Gå til innhold

Tips om hvordan jeg skal feire min 50 års dag

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei :D

Jeg lurer på om dere kunne komme med tips om hvordan jeg skaulle feire min 50 års dag.

Vi har snakket om å ta hurtigruta fra Bergen til Kirkenes.Jeg jubilanten kunne tenke meg en utenlandstur av et eler annet.

Tar gjerne mot tips fra dere :briller:

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma fyller 50 til neste år og da har vi tenkt å ta henne med oss til Island! Vet om flere som har gjort det, tror det er et fint sted å reise til ved en slik anledning.

Ellers har vel de fleste et reisemål man drømmer om... Hvis du har det synes jeg en 50-års dag er verdt å slå litt på stortromma for :)

Skrevet

Hva med en storby-weekend?

Paris?

Budapest?

Roma?

Eller kanskje til og med København eller Stockholm?

(Kan anbefale både Paris og Budapest på det varmeste)

Gjest Helenius
Skrevet
Mamma fyller 50 til neste år og da har vi tenkt å ta henne med oss til Island!

En veldig god ide!

:-)

Ellers var jeg med og feiret morfars 70-årsdag på Harahorn i Hemsedal. Et nydelig sted med utsøkt mat og fint turterreng i området om du er glad i sånt.

Skrevet

Jeg hadde en kjempeflott 50-årsdag i Kassiopi på Korfu, sammen med to søstre, en bror, tre svogre, en nevø og mann. Det hele var planlagt i god tid. Vi fant oss fort et stam-sted, Uncle Simos, og på selve dagen ga min mann vår faste kelner Alex frie tøyler til å arrangere kvelden. Han hadde raskt vært ute og fått med seg hva vi likte, og styrte det hele med fast hånd, midt oppe i alle andre gjester. Det hele ble en uforglemmelig kveld.

Nå i juni markerte vi min brors 50-årsdag og min eldste svogers 70-årsdag (vi var 12 personer) på Kreta, Paleochora, og var like fornøyd denne gangen.

Skrevet
India med deg og din mann....

Det syns jeg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...