Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Petter liker vakre karrierekvinner ettersom jeg har forstått det, og det har ikke vært så mange av den sorten der inne. Vakre kvinner synes jeg det har vært, men kanskje ikke så mange karrierekvinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg synes også det er rart de ikke har noen etter Petters standard SÅ MYE som han maser om det....

Skrevet

Men, hun som event. er etter Petters standard, ville hun være interessert i en som Petter da?

Han er vel ikke det man kan kalle uimotståelig?

Skrevet
Men, hun som event. er etter Petters standard, ville hun være interessert i en som Petter da?

Han er vel ikke det man kan kalle uimotståelig?

Å joda, Petter er jo uimotstååååååååååååelig.

(Mao han har penger, mange damer som liker det)

Pene karrierekvinner ja, kan ikke helt se for meg så mange av de på PH...

Er du en karrierekvinne tør jeg påstå du skyter deg selv med å være med på noe så søplete som PH

Skrevet
Vakre kvinner synes jeg det har vært, men kanskje ikke så mange karrierekvinner.

Det har vel strengt tatt enda ikke vært en eneste kvinne der inne, kanskje bortsett fra Triana. Resten oppfører seg jo som fjortiser.

Skrevet

Petter er visst ingen riking i følge nettmøtet i går. Noen hadde sjekket skattelistene og det var visst ikke mye å skryte av.

Det har vel strengt tatt enda ikke vært en eneste kvinne der inne, kanskje bortsett fra Triana. Resten oppfører seg jo som fjortiser.

Godt poeng :ler:

Skrevet
Det kommer aldri til å skje. Han må da egentlig være homo?

Jeg hadde fått utrolig dårlig selvtillit rundt ham. Det har kommet så mange forskjellige jenter inn der. Både personlighetsmessig og utseendemessig og han har ikke vært helt fornøyd med en eneste en! Nå synes jeg bare fyren grenser til å bli helt tragisk.

Jeg tror Petter er homo, og har trodd det helt fra begynnelsen av. Han har vist 0 interesse for damene. Han dekker over den manglende dame-interessen sin med å si at alle er under hans nivå. Ærlig talt; hadde han hatt en hetrofil interesse for jenter, så hadde han hoppet på en av jentene for lenge siden. Iallefall flørtet. Petter har ikke engang FLØRTET. Men Rune flørtet han med, og gråt da han måtte sende ham ut. Og Mats flørter han med, "tok" jo Mats bakfra helt i begynnelsen. Nei, Petter er homo, garantert. Og det er selvfølgelig ingenting galt med det ;).

Gjest Kråkaa
Skrevet
Jeg tror Petter er homo, og har trodd det helt fra begynnelsen av. Han har vist 0 interesse for damene. Han dekker over den manglende dame-interessen sin med å si at alle er under hans nivå. Ærlig talt; hadde han hatt en hetrofil interesse for jenter, så hadde han hoppet på en av jentene for lenge siden. Iallefall flørtet. Petter har ikke engang FLØRTET. Men Rune flørtet han med, og gråt da han måtte sende ham ut. Og Mats flørter han med, "tok" jo Mats bakfra helt i begynnelsen. Nei, Petter er homo, garantert. Og det er selvfølgelig ingenting galt med det ;).

Men det er derimot "galt" å være heterofil og IKKE prøve seg på noen av damene der inne og å snufse når kompisen ryker ut.. :gjeiper:

Skrevet
Han dekker over den manglende dame-interessen sin med å si at alle er under hans nivå. Ærlig talt; hadde han hatt en hetrofil interesse for jenter, så hadde han hoppet på en av jentene for lenge siden.

Jeg tror du seriøst undervurderer norske mannfolk her. Det å være hetero betyr ikke at du hopper på det første og beste ludderet som dukker opp da. Det kan hende han har ei dame på utsiden for alt vi vet, og at han ikke har lyst til å ødelegge det forholdet ved å kline med andre damer på TV. Dessuten så er jo ingen av de damene der inne noe å samle på, og både Petter og Kevin sier at de ikke kunne ha falt for noen av dem. Og det skjønner jeg godt.

Skrevet

Forresten, Margrethe har enda ikke hoppet på noen av guttene der inne, så ifølge din logikk så skulle vel det bety at hun er lesbisk?...

Gjest Kråkaa
Skrevet (endret)

OG Petter har vel gitt klar beskjed om at ingen av jentene der inne er av hans type så ingen av dem gidder vel å prøve å gi han noe å flørte på heller.

Endret av Kråkaa
Skrevet
Forresten, Margrethe har enda ikke hoppet på noen av guttene der inne, så ifølge din logikk så skulle vel det bety at hun er lesbisk?...

joda, første kvelden med Alex :)

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Noen som vet hvor lenge det er igjen av programmet?!

Skrevet

Hm, hoppe på var vel litt feil ordbruk. Mener vel heller at han ikke har vist noen interesse overhodet for noen av jentene. De fleste ville vel iallefall flørtet litt. Se på Kevin f.eks., han har ikke hatt seg med noen av jentene, men han flørter jo med dem, og er åpen for at noe kan skje om han liker ei jente. Han har en ganske annen holdning enn Petter. Men som sagt, så har jeg ikke noe problem med at Petter event. er homo. Jeg synes heller ikke det er umandig eller noe sånt tull, av ham å gråte når han sender Rune ut, men som noen kanskje husker, så flørtet Rune litt med Petter i fylla (det var b.annet snakk om at de skulle dele seng), og det var etter den episoden at Petter plutselig ble så begeistret for Rune. Var også en epsiode hvor Petter "tøyset" med at det hadde jo vært så morsomt om det kom en homo inn på Paradise, for da kunne jo en av de gamle deltagerne komme ut av skapet. Men mest av alt er det holdningen hans til jenter da. Han har bare ikke en hetrofil holdning til jenter. Jeg tror Petter er 100% homo :gjeiper: .

Skrevet

Nå har jo PH vært i 7 uker, men i PH verden, er 1 uke 4 dager? For da folk har vært der en uke, så har de jo vært der i 4 dager. Og vi ser jo kun 4 dager av "uken".. Bare lurer litt på dette..

Skrevet
Nå har jo PH vært i 7 uker, men i PH verden, er 1 uke 4 dager? For da folk har vært der en uke, så har de jo vært der i 4 dager. Og vi ser jo kun 4 dager av "uken".. Bare lurer litt på dette..

Tror en PH uke er fire dager.

Skrevet
Se på Kevin f.eks., han har ikke hatt seg med noen av jentene, men han flørter jo med dem, og er åpen for at noe kan skje om han liker ei jente. Han har en ganske annen holdning enn Petter.

Nei, Kevin og Petter har nøyaktig samme holdning til damene der inne. Hvis du har fulgt med på alle episodene så burde du fått med deg at Kevin sa at ingen av damene der inne var interessante for han. Han har heller ikke flørtet noe spesielt med dem, det er heller de som har flørtet med han (bortsett fra når han har fått i oppgave å "flørte på kommando" som en del av ukesoppgava).

At Petter har kødda med Rune i fylla betyr ikke at han er homo, de var jo drita fulle begge to. Og hvis han var homo, hvorfor skulle han da si at han håpet det ville komme inn ei skikkelig digg dame?

Å tro at noen er homo bare fordi de ikke flørter med de egoistiske, snørrhovne damene der inne sier mer om deg enn om dem.

Skrevet

La oss si du er gutt på Paradise Hotell, og du skal møte de andre deltakerne for første gang. Programlederen starter showet, og du får ditt livs sjokk: inn kommer Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor, Noor og Noors tolvte tvilling Noor.

Ville du ha flørta med dem? Ikke faen! :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...