Gjest Alizee, 33 Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Er i ferd med å bli kjent med en mann (og far), hvor han er i en prosess med å i dag bli skilt fra sin kone. De har vært separert, og det var hun som ønsket det, ikke han. Barna bor hos moren. Mannen har flyttet langt unna, men ser barna hver uke. Jeg har inntrykk av at han er på god vei til å skape seg et nytt liv: Han reiser, deltar med nye kolleger på turer o.l, og reflekterer en del alene i eget selskap også. Det er bra. Har inntrykk av ham som en flott fyr. Faren er at jeg lett kan falle i elskerinne-rollen, og ikke noe mer. Men hvordan går jeg fram her? Jeg overnatter hos ham av og til, og vi har det fint. Men han reiser hjem til barna jevnlig hver uke og jeg kan virkelig ikke spørre "hva tenker du om oss", for det spør man ikke menn om, da friker de ut. Menn, har dere noen råd til meg?
Gjest Hilde K S Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Er det lenge siden de flyttet fra hverandre og hvor lenge har dere truffet hverandre?
Gjest Alizee, 33 Skrevet 24. april 2009 #3 Skrevet 24. april 2009 Han og konen flyttet fra hverandre for omtrent et år siden. Han og jeg møttes for ca 5-6 måneder siden. Men vi har ikke møtt hverandre veldig ofte, men jevnlig sjeldent. Nå har han nettopp skaffet seg et stabilt hjem. Han inviterer til middag og prat noen ganger, og vi har vært på kino og kafeer. Vi er ikke veldig private med å snakke om fortid og slikt.
Gjest skilt mann Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Er i ferd med å bli kjent med en mann (og far), hvor han er i en prosess med å i dag bli skilt fra sin kone. De har vært separert, og det var hun som ønsket det, ikke han. Barna bor hos moren. Mannen har flyttet langt unna, men ser barna hver uke. Jeg har inntrykk av at han er på god vei til å skape seg et nytt liv: Han reiser, deltar med nye kolleger på turer o.l, og reflekterer en del alene i eget selskap også. Det er bra. Har inntrykk av ham som en flott fyr. Faren er at jeg lett kan falle i elskerinne-rollen, og ikke noe mer. Men hvordan går jeg fram her? Jeg overnatter hos ham av og til, og vi har det fint. Men han reiser hjem til barna jevnlig hver uke og jeg kan virkelig ikke spørre "hva tenker du om oss", for det spør man ikke menn om, da friker de ut. Menn, har dere noen råd til meg? Han har vært separert ett år. det er vel nok til å være ferdig med kona. Mitt råd: Kos dere. Bruk mye deilig tid sammen. Hjelp hverandre.
Gjest Hilde K S Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Tja. Det er ikke alle som er ferdig med konemor etter et år. Jeg tror nesten du må ta det opp med mannen.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Menn som ufrivillig blir skilt bruker sikkert mange år på å komme over hun som vraket forholdet på båten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå