Gå til innhold

Paradise Hotel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver igjen. Vær greie å hold dere til tema!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi prøver igjen. Vær greie å hold dere til tema!!

:enig:

Skrevet (endret)

Må jo henge med her :fnise:

Endret av Sunshine
Gjest Wacmoc
Skrevet

Blei så glad over Kevin i går! Syntes det var så utrolig fint gjort av han mot Margrethe, og blei glad hun fikk en sjangse til så hun kanskje går ut derrifra med posetive minner :) Og Karita syntes jeg tok litt på vei egentlig.. " Jeg går å pakker sakene mine jeg! " " Det betyr at jeg må hjem! " " Jeg må hjem ikveld jeg! " omg... xD Huff..

Og gleder meg til neste uke! Blei glad når Mads ba Lene holde kjeft fordi hun klikka sånn over et eller annet.. hoho.

Gjest spirit
Skrevet
Blei så glad over Kevin i går! Syntes det var så utrolig fint gjort av han mot Margrethe, og blei glad hun fikk en sjangse til så hun kanskje går ut derrifra med posetive minner :) Og Karita syntes jeg tok litt på vei egentlig.. " Jeg går å pakker sakene mine jeg! " " Det betyr at jeg må hjem! " " Jeg må hjem ikveld jeg! " omg... xD Huff..

Og gleder meg til neste uke! Blei glad når Mads ba Lene holde kjeft fordi hun klikka sånn over et eller annet.. hoho.

Ja, ble irriterende mye sutring på Karina i går. Lei av henne nå.

Gleder meg stort til krangling mellom Mads og Lene. Spent på hva som skjer ellers til uka! I forhold til evt nye deltagere og sånt...

Det er fredag, og jeg gleder meg til mandag! :fnise:

Skrevet

Hva skjedde med den andre tråden??

Jeg heier nå på Margrethe og william. Men må få meg ett bedre inntrykk av Therese og da. Men tanken på den jentesex-tingen. Har jeg nok de samme favorittene!

Gjest Spirit
Skrevet
Hva skjedde med den andre tråden??

Jeg heier nå på Margrethe og william. Men må få meg ett bedre inntrykk av Therese og da. Men tanken på den jentesex-tingen. Har jeg nok de samme favorittene!

Den andre tråden ble visst stengt.

Jeg håper Margrethe, Therese, Kevin eller William vinner. Enn så lenge i alle fall. :danse:

Skrevet

Jeg forstår at Karita ble skuffet, for hun har gjort alt for fellesskapet og så skal plutselig ikke fellesskapet gjøre noe for henne. Hadde jeg vært henne hadde jeg funnet meg en ny partner, for jeg hadde ikke stolt på noen i den gjengen lengre. De snur seg rundt som det passer de, og ingen kan stole på noen lengre.

Jeg syns det var bra at Karita fikk bli i går, for det hadde blitt helt feil om hun måtte dra mens hun nye fikk bli.

Skrevet

Jeg fikk vel heller inntrykk av at Karita gjorde slik hun gjorde for seg selv enn for det berømte "fellesskapet".. Hun sa jo selv at hadde hun ikke valgt slik hun gjorde ville hun ryke senere, så det var vel ikke så fryktelig nobelt likevel..

Skrevet

Gleder meg til mandagen!

Gjest Spirit
Skrevet
Jeg forstår at Karita ble skuffet, for hun har gjort alt for fellesskapet og så skal plutselig ikke fellesskapet gjøre noe for henne. Hadde jeg vært henne hadde jeg funnet meg en ny partner, for jeg hadde ikke stolt på noen i den gjengen lengre. De snur seg rundt som det passer de, og ingen kan stole på noen lengre.

Jeg syns det var bra at Karita fikk bli i går, for det hadde blitt helt feil om hun måtte dra mens hun nye fikk bli.

Jeg skjønner også at hun ble skuffet, samtidig, hun spilte spillet feil ved å stole på den gjengen der. Nanna og Lene, ville feks lett ofret Karita. Hadde hun vært lur, hadde hun beholdt Alex, og samtidig fått han til å love å stå ved henne neste seremoni. Alex er ikke akkurat typen til å bryte løfter.

Skrevet

Jeg er skikkelig spent på hva som skjer mellom Lene og Mats neste uke. Gleder meg til mandag.

Gjest Joker'n
Skrevet

Jeg tror Mats får helt nok av Lene neste uke. Håper det!

Skrevet
Jeg tror Mats får helt nok av Lene neste uke. Håper det!

Det ser i alle fall slik ut på klipp for neste uke. Også har han jo denne uken sagt at han har forandret litt syn på henne.

Skrevet

Jeg håper han velger Margrethe som ny partner! DET hadde vært morro!!

Skrevet
Jeg håper han velger Margrethe som ny partner! DET hadde vært morro!!

Nei, håper Mads velger Therese. De kan bli litt rock'n roll sammen!!!

Margrethe er søt men for kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...