Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt EL tester noen sykluser nå. Og finner EL.

Men jeg lurer på noe. Hvor lenge er en test positiv? Man har vel EL ca 48 (?) timer etter at testen slår ut, men jeg vet jo ikke når den hadde slått ut.... :sjenert:

Det spiller vel kanskje ikke så stor rolle om man har sex akkurat på EL, eller en dag før, men jeg vil gjerne vite litt mer om det, hvis noen vet :)

Mine tester har vært positive over en natt. Kanskje lenger også, for jeg har bare testet 1-2 ganger i en syklus.

Er det vanlig at den blir sterkere og sterkere opp mot EL? Mine blir det. Den jeg tok i går var litt for svak, men i dag var den like sterk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg kan bare svare for meg selv. Dette er første syklus med EL-tester for meg. Jeg hadde positiv test onsdag, torsdag og fredag denne uken. Sterkest onsdag. I dag, altså, lørdag, fikk jeg negativ test. Jeg har hørt at man har EL den dagen hvor testen er negativ. Om det stemmer 100%, det vet jeg ikke.

Håper du får svar av andre som er mer erfaren med EL-testing. :)

Skrevet

Jeg både temper og bruker ELtester fra billlige-tester.no. Jeg får tydelige positive ELtester i 3 dager, og i følge fertilityfriend så hadde jeg EL på den siste av de positve Eltest dagene. Den dagen har jeg også ELsmerter. Dagen etter er testen negativ igjen.

Lykke til :)

Skrevet

I følge min lege så har man eggløsning på natten, samme dag som testen slår ut (første positive test).. At det er vanlig at testen forblir positiv i noen dager etter selve eggøsningen..

Han er spesialist innen fertilitet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...