Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har en vennine, som ble singel for noen år siden, for at hun rota med en anne,

nå er hun forlovet med en ny en,

jeg fikk tlf av hun at han andre ringer å sender sms å han er glad i hun å vil treffe hun, jeg vet at de har klint, men vet ikke om sex jeg har mine tanker men hun nektre for det,

nå er han hun har rota med, gift å to små barn, å enda vil han ha mere med henne, selv om kona har nekta, å han har lovet at han ikke skal ha noe med hun å gjøre,

sa til hun som nettopp er forlovet, at kan du ikke bare avise han da, han er jo gift med to små barn, nei er ikke mitt ansvar det, grrrr,

jeg har så vondt av hun kona, sitter å tenker på om jeg skal gi beskjed til hun,

synest dere jeg skal blande meg inn, heller bare la de styre på? jeg tenker menst på kona å ungene da, er dem jeg har vondt av, at han lyger for henne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du ikke skal blande deg. Du vet ikke om de har hatt sex heller, så...

Skrevet

mmm..Synes dette ble en smule rotete..Litt vanskelig å forstå..

Skrevet

Jeg ville ikke blandet meg inn. Men jeg ville vurdert om venninnen min egentlig er en venninne jeg ville beholde.

Skrevet

Jeg ville ikke blandet meg inn, men tatt det opp med venninnen og sagt hva du tenker om situasjonen.

Skrevet

Skal du sladre til mannens kone? Er ikke du venninne med venninna di? Da syns jeg du skal holde dette for deg selv og la henne styre på.

Skrevet

takker for svar, jeg jeg tror jeg bare la det suse å gå, hun vet akkoratt hva jeg mener om den saken,

å nei jeg føler at ikke hun veninna er noe så mye veninne, alt jeg sier å gjør blir tatt negativt opp.

hun spør meg aldri lenger, hva jeg styrer på med, heller hvordan jeg har det, også når jeg har opplevd å er kjempe glad å sier det til hun, er dagen ødelakt, for da blir det negativt,

jeg kjenner bare vennina å mannen hun roter med, kona har jeg hilst på noen ganger med kjenner hun ikke.

jeg får meg ikke til å være så stygg å si det til kona

Skrevet
takker for svar, jeg jeg tror jeg bare la det suse å gå, hun vet akkoratt hva jeg mener om den saken,

å nei jeg føler at ikke hun veninna er noe så mye veninne, alt jeg sier å gjør blir tatt negativt opp.

hun spør meg aldri lenger, hva jeg styrer på med, heller hvordan jeg har det, også når jeg har opplevd å er kjempe glad å sier det til hun, er dagen ødelakt, for da blir det negativt,

jeg kjenner bare vennina å mannen hun roter med, kona har jeg hilst på noen ganger med kjenner hun ikke.

jeg får meg ikke til å være så stygg å si det til kona

Jeg synes du skal holde deg unna dette opplegget, si din mening en gang, og at du ikke ønsker å høre mer om det, om hun ikke avbryter det. Det er ikke hyggelig for deg fordi du tydeligvis er en person som har mye mer moral, og dermed føler DU deg slem fordi du ikke forteller til kona, men vil også føle deg slem om du forteller det osv. Sånn skal ikke du behøve å ha det, for dette er ikke din skyld. Så si bare at du vil holdes utenfor dette, om det ikke gjelder støtte til å avbryte hele greia.

Og, så bør du vurdere om denne venninna i det hele tatt er bra for deg. Det høres virkelig ikke sånn ut ut fra det du skriver. Hvis hun bare sutrer om seg og sitt, og i tillegg får deg ned når du er glad for noe? Dette høres ikke ut som et sunt vennskap som gir deg noe? Tenk over det... Noen mennesker har man det faktisk bedre uten.

Skrevet (endret)

men håper du tar avstand fra din såkaldte "venninne". når hun er sååå negativ mot alt og i tillegg har en helt annen moral og verdier enn deg selv.

hun har dårlig påvirkning på deg.. jeg hadde i hvertfall ikke oppsøkt ei slik venninne, hvis jeg ble i dårlig humør av henne. og i tillegg syntes at det er helt greit å ligge med en gift mann.

Endret av vimse
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler.

Spørsmål og svar vedrørende moderering finner du her.

vimse-mod.

Endret av vimse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...