det kommer til å bli så TRIST når det er ferdig.. :grine:

Spilles det forresten inn en sesong i året? ( Har nemlig ikke hatt tv3 før i år!)

Skrevet
Men er det noen som vet hvor lenge det er igjen? Har hørt at det er 40 episoder? Det vil jo i så fall si at det bare er 3 uker igjen...!!! Det kommer til å bli så TRIST når det er ferdig.. :grine:

Spilles det forresten inn en sesong i året? ( Har nemlig ikke hatt tv3 før i år!)

Ikkesant. :(

Det har ikke vært paradise hotel i Norge før (tror jeg), og vet ikke om det kommer fler.

Skrevet
Jeg håper han velger Margrethe som ny partner! DET hadde vært morro!!

Enig, det hadde vært helt konge. Da hadde nok Kebab-Lene blitt glad :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...