Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #281 Skrevet 27. april 2009 Noor og William hadde vært et bra par. Begge to er "110%" falske, og alt som kommer ut av kjeften på dem er løgn og bedrag.
angeleyes Skrevet 27. april 2009 #282 Skrevet 27. april 2009 Hun så på den lilla øyenskyggen sin og tenkte.."Gæim ånn!" Kevins kommentar: "jeg trodde jeg var fransk et øyeblikk" var skikkelig bra Jeg synes litt synd på Mats. Han prøver å skaffe Lene en fredning også klikker det helt for henne. Greit nok at hun ikke vet hva han driver med, men hun tok virkelig av pga det grønne båndet.
angeleyes Skrevet 27. april 2009 #283 Skrevet 27. april 2009 Så frem og tilbake William var denne kvelden. Først sier han at han ikke har en dritt følelser for Noor og senere forteller han Petter at han har fått følelser for henne.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #284 Skrevet 27. april 2009 William er en player, og sier alt damene vil høre for å få dem dit han vil. Og når han blir utsatt for den samme taktikken selv, så vet han ikke hva han skal gjøre. Ergo prøver han seg på alle der inne, inkludert Margrethe. For et fjols, lol
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #286 Skrevet 28. april 2009 *mine innlegg* Hvorfor gjør du sånn ? Spam much ?
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #287 Skrevet 28. april 2009 Hvis Lene blir fredet en uke nå, så gidder jeg ikke se på dette møkka programmet mer. ALT er til hennes fordel hele tiden. Romantisk dater, eks type som dukker opp igjen, folk rundt henne blir stemt ut som fluer selv om det er hun som skulle ha flydd på hue og røva ut. Tv3 regisserer dette ALT for mye. Jeg har hatt en motsatt følelse. Nå tror jeg at spillet vil gå imot henne, virker det som. TV3 Har merket at hun er sjalu av seg nå (bare se episoden som gikk den mandagen hvor hun klikket, og episodene rundt den).. Det var pga sjalusi at hun klikket og utfryste Margrethe. Og denne sjalusien kommer de til å leke med, ser det ut som. En ny jente (Det er TO andre jenter der som sier at de liker mørke gutter med "attitude" og "tattis" osv. Både M og hun nye som kom nå liker "Mats-typen"... Jeg tror det er en grunn til dette, og det er jeg glad for. Lene er bra ekkel mot andre og en dramaqueen. Men ingen er hundre prosent ondskapsfulle av seg! Hun trenger nok å lære seg å være mer ydmyk og at hun ikke alltid kan kontrollere andres følelser med drama/makt og kjefting. Og det på den harde måten..
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #288 Skrevet 28. april 2009 Både M og hun nye som kom nå liker "Mats-typen"... Jeg tror det er en grunn til dette, og det er jeg glad for. Hvis TV3 ville prøve å skape drama mellom Mads og Lene så burde de jo ha sendt inn ei dame som faktisk så bra ut. Og ikke ei bartender-tøyte som ser ut som om en tilfeldig høne de har plukka opp fra gata. Der har faktisk Petter er poeng.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #289 Skrevet 28. april 2009 Hvis TV3 ville prøve å skape drama mellom Mads og Lene så burde de jo ha sendt inn ei dame som faktisk så bra ut. Og ikke ei bartender-tøyte som ser ut som om en tilfeldig høne de har plukka opp fra gata. Der har faktisk Petter er poeng. Hun er da PEN selvom hun ikke er "glætt-pen". Men selvsagt ville det vært dritbra om det kom inn den pene dama, eller den pene og interessante rockedama ))
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #290 Skrevet 28. april 2009 Hun er da PEN selvom hun ikke er "glætt-pen". Men selvsagt ville det vært dritbra om det kom inn den pene dama, eller den pene og interessante rockedama )) Spør du meg så ser hu ganske brukt ut, og ikke spesielt pen heller. At hu i tillegg er bartender trekker også ned inntrykket. De skulle heller ha sendt inn ei skikkelig hot sexbombe, eller aller helst så burde de ha sendt Yvonne inn igjen. Hu var jo den mest sexy av alle der inne.
Riskrem Skrevet 28. april 2009 #291 Skrevet 28. april 2009 Synes det er litt mange bartendere og den type personer der inne... Hadde vært morsomt om de fikk inn en dame som Petter hadde likt.
Gjest Bloodless Skrevet 28. april 2009 #292 Skrevet 28. april 2009 Kevin er søt. Trodde aldri jeg kom til å si det, altså! Han er på iiingen måte min type, men det er noe med det blikket hans. Luring!
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #293 Skrevet 28. april 2009 Synes det er litt mange bartendere og den type personer der inne... Hadde vært morsomt om de fikk inn en dame som Petter hadde likt. Det kommer aldri til å skje. Han må da egentlig være homo? Jeg hadde fått utrolig dårlig selvtillit rundt ham. Det har kommet så mange forskjellige jenter inn der. Både personlighetsmessig og utseendemessig og han har ikke vært helt fornøyd med en eneste en! Nå synes jeg bare fyren grenser til å bli helt tragisk.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #294 Skrevet 28. april 2009 Nah, Petter har rett. Det er ingen av kjærringene der inne som er noe å samle på.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #295 Skrevet 28. april 2009 Nah, Petter har rett. Det er ingen av kjærringene der inne som er noe å samle på. Ja. Alle kvinnfolka der inne er billige, barnslige, uintelligente, tøytete, egoistiske, og falske som bare f**n. Det gjelder også de fleste guttene der inne, men ikke i like stor grad.
Monarabb Skrevet 28. april 2009 #296 Skrevet 28. april 2009 Håper virkelig hu nye velger Kevin!!!! Blir forbanna velger hun Mats og Lene får fredning...
Gjest Catwoman Skrevet 28. april 2009 #297 Skrevet 28. april 2009 Jeg liker Kevin Lene er helt gæern. Lurer på om hun mangler en liten smule humor...
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2009 #298 Skrevet 28. april 2009 hmm..jeg vet ikke helt jeg..syns hun så litt ut som at hun bydde seg frem på en måte med at hun kikket ned på puppene for å se at de lå på plass..hehe.. tror ikke margrete er så hellig egentlig jeg.. Selv om er 100 ganger bedre enn de andre der inne... Det er vel få som byr seg frem gjennom å avvise noen?
MarianneE Skrevet 28. april 2009 #299 Skrevet 28. april 2009 Spør du meg så ser hu ganske brukt ut, og ikke spesielt pen heller. At hu i tillegg er bartender trekker også ned inntrykket. jeg vet hvem hun er, hun er jo herfra. brukt... vel.... jeg skal ikke si for mye men, dumt gjettet er det vel ikke
Gjest Kråkaa Skrevet 28. april 2009 #300 Skrevet 28. april 2009 Jeg lurer på om Tv3 kommer til å sende inn noen som er bra nok for Petter. Det hadde vært gøy å sett han betatt av noen. Han hadde sikkert stått foran speilet og dratt i hårfjonene sine dobbelt så mange ganger enn vanlig iløpet av en dag..om det er mulig Det at han ikke synes at det har kommet inn noen SKIKKELIG bra damer enda er jo en ærlig sak (selv om kommentarene hans til tider kan være drøye) Vi liker jo forskjellige ting og han virker i tilegg veldig kresen. Selv om jeg ikke synes Petter er noe å se på så må han da for all del ha kriterier han også slik som oss alle andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå