Gå til innhold

Paradise Hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

fryktelig redd for at hun nye forstod at det skar seg mellom Mats og Lene og velger Mats som partner = gir Lene fredning.

Tror Kevin likte hun nye, men ønsker å være real med Margrete før han gir seg med spillet deres. Ergo har han en baktanke.

Noor og therese er jo bare søte sammen. digger at de er så åpne mot et tabulagt tema. Så lenge det ikke går over stokk og stein da... (og det ser jo slik ut neste episode..ikke måte på aktivitet under laknene...)

Liker ikke Margrete lenger jeg..når William la seg inntil hun så det virkelig ut som hun bydde seg frem for han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Liker ikke Margrete lenger jeg..når William la seg inntil hun så det virkelig ut som hun bydde seg frem for han...

Hun gjorde jo ikke annet enn å ligge inntil en venn. Og hun var full. Hun svarte jo ærlig når han spurte hvilke typer gutter hun likte. Ville hun innynde seg så hadde det jo vært litt mer logisk å svare mer i hans retning...

Gjest spirit
Skrevet

Hun gjorde da virkelig ikke det på noen som helst måte????? :forvirra:

Skrevet
Hun gjorde jo ikke annet enn å ligge inntil en venn. Og hun var full. Hun svarte jo ærlig når han spurte hvilke typer gutter hun likte. Ville hun innynde seg så hadde det jo vært litt mer logisk å svare mer i hans retning...

Var ikke poenget med å vise den scena at det var William som var keen, mens argrethe avviste han?

Skrevet

Margrethe har da ikke gjort noe galt?

Skrevet

hmm..jeg vet ikke helt jeg..syns hun så litt ut som at hun bydde seg frem på en måte med at hun kikket ned på puppene for å se at de lå på plass..hehe.. tror ikke margrete er så hellig egentlig jeg..

Selv om er 100 ganger bedre enn de andre der inne...

Skrevet

Noen som vet hvorfor dagens episode ikke ligger på nett-tv?

Skrevet
Noen som vet hvorfor dagens episode ikke ligger på nett-tv?

Den blir nok lagt ut skal du se, men det tar litt tid av og til har jeg merket. Noen ganger har den ikke blitt lagt ut før utpå formiddagen dagen etter.

Skrevet
Den blir nok lagt ut skal du se, men det tar litt tid av og til har jeg merket. Noen ganger har den ikke blitt lagt ut før utpå formiddagen dagen etter.

Den er der nå :jepp:

Skrevet

huff jeg ble virkelig satt ut i tankene når de viste slike hete scener med noor og terese..hehe..

lenge siden jeg har gjort sånn og det merkes.. :P

Gjest pastapasta
Skrevet

Uff. I dag syntes jeg faktisk litt synd på Lene. Usaklig oppførsel, men det virker som at det rakner litt for henne og det kan ikke være godt å ha det sånn heller.

Skrevet
Uff. I dag syntes jeg faktisk litt synd på Lene. Usaklig oppførsel, men det virker som at det rakner litt for henne og det kan ikke være godt å ha det sånn heller.

Enig. Hun kan ikke ha det godt.

Skrevet
huff jeg ble virkelig satt ut i tankene når de viste slike hete scener med noor og terese..hehe..

lenge siden jeg har gjort sånn og det merkes.. :P

Mmmh. Meg og. xp

Skrevet

Det er vel ikke første dagen hun har hatt usaklig oppførsel der inne ;)

Skrevet

Noor: "Nå som jeg har prata med deg, så syns jeg ikke noe er noe morsomt likevel." :skratte:

Sånn er det når man er seg selv 110%, er viktig.

Gjest pastapasta
Skrevet
Det er vel ikke første dagen hun har hatt usaklig oppførsel der inne ;)

Neida. Men i dag syntes jeg fortvilelsen hennes kom tydeligere frem. Dessuten er det lettere å ikke bare se på henne som håpløs når det ikke går utover noen på måten som med Margrethe.

En idé skjermes mot seg selv snart, kanskje?

Skrevet
:ler: Digger at Mats bare er asshole mot Lene nå :ler: :ler:

Det er vel heller Lene som er asshole mot Mats.

Skrevet
Omg, dette spilles jo inn i mexico, kanskje Lene har svine-influensa????

:fnise:

Ja, hvis du kysser Lene så blir du nok smittet av svineinfluensa. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...