Aola Skrevet 28. april 2009 #321 Skrevet 28. april 2009 Nei, Kevin og Petter har nøyaktig samme holdning til damene der inne. Hvis du har fulgt med på alle episodene så burde du fått med deg at Kevin sa at ingen av damene der inne var interessante for han. Han har heller ikke flørtet noe spesielt med dem, det er heller de som har flørtet med han (bortsett fra når han har fått i oppgave å "flørte på kommando" som en del av ukesoppgava). At Petter har kødda med Rune i fylla betyr ikke at han er homo, de var jo drita fulle begge to. Og hvis han var homo, hvorfor skulle han da si at han håpet det ville komme inn ei skikkelig digg dame? Å tro at noen er homo bare fordi de ikke flørter med de egoistiske, snørrhovne damene der inne sier mer om deg enn om dem. Men Kevin har foreksempel sagt at han synes Negar var pen ( iallefall en gang, han forandret kanskje mening), han flørter jo alltid med de nye jentene som kommer inn; sender sjarmørgliset etc. Kevin sier at han tror han og Benedicte kan finne tonen o.l. Han er åpen for at noe kan skje. Noen som har sett Petter ha den holdningen? Når Petter sier han vil at det skal komme inn en skikkelig digg dame, så er jo det en del av skalkeskjulet hans, han er jo ikke åpen om at han er homo.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #322 Skrevet 28. april 2009 La oss si du er gutt på Paradise Hotell, og du skal møte de andre deltakerne for første gang. Programlederen starter showet, og du får ditt livs sjokk: inn kommer Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor og Noors tolvte tvilling Noor. Ville du ha flørta med dem? Ikke faen! Til sammen gir de 1320%!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #323 Skrevet 28. april 2009 Kevin sier at han tror han og Benedicte kan finne tonen o.l. Da har du ikke fulgt med godt nok. Kevin sa at han ville prøve å finne tonen med Benedicte slik at hun skulle velge han, og dermed gi Margrethe en fredning. Da han lå nede ved poolen så sa han også at Benedicte ikke var typen hans, slik at han ikke visste om kan kunne spille slik at hun ble interessert. Når Petter sier han vil at det skal komme inn en skikkelig digg dame, så er jo det en del av skalkeskjulet hans, han er jo ikke åpen om at han er homo. Det er like idiotisk som å si at skalkeskjulet ditt er at du er lesbisk, siden du ikke har skrevet noe om typen din. Eller kanskje du er pedo, og skalkeskjulet ditt er at du er hetero. Det blir rett og slett for dumt...
Aola Skrevet 28. april 2009 #324 Skrevet 28. april 2009 Da har du ikke fulgt med godt nok. Kevin sa at han ville prøve å finne tonen med Benedicte slik at hun skulle velge han, og dermed gi Margrethe en fredning. Da han lå nede ved poolen så sa han også at Benedicte ikke var typen hans, slik at han ikke visste om kan kunne spille slik at hun ble interessert. Det er like idiotisk som å si at skalkeskjulet ditt er at du er lesbisk, siden du ikke har skrevet noe om typen din. Eller kanskje du er pedo, og skalkeskjulet ditt er at du er hetero. Det blir rett og slett for dumt... Litt senere på kvelden sa Kevin at han trodde han og Benedicte kunne finne tonen, uavhengig av Margrethe sin fredning. Jeg synes ikke det er dumt å si at du liker damer hvis du vil skjule at du er homo. Det er vel heller ikke dumt å gi seg ut for å være hetro hvis du er pedofil. Mange pedofile er jo gift eller er i et forhold. For ikke lenge siden var det også vanlig at homofile var gift med en av motsatt kjønn. Men her synes jeg egentlig det sporer av litt. Iallefall med dette pedo-eksempelet. Det har ingenting med saken å gjøre.
Piper Skrevet 28. april 2009 #325 Skrevet 28. april 2009 Ja, jeg vet, Håper bare at hun velger Kevin. Han er jo kjent for å sjarmere jentene godt etterhvert som de kommer inn. Og jeg håper ikke hun velger Kevin, for jeg syns ikek Margrete fortjener enda en fredning. Hun har fått være der en uke til, men hun passer rett og slett ikke inn i den gjengen. Det er ikke noe gale med hun, men hun passer ikke inn. Og jeg har ikke helt sansenf or spillet til Kevin, for han spiller hele tiden i sin egen favør selv om det kan virke som han ikke gjør det.
NullHull Skrevet 28. april 2009 #326 Skrevet 28. april 2009 Ja jeg synes også det er rart de ikke har noen etter Petters standard SÅ MYE som han maser om det.... Celina Midelfart hadde ikke tid...
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #327 Skrevet 28. april 2009 Litt senere på kvelden sa Kevin at han trodde han og Benedicte kunne finne tonen, uavhengig av Margrethe sin fredning. Kevin spiller spillet og tenker taktikk. At han vil finne tonen med de der inne er jo fordi han selv ønsker å komme lengst mulig, og bli godt likt av de andre. Det har ingen ting å gjøre med hvorvidt han er tiltrukket av dem. Han har dessuten sagt at ingen av damene der inne er hans type. Jeg synes ikke det er dumt å si at du liker damer hvis du vil skjule at du er homo. Det er vel heller ikke dumt å gi seg ut for å være hetro hvis du er pedofil. Dette er jo helt idiotiske argumenter. Hvis en person sier at han liker damer, så er det automatisk et skalkeskjul for at han er homo? Hva om han sier at han liker gutter? Er det da et skalkeskjul for at han er hetero? Jeg tror neppe du kjenner noen som faktisk er homo, for du har tydeligvis ikke peiling på hva som kjennetegner en homse. Homofile folk er ofte veldig feminine, de snakker og beveger seg feminint og de har feminine interesser. Petter er riktignok sykelig opptatt av håret sitt, men det gir ikke grunnlag nok til å si at han er homo. Det er mulig han er bifil, men i hvert fall ikke homo.
Gjest Kråkaa Skrevet 28. april 2009 #328 Skrevet 28. april 2009 Og jeg har ikke helt sansenf or spillet til Kevin, for han spiller hele tiden i sin egen favør selv om det kan virke som han ikke gjør det. Tjaa..det er vel kanskje den måten som vil bringe noen langt i det spillet der så skjønner den egentlig. Det er jo et spill,uansett hvordan man snur og vender på det.
Megana Skrevet 28. april 2009 #329 Skrevet 28. april 2009 Nå vet jeg hva druse betyr druse er norges mest anvendelige verb, hehe, druse en tur ut, drusen en cola, druse en dame Ååååååååja.... ( :klø: ) Synes jeg ser for meg samtalen med en klient i hans "jobb" som finansrådgiver "Ja, da skal jeg druse papirene til deg med en gang" (Noen som kjenner detaljene rundt denne påståtte jobbtittelen?)
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #330 Skrevet 28. april 2009 (Noen som kjenner detaljene rundt denne påståtte jobbtittelen?) Petters finansrådgivning går ut på å gi folk råd om hvor de skal kjøpe hårgelé. :klø:
Aola Skrevet 28. april 2009 #331 Skrevet 28. april 2009 Kevin spiller spillet og tenker taktikk. At han vil finne tonen med de der inne er jo fordi han selv ønsker å komme lengst mulig, og bli godt likt av de andre. Det har ingen ting å gjøre med hvorvidt han er tiltrukket av dem. Han har dessuten sagt at ingen av damene der inne er hans type. Dette er jo helt idiotiske argumenter. Hvis en person sier at han liker damer, så er det automatisk et skalkeskjul for at han er homo? Hva om han sier at han liker gutter? Er det da et skalkeskjul for at han er hetero? Jeg tror neppe du kjenner noen som faktisk er homo, for du har tydeligvis ikke peiling på hva som kjennetegner en homse. Homofile folk er ofte veldig feminine, de snakker og beveger seg feminint og de har feminine interesser. Petter er riktignok sykelig opptatt av håret sitt, men det gir ikke grunnlag nok til å si at han er homo. Det er mulig han er bifil, men i hvert fall ikke homo. Jeg synes også dette pedogreiene ble teit, men det var en annen bruker som argumenterte med det, så jeg svarte. Slettes ikke alle homser er veldig feminine. Jeg mener jo selvfølgelig ikke at alle som lever i et forhold lever i skalkeskjul . Men om man vil skjule legningen sin, så er det jo ikke så dumt å late som om man tiltrekkes av det motsatte av hva man vil skjule? Poenget med Kevin er at han er langt mer flørtete og interessert i jentene enn hva Petter er, SELV OM Kevin også sier at ingen av jentene der inne er hans type. Noen som har sett Petter flørte med en jente? Noen som har sett han forsøke å sjarmere en jente med noe annet enn å være kompis? Jeg mener ikke at man MÅ flørte med jenter for å være hetero, men når man er med på et program som Paradise hotel, som går ut på å flørte og skape forhold, så er det jo litt rart at man overhodet ikke er interessert i å forsøke å sjarmere en jente, selv om hun kanskje ikke er akkurat hva du preferer til utenfor.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #332 Skrevet 28. april 2009 Megana, kan jeg drusse deg med på en date eller har du type?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #333 Skrevet 28. april 2009 Men om man vil skjule legningen sin, så er det jo ikke så dumt å late som om man tiltrekkes av det motsatte av hva man vil skjule? For det første: Hvis du er homo, hva i all verden er da vitsen med å bli med på et spill som Paradise Hotel, der hele poenget er å finne seg en partner av det motsatte kjønn? For det andre: Har du noengang sett Homsepatruljen? Homofile gutter er som regel ekstremt feminine, og du hører det på måten de snakker og beveger seg. Jeg tror neppe du kjenner en eneste homse. Poenget med Kevin er at han er langt mer flørtete og interessert i jentene enn hva Petter er, SELV OM Kevin også sier at ingen av jentene der inne er hans type. Petter spiller spillet, og gjør det som er taktisk mest lurt for han. Det samme gjelder Petter. De er begge populære blant damene der inne, og de gjør det som skal til for å komme videre, hverken mer eller mindre. Jeg mener ikke at man MÅ flørte med jenter for å være hetero, men når man er med på et program som Paradise hotel, som går ut på å flørte og skape forhold, så er det jo litt rart at man overhodet ikke er interessert i å forsøke å sjarmere en jente, selv om hun kanskje ikke er akkurat hva du preferer til utenfor. Både Kevin og Petter har sjarmert damene der inne. Men hvis du hadde vært gutt, hadde du virkelig vært interessert i å flørte hemningsløst med en gjeng bitcher som var 100% falske, og som oppførte seg som premenstruelle fjortiser? Personlig så hadde jeg fått litt avsmak, og spesielt hvis jeg uansett ikke var interessert i å ha sex på TV.
Gjest Kråkaa Skrevet 28. april 2009 #334 Skrevet 28. april 2009 Jeg synes også dette pedogreiene ble teit, men det var en annen bruker som argumenterte med det, så jeg svarte. Slettes ikke alle homser er veldig feminine. Jeg mener jo selvfølgelig ikke at alle som lever i et forhold lever i skalkeskjul . Men om man vil skjule legningen sin, så er det jo ikke så dumt å late som om man tiltrekkes av det motsatte av hva man vil skjule? Poenget med Kevin er at han er langt mer flørtete og interessert i jentene enn hva Petter er, SELV OM Kevin også sier at ingen av jentene der inne er hans type. Noen som har sett Petter flørte med en jente? Noen som har sett han forsøke å sjarmere en jente med noe annet enn å være kompis? Jeg mener ikke at man MÅ flørte med jenter for å være hetero, men når man er med på et program som Paradise hotel, som går ut på å flørte og skape forhold, så er det jo litt rart at man overhodet ikke er interessert i å forsøke å sjarmere en jente, selv om hun kanskje ikke er akkurat hva du preferer til utenfor. Bare for å ta en kjapp igjennomgang. Iris - opptatt med Øysten Ida - Opptatt med Rune Noor - opptatt med Kevin til å begynne med eller husker jeg feil? Så William og så therese Yvonne - Vet ikke..så ikke da hun var der Nanna - EKSTREEEEMT gira på Kevin etterhvert Lene - Opptatt av Mats Karita - absolutt ikke Petters type Camilla - kom og dro Benedicte - vært der i 1 dag Therese - har en historie med William Margrete - Opptatt med Alex ..Det var de jentene jeg kom på hittil. Ikke akkurat noen "ledige" som Petter kan prøve seg på heller til hans forsvar.
Megana Skrevet 28. april 2009 #335 Skrevet 28. april 2009 Megana, kan jeg drusse deg med på en date eller har du type? Nei da tror jeg samboern hadde drust deg gitt. Nå er arbeidsdagen snart slutt så jeg kan druse hjem hvor er logikken? og hvordan kan man bare finne på et ord???
Aola Skrevet 28. april 2009 #336 Skrevet 28. april 2009 (endret) For det første: Hvis du er homo, hva i all verden er da vitsen med å bli med på et spill som Paradise Hotel, der hele poenget er å finne seg en partner av det motsatte kjønn? For det andre: Har du noengang sett Homsepatruljen? Homofile gutter er som regel ekstremt feminine, og du hører det på måten de snakker og beveger seg. Jeg tror neppe du kjenner en eneste homse. Petter spiller spillet, og gjør det som er taktisk mest lurt for han. Det samme gjelder Petter. De er begge populære blant damene der inne, og de gjør det som skal til for å komme videre, hverken mer eller mindre. Både Kevin og Petter har sjarmert damene der inne. Men hvis du hadde vært gutt, hadde du virkelig vært interessert i å flørte hemningsløst med en gjeng bitcher som var 100% falske, og som oppførte seg som premenstruelle fjortiser? Personlig så hadde jeg fått litt avsmak, og spesielt hvis jeg uansett ikke var interessert i å ha sex på TV. Han er med for å ha det gøy vel! Petter ble jo håndplukket til å være med på Paradise hotel, han er jo en utpreget fest og moro type. Er jo derfor han er der, for å ha det gøy, og det er jo det han fokuserer på også. For han er jo homo, og er ikke interessert i å innlede noe med ei av jentene der inne :gjeiper: . Homsepatruljen viser jo bare en bestemt type homser, de som er mest stereotype og underholdende, nemlig de såkallte "skrullene" :D. Jeg mener ikke at man må ha sex på TV selv om man er hetrofil, eller homofil for den saks skyld. Endret 28. april 2009 av Aola
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #337 Skrevet 28. april 2009 Du glemte silikonbomba Negar. :gjeiper:
Blåbæret Skrevet 28. april 2009 #338 Skrevet 28. april 2009 Og jeg har ikke helt sansen for spillet til Kevin, for han spiller hele tiden i sin egen favør selv om det kan virke som han ikke gjør det. Det er nettopp derfor jeg liker Kevin Han går sine egne veier hele tiden. Han følger ikke "fellesskapet" slik som mange av de andre. Jeg tror Kevin kan komme ganske langt i spillet med denne metoden.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #339 Skrevet 28. april 2009 Nei da tror jeg samboern hadde drust deg gitt. Nah, da hadde jeg drust han.
Gjest Kråkaa Skrevet 28. april 2009 #340 Skrevet 28. april 2009 (endret) Du glemte silikonbomba Negar. :gjeiper: Ahhh,Negar! Hvordan iall verden kunne jeg glemme henne?! Uansett..ikke akkurat Petters type det heller vil jeg sterkt anta. Endret 28. april 2009 av Kråkaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå