Gjest indiangranny Skrevet 16. juli 2003 #1 Skrevet 16. juli 2003 Hei :D Jeg lurer på om dere kunne komme med tips om hvordan jeg skaulle feire min 50 års dag. Vi har snakket om å ta hurtigruta fra Bergen til Kirkenes.Jeg jubilanten kunne tenke meg en utenlandstur av et eler annet. Tar gjerne mot tips fra dere hilsen
Lykkeliten Skrevet 16. juli 2003 #2 Skrevet 16. juli 2003 Mamma fyller 50 til neste år og da har vi tenkt å ta henne med oss til Island! Vet om flere som har gjort det, tror det er et fint sted å reise til ved en slik anledning. Ellers har vel de fleste et reisemål man drømmer om... Hvis du har det synes jeg en 50-års dag er verdt å slå litt på stortromma for
Gjest Lea Skrevet 16. juli 2003 #3 Skrevet 16. juli 2003 Hva med en storby-weekend? Paris? Budapest? Roma? Eller kanskje til og med København eller Stockholm? (Kan anbefale både Paris og Budapest på det varmeste)
Gjest Helenius Skrevet 17. juli 2003 #4 Skrevet 17. juli 2003 Mamma fyller 50 til neste år og da har vi tenkt å ta henne med oss til Island! En veldig god ide! :-) Ellers var jeg med og feiret morfars 70-årsdag på Harahorn i Hemsedal. Et nydelig sted med utsøkt mat og fint turterreng i området om du er glad i sånt.
Maxine Grey Skrevet 19. juli 2003 #5 Skrevet 19. juli 2003 Jeg hadde en kjempeflott 50-årsdag i Kassiopi på Korfu, sammen med to søstre, en bror, tre svogre, en nevø og mann. Det hele var planlagt i god tid. Vi fant oss fort et stam-sted, Uncle Simos, og på selve dagen ga min mann vår faste kelner Alex frie tøyler til å arrangere kvelden. Han hadde raskt vært ute og fått med seg hva vi likte, og styrte det hele med fast hånd, midt oppe i alle andre gjester. Det hele ble en uforglemmelig kveld. Nå i juni markerte vi min brors 50-årsdag og min eldste svogers 70-årsdag (vi var 12 personer) på Kreta, Paleochora, og var like fornøyd denne gangen.
Marianne Skrevet 19. juli 2003 #7 Skrevet 19. juli 2003 India med deg og din mann.... Det syns jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå