Gå til innhold

Reklame for drammen på tv2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og så på tv 2 og opptaget plutselig at de har begynt å sende reklame for drammen.. Jeg må si jeg egentlig føler meg litt flau, syntes de var utrlolig dårlig..

For de som ikke har sett de er de her også.. http://www.drammen.no/drammen_usminket/cms/1314

Hva syntes ere egentlig om de? Gjør drammen det vondt verre eller er de bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt vel igjen med flere spørsmål enn svar etter jeg så den reklamen.

Hvem er det som har satt igang dette? Hvorfor Drammen? Prøver man med dette å snu omdømmet Drammen har? Hvem betaler for dette?

Kan ikke akkurat si nettsidene gjorde meg klokere heller..

Skrevet

Drammen er og forblir en "harry-by" :P

Går ikke ann å snu det omdömmet der.

Selv fatter jeg ikke hvorfor de på död og liv skal reklamere så mye om dette på TV

Skrevet

Det så jeg også i dag!! Hvorfor i all verden??

Skrevet

Hmmm, har lurt litt på dette jeg også, men tenkte at de gjorde det samme som Høgskolen i Telemark har gjort med reklamekampanjen "Helter fra Telemark"?

Nå har HIT en grunn til å reklamere for skolen da -de vil ha flere studenter ut på bygda, men vet ikke helt om de forsøker å rekruttere flere folk til Drammen? Merkelig! :klø:

Skrevet

For min del kan de gjerne ha reklame om drammen, men da syntes jeg i det minste de kunne benyttet seg av folk fra drammen..

Skrevet
For min del kan de gjerne ha reklame om drammen, men da syntes jeg i det minste de kunne benyttet seg av folk fra drammen..

Ja! Det er jo igrunn det teiteste med hele reklamen. Hva har Ingebrigt Steen Jensen og Petter Stordalen egentlig å gjøre i en Drammenreklame? :klø: Det er jo ikke akkurat Drammen jeg får assosiasjoner til når jeg ser de to mener jeg.

Skrevet

Og hvorfor markedsføre Drammen som en innvandrerby? Er det flere innvandrere Drammen vil ha? Er det ikke mer enn nok innvandrere der fra før?

Skjønner ingenting...???

Skrevet

Teit... virker som ideene er unnfanget på et kommunikasjonsbyrå hvor vinduene var litt vel tett lukket. Og hvor de hadde mer lyst til å bli kjent med noen kjendiser enn å kommunisere.

Skrevet

Drammen er et høl. Det er vel noe alle veit.

Skrevet

Noen som har vært i drammen i det siste og som fremdeles synes det er en stygg by? Den har jo forbedret seg kraftig i det siste.

Skrevet
Noen som har vært i drammen i det siste og som fremdeles synes det er en stygg by? Den har jo forbedret seg kraftig i det siste.

Drammen har jo alltid vært en stygg by. Og nå som halve byen er full av innvandrere så har den ikke akkurat blitt noe bedre.

Skrevet

Har dere ikke fått med dere at Drammen har snudd utviklingen ganske kraftig? Drammen har blitt penere, og mer attraktivt næringsmessig. Synes reklamene er greie nok, jeg.

Skrevet

Blir flau av reklamen, den er jo helt lættis.

Skrevet
Drammen har jo alltid vært en stygg by. Og nå som halve byen er full av innvandrere så har den ikke akkurat blitt noe bedre.

:fise: Jessda, uansett hva drammen gjør så vil det alltid være en stygg by. Med brune mennesker i seg, æsj.

Skrevet
:fise: Jessda, uansett hva drammen gjør så vil det alltid være en stygg by. Med brune mennesker i seg, æsj.

Lol, Drammen har alltid vært en stygg by, men nå som halve byen er full av pakkiser så er den ikke noe bedre akkurat. Husk å bruke stemmeretten ved valget!

Skrevet

Får ikke/har ikke sett reklamen, men jeg synes Drammen er en flott by, de har utnyttet elva og laget mange koselige plasser. Har vært på studietur med jobben min der, sett på kulturtiltakene, hørt foredrag av kultursjefen...ble mektig imponert. De har fått til utrolig mye med helhetlig tenking. Det eneste jeg har å innvende er kanskje at de prøver for hardt...er det sååå farlig å være harry, liksom?

Skrevet
Det eneste jeg har å innvende er kanskje at de prøver for hardt...er det sååå farlig å være harry, liksom?

Slapp av, det er fremdeles mange griseharry mennesker igjen selv om de har pyntet litt langs elvebredden ;)

Skrevet
Og hvorfor markedsføre Drammen som en innvandrerby? Er det flere innvandrere Drammen vil ha? Er det ikke mer enn nok innvandrere der fra før?

Skjønner ingenting...???

Lol, Drammen har alltid vært en stygg by, men nå som halve byen er full av pakkiser så er den ikke noe bedre akkurat. Husk å bruke stemmeretten ved valget!

Disse kommentarene er så j.. unødvendige! Er det mulig å la være å spre rasistisk/fordomsfull eder og galle i hver eneste tråd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...