veslemor Skrevet 18. april 2002 #1 Skrevet 18. april 2002 nå har jeg kjøpt meg Kanebo ansiktsvask jeg! Men jeg lurer på om det er noen som har reagert på den? Eller noe annet? Er Kanebo produktene bra ? 12
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #2 Skrevet 18. april 2002 Hei! Jeg bruker kanebo mascara, pudder, concealer. Er kjempefornøyd!! Jeg har svært ømfintlig hud, men tåler produktene godt! Lykke til
ringblomst Skrevet 20. april 2002 #3 Skrevet 20. april 2002 Jeg bruker kun Kanebo-produkter og er veldig fornøyd. Syntes det var litt trist at de gikk over til nye farver og systemer i sminkekolleksjonen deres. Men på den andre siden er det jo fint med litt nytt også. Renseproduktene er etter min mening veldig bra, og ikke minst drøye. Det eneste jeg ikke har lykkes med er å bli kvitt mine sorte prikker, men jeg har ikke gitt opp håpet. Har nettopp kjøpt en kombinert maske/ansiktsvaske, som forhåpentligvis gjør susen. ringblomst
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #4 Skrevet 21. april 2002 hvis kanebo produktene ikke hjelper mot sorte prikker er de kanskje ikke så veldig bra? har prøvd noen av dem, og synes de er overpriset i forhold til kvaliteten. eneste jeg er fornøyd med er 38-grader mascaraen.
Mrs. B Skrevet 24. april 2002 #5 Skrevet 24. april 2002 Jeg bruker Kanebo 38 mascara - og den er jeg veldig fornøyd med. Igår kjøpte jeg Kanebo Eyebrow Pencil hos frisøren, men så glemte jeg å spørre hvor mye den egentlig kostet.. jeg betalte ca. 280,- totalt og lurer på hvor mye av den prisen som var for øyenbrynsblyanten?! Noen som vet?! 12
Amarone Skrevet 24. april 2002 #6 Skrevet 24. april 2002 Du må ha en billig frisør, jeg betalte 273 bare for å klippe tuppene! Heldige deg. Amarone1212[ Dette Innlegg er endret av: Amarone den 2002-04-24 16:45 ]
Mrs. B Skrevet 24. april 2002 #7 Skrevet 24. april 2002 Nja.. vet ikke det da.. for jeg nappet bare øyenbrynene mine da. 12
Gjest Raptuza Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Eg er fornøgd med penselconcealeren frå Kanebo, einaste eg har prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 Elsker Kanebo Bruker rensekremen på pumpeflaske. Veldig fornøyd. Øyekremen, den nyeste. Lys lilla avlang krukke. "Kan ikke leve uten". Er 45 år og den gir synlige resultater etter 2-3 dager. Den kostet 1200.- og trodde aldri jeg kunne være så gærn at jeg kjøpte den. Etter at jeg hadde fått tester og prøvd den var det ingen tvil. Også bruker jeg pudderet total finish. Med svamp på vinteren og kost på sommeren. Har også hatt fukt kremene emulusjon (eller hvordan det skrives) flere ganger, kjempebra. Akkurat nå har jeg ikke den og savner den. Love Kanebo
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #10 Skrevet 6. februar 2009 Hva med flytende foundation? Noen som har prøvd de ulike typene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå