Gjest Kråkaa Skrevet 28. april 2009 #341 Skrevet 28. april 2009 Han går sine egne veier hele tiden. Han følger ikke "fellesskapet" slik som mange av de andre. Jeg tror Kevin kan komme ganske langt i spillet med denne metoden. Veldig enig!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #342 Skrevet 28. april 2009 Aola, dine innlegg er totalt strippet for logikk. Hadde jeg vært ditt alter-ego så hadde jeg sagt at det var et bevis for at du er lesbisk.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #343 Skrevet 28. april 2009 Nå sa vel petter at han var bi helt i begynnelsen av showet,så er dette noe og diskutere side etter side egentlig?
Aola Skrevet 28. april 2009 #344 Skrevet 28. april 2009 Aola, dine innlegg er totalt strippet for logikk. Hadde jeg vært ditt alter-ego så hadde jeg sagt at det var et bevis for at du er lesbisk. Synes ikke det er så ulogisk jeg at en fyr som viser 0 interesse for damer, kanskje er homo .
Sarah85 Skrevet 28. april 2009 #346 Skrevet 28. april 2009 hmm..jeg vet ikke helt jeg..syns hun så litt ut som at hun bydde seg frem på en måte med at hun kikket ned på puppene for å se at de lå på plass..hehe.. tror ikke margrete er så hellig egentlig jeg.. Selv om er 100 ganger bedre enn de andre der inne... Hvis det var å by seg fram så stakkers alle de andre jentene. For jammen har de servert seg på et fat da Ja. Alle kvinnfolka der inne er billige, barnslige, uintelligente, tøytete, egoistiske, og falske som bare f**n. Det gjelder også de fleste guttene der inne, men ikke i like stor grad. Hver sin smak får man si. Synes det er rart å klassifisere noen så hardt som det uten å kjenne dem. Jeg har reagert på en del handlinger der inne, men ikke dømt personene som gjorde det nord og ned av den grunn. Handlingene kan diskuteres, men jeg kjenner jo ikke en eneste av deltakerne personlig. Så rent overflatisk kan jeg selvsagt anta hvem jeg hadde gått godt sammen med og hvem jeg ikke hadde gått så godt sammen med. Men det er det. Det har vel strengt tatt enda ikke vært en eneste kvinne der inne, kanskje bortsett fra Triana. Resten oppfører seg jo som fjortiser. Isåfall kan vi vel stadfeste at det ikke har vært et eneste mannfolk heller da... Jeg tror neppe du kjenner noen som faktisk er homo, for du har tydeligvis ikke peiling på hva som kjennetegner en homse. Homofile folk er ofte veldig feminine, de snakker og beveger seg feminint og de har feminine interesser. Petter er riktignok sykelig opptatt av håret sitt, men det gir ikke grunnlag nok til å si at han er homo. Det er mulig han er bifil, men i hvert fall ikke homo. Jeg kan virkelig ikke få sagt det nok: Du kjenner tydeligvis ikke selv noen homofile eller hva det innebærer, for homofile er ikke mer "feminine" eller "maskuline" enn resten av befolkningen. Poenget er at du merker deg dem som bekrefter en stereotype, og dermed er det disse du husker. For noen er det også en gruppefølelse ved å iføre seg klær eller style seg som de føler medlemmene i sin "gruppe" gjør. Dette er litt tilsvarende effekt som du gjør på en fotballkamp foreksempel, der vil de fleste iføre seg tøy som symboliserer hvor de står og de vil ofte reagere på samme måte som "gjengen". Og ikke vis til noen stereotype programmer eller kjente homofile som Jan Thomas eller liknende. De tjener penger på å fremstå på en måte som selger, et image. Hadde du husker Jan Thomas om han var kommunegrå og ikke skilte seg ut? Dette gjelder forsåvidt hetereofile "kjendiser" også, som foreksempel Lene Alexandra. Hun er jo kjent for at hun er annerledes og skiller seg ut. For det første: Hvis du er homo, hva i all verden er da vitsen med å bli med på et spill som Paradise Hotel, der hele poenget er å finne seg en partner av det motsatte kjønn? For det andre: Har du noengang sett Homsepatruljen? Homofile gutter er som regel ekstremt feminine, og du hører det på måten de snakker og beveger seg. Jeg tror neppe du kjenner en eneste homse. Petter spiller spillet, og gjør det som er taktisk mest lurt for han. Det samme gjelder Petter. De er begge populære blant damene der inne, og de gjør det som skal til for å komme videre, hverken mer eller mindre. Både Kevin og Petter har sjarmert damene der inne. Men hvis du hadde vært gutt, hadde du virkelig vært interessert i å flørte hemningsløst med en gjeng bitcher som var 100% falske, og som oppførte seg som premenstruelle fjortiser? Personlig så hadde jeg fått litt avsmak, og spesielt hvis jeg uansett ikke var interessert i å ha sex på TV. Er det mulig? Se svaret mitt lovenfor, og vær så snill å les deg litt opp på annet enn kun se og hør. Homsepatruljen representerer ikke de homofile på noen måte. Lene Alexandra eller Pamela representerer heller ikke meg fordi de tilfeldigvis er kvinner... Blir helt oppgitt jeg av manglende basiskunnskap...
Sarah85 Skrevet 28. april 2009 #348 Skrevet 28. april 2009 Jeg tror ikke Petter er homofil. Noen påstår at han har sagt at han er bi. Okidoki da. Ikke noe spesielt med det. Kjekt for ham uannsett om han er homofil eller ikke. Personlig så tror jeg at han er litt bevisst på at å ha sex foran hele Norge gjerne ikke er det beste han kan gjøre med livet sitt, uavhengig om det er hans "type" damer eller ikke.
Aola Skrevet 28. april 2009 #349 Skrevet 28. april 2009 Jeg tror ikke Petter er homofil. Noen påstår at han har sagt at han er bi. Okidoki da. Ikke noe spesielt med det. Kjekt for ham uannsett om han er homofil eller ikke. Personlig så tror jeg at han er litt bevisst på at å ha sex foran hele Norge gjerne ikke er det beste han kan gjøre med livet sitt, uavhengig om det er hans "type" damer eller ikke. Jeg tenker helst på FLØRTING da, jeg mener ikke at han er nødt til å sex på noen som helst måte.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #350 Skrevet 28. april 2009 Karita har vel heller ikke vist noen interesse for menn der inne ?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #351 Skrevet 28. april 2009 Karita har vel heller ikke vist noen interesse for menn der inne ? Nei, så ifølge logikken til noen av de mindre intelligente personene her inne så betyr det at hun må være lesbisk.
angeleyes Skrevet 28. april 2009 #352 Skrevet 28. april 2009 Nå vet jeg hva druse betyr Ååååååååja.... ( :klø: ) Synes jeg ser for meg samtalen med en klient i hans "jobb" som finansrådgiver "Ja, da skal jeg druse papirene til deg med en gang" Nei da tror jeg samboern hadde drust deg gitt. Nå er arbeidsdagen snart slutt så jeg kan druse hjem hvor er logikken? og hvordan kan man bare finne på et ord??? Jeg tror slike ord oppstår etter uvanlig mye tid tilbrakt på fylla. Jeg har ingen formening om Petter er homofil eller ikke, men alle jentene som har kommet inn har vel uttrykt at de ikke faller for typer som Petter. Det kan jo også være en grunn til at han ikke flørter så mye.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #353 Skrevet 28. april 2009 Petter er ikke homo. Det er mulig han er bifil, men homo er han i hvert fall ikke.
henine Skrevet 28. april 2009 #354 Skrevet 28. april 2009 Ganske sikker på at Petter er homo jeg også Hmm.. tror ikke dere han hadde sagt det om han er det? Det tror jeg, han er nok ikke homo. Men kanskje han er bifil.
henine Skrevet 28. april 2009 #355 Skrevet 28. april 2009 Det står forresten på tv2underholdning.no at Ida er redd hun har svineinfluensa fordi hun har vært syk helt siden hun kom hjem fra Mexico. http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2703949.ece
Gjest Kråkaa Skrevet 28. april 2009 #357 Skrevet 28. april 2009 Lurer på hvilket par Benedicte kommer til å splitte ikveld..
Aola Skrevet 28. april 2009 #358 Skrevet 28. april 2009 Nei, så ifølge logikken til noen av de mindre intelligente personene her inne så betyr det at hun må være lesbisk. Karita har vist interesse for en av guttene; Alex. Hun ble rimelig sjalu når Margrethe valgte Alex til partner.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #359 Skrevet 28. april 2009 Karita har vist interesse for en av guttene; Alex. Hun ble rimelig sjalu når Margrethe valgte Alex til partner. Karita stemte jo ut Alex til fordel for Mads, så så veldig interessert kan hun umulig ha vært. Og hvis Alex ikke hadde vært mer på PH, hadde du da sagt at hun var lesbisk? Ifølge din feilslåtte logikk så hadde hun vært det.
Sarah85 Skrevet 28. april 2009 #360 Skrevet 28. april 2009 (endret) Nå tror jeg at deltakerne selv vet best hvilken legning de har, og med tanke på alt det de gjør og sier så tror jeg ikke at legning er noe de ikke tør å eventuelt røpe i den settingen. Det har jo nesten blitt så liberalt at folk "finner ut av det" under oppholdet. Men om de er, er det noe spesielt eller rart med det da? Ifølge statistikken så er det en ganske stor andel av befolkningen, og dermed ikke noe rart at det speiles også litt iallfall i et slikt program. Er jo en ren smakssak i forhold til partner, på samme måte som noen liker blondiner og noen brunetter... Endret 28. april 2009 av Sarah85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå