Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder med at Petter virker som han er homo, mulig bifil.

Til deg som mener at man har lav intelligens hvis man tror at Petter er homo da han ikke har de stereotype-faktene: Gå og kveruler et annet sted, herregud er det mulig..? Selvfølgelig finnes det da menn som ikke er typisk feminene men som likevel er homo.. hva med sturla berg johansen? han er da ikke spesielt feminin han eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ganske sikker på at Petter er homo jeg også:)

Det tror jeg ikke at han er. Selv om han ikke har falt for noen av jentene på hotellet. I den virkelige verden, så er det jo et fåtall av befolkningen vi faller for, så det er jo ikke så rart! Bare en ting jeg stusser litt på. Petter sier han liker klassisk pene damer, og at han ikke syntes noen av damene der inne var særlig fine. Jeg ville tro at Iris er klassisk vakker, akkurat slik han snakker om? Magrethe er også søt.

Skrevet
Jeg holder med at Petter virker som han er homo, mulig bifil.

Til deg som mener at man har lav intelligens hvis man tror at Petter er homo da han ikke har de stereotype-faktene: Gå og kveruler et annet sted, herregud er det mulig..? Selvfølgelig finnes det da menn som ikke er typisk feminene men som likevel er homo.. hva med sturla berg johansen? han er da ikke spesielt feminin han eller?

Men nå HAR jo faktisk petter mange av de steriotype homo-faktene da ;) Bruker sminke, veldig opptatt av sitt eget utseende, feminin, osv.. Pluss at han hele tiden har behov for å fortelle hvorfor han ikke vil gjøre noe med de andre jentene på hotellet, virker som han prøver å overbevise oss seere (og seg selv) om at han ikke er homo :fnise:

Gjest Kråkaa
Skrevet

JabbJabbJabb,så er man uenig om legningen til Petter..MOVE ON! Shit som man skal henge seg opp i ting.

Kan vi ikke si at vi er enig om at vi er uenig? JA!

2 timer og 10 min. til neste episode :)

Skrevet
JabbJabbJabb,så er man uenig om legningen til Petter..MOVE ON! Shit som man skal henge seg opp i ting.

Kan vi ikke si at vi er enig om at vi er uenig? JA!

Hør, hør! :klappe:

Skrevet

En time igjen! Gleder meg! Håper Lene fyker ut i kveld.. Er drittlei den stemmen hennes..

Skrevet

leste i se og hør at en jente skal plutselig sendes hjem i morgen (?), er spent på hvem det blir og hvordan det går for seg! :)

Skrevet (endret)
Men om de er, er det noe spesielt eller rart med det da? Ifølge statistikken så er det en ganske stor andel av befolkningen

Øh, selvfølgelig er det det. Er det en stor andel av befolkningen som er med på PH? Nei, 0,00001%. Er det en stor andel av befolkningen som er med på PH og som i tillegg er homo? Nei, 0,0%. Hvorfor? Fordi PH handler om å skaffe seg en partner!

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Gjest Kråkaa
Skrevet
leste i se og hør at en jente skal plutselig sendes hjem i morgen (?), er spent på hvem det blir og hvordan det går for seg! :)

Hmm...kanskje det har noe med den fredninga å gjøre? Får vel noen små hint i reklamen om morgen dagens episode.

Skrevet
Hmm...kanskje det har noe med den fredninga å gjøre? Får vel noen små hint i reklamen om morgen dagens episode.

Ja, spennende! Bare 45 minutter igjen til dagens! :ball:

Skrevet
En time igjen! Gleder meg! Håper Lene fyker ut i kveld.. Er drittlei den stemmen hennes..

Det er vel ikke noen som drar i kveld. Er det ikke en jente som blir fredet i kveld da?

Siden hun nye likte Mats ved første øyekast og at Mats og Lene har kranglet åpenlyst foran hun nye er det ikke så rart hvis hun velger Mats. Da blir Lene fredet.

Skrevet

Herregud, kan ikke dere ta den teite diskusjonen om homofili et annet sted? Jeg kjenner flere homofile, og han ene av de er helt make som en streit fyr er. Er absolutt ikke noe femi med han i det hele tatt. Og han har vært sammen med sin type i flere år. Finnes også jenter som ikke er lesbisk, men som er guttejente. Betyr ikke at hun er lesbisk fordi om. Skjerp dere og gå videre liksom..............

Håper,håper,håååper ikke det er Lene som får fredning. Gu for en sur og gneldrete kjerring hun kan være til tider. Og Noor og Therese? :ler:

Skrevet
Det er vel ikke noen som drar i kveld. Er det ikke en jente som blir fredet i kveld da?

Det stemmernok, ja. Men håper hun ryker ut fordet :) Håper hun ryker ut hver dag, jeg!

Skrevet
Det stemmernok, ja. Men håper hun ryker ut fordet :) Håper hun ryker ut hver dag, jeg!

Hehe:)

Jeg tror rett og slett ikke det er bra for Lene å være der inne lenger. Det virker som det er slitsomt for henne og at hver eneste lille ting som skjer som hun ikke liker blir en stor greie.

Skrevet (endret)
Øh, selvfølgelig er det det. Er det en stor andel av befolkningen som er med på PH? Nei, 0,00001%. Er det en stor andel av befolkningen som er med på PH og som i tillegg er homo? Nei, 0,0%. Hvorfor? Fordi PH handler om å skaffe seg en partner!

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

Synes det er usaklig å kalle folk du er UENIG med, for hjernedøde idioter, hallo.

Var visst endret.

Endret av Aola
Skrevet
Endelig :bolledeig:

I know!

Skrevet

Kryss alle fingre og tær for at Lene ryker i dag!! :bolledeig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...