Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #1 Skrevet 24. april 2009 Er det bare meg som synes at den elektroniske bryllupslisten.no ikke fungerer optimalt? Jeg finner ikke alle produktene når jeg søker der jeg. Når jeg søker på f.eks. Daily eller Herstal kommer det ikke opp noe i det hele tatt. Det er jo en katalog som ligger på hjemmesiden til Glasmagasinet, men der står ikke produktnummeret:/ Og er det ikke noen mulighet for å legge inn andre ting i denne lista? Vi ønsker oss f.eks. sengetøy og kamera. Må vi operere med 2 ønskelister da?
Jade Skrevet 24. april 2009 #2 Skrevet 24. april 2009 Hvis du vet at de selger Herstal og Daily på Christiania GlasMagasin, så kan du skrive det inn manuelt. Men da blir det uten produktnummer osv. Ting som ikke er på Christiania GlasMagasin er ikke meningen du skal legge inn. Det er nemlig de i butikken der som oppdaterer listen etterhvert som gjestene kjøper noe. Tar seg ikke spesielt godt ut hvis onkelen din spaserer inn på Christiania GlasMagasin og spør om de kan fjerne sengetøy fra lista som han har kjøpt på Obs. Hvis du vil legge inn andre ting, så går det an å gjøre på Jernia sin ønskeliste. Er vel egentlig ikke meningen man skal legge inn andre butikkers varer der, men det funker ihvertfall, og onkel kan selv registrere at han har kjøpt sengetøy. Men forklar for gjestene dine at de ikke skal gå inn på Jernia og kjøpe gaver fra listen der, isåfall.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Da vi laget liste på Tilbords (mittgavetips.no) fikk vi beskjed om at de gjerne setter på ting fra f. eks elkjøp og andre butikker, og at gjestene kan ringe/komme innom Tilbords og få registrert at det er kjøpt. Er du sikker på at glassmagasinet ikke gjør det samme?
Jade Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Hvis du spør meg, så aner jeg ikke. Det er jo god service i såfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå